Hotel Euroopa?

eurooppaanvaiei

Aikaisemmin tullut koluttua perus virut, estoniat, nordicit jne.. Nyt halutaan vähän kauemmas "keskustasta" ja rannan läheisyys kiehtoisi. Millainen mahtaa olla kyseisen hotellin parveekkeelinen huone, aamupala ja autolla kun saavutaan hotelli mainostaa oma parkkihalliaan, niin mahtaakohan siellä olla autoille tarpeeksi parkkiruutuja? Ei haeta mitään luksusta, riittää kun olisi kelpo huone, aamupala ja autolle löytyisi paikka.

13

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkeli909

Ei omaa kokemusta, mutta muistan lukeneeni täältä aikaisemmasta keskustelusta että, palvelu olisi ihan paskaa, aamupala on ihan paska, huone on ihan paska, sauna on ihan paska ja parkkihallikin on ihan paska. Ainoastaan parveketta, jossa voi myös polttaa ei ole kukaan moittinut.
      Tosiaan, noiden kommenttien perusteella olen jättänyt hotellin tyhmille, siis niille, jotka eivät ole lukeneet täältä keskusteluja.
      Toivottavasti oli apua vastauksesta :)

• Kierrän.Kauukaaa

Hotel Euroopa on ihan läävää!

• Eurooppaanvaiei

Voi ei, noinko asia tosiaan on. Suositelkaahan sitten hotellia, jolla on autolle parkkipaikkoja ja joka ei noin paska ole. Viru, nordic, estonia, ja tallink city jo aiemmin koluttu, eikä haluta samaan paikkaan.

• sakuva

hotelli metropol.aivan loistava,edullinen ja hyvällä paikalla.parkissa tilaa.

• Usein
    • Per-kel
    • Parkkimismaja

Radisson Blu Sky, vieressä Rävalan parkkimismaja.

• espoolainwn

Blussa on kuulemma katolla hieno terassi. Siis entinen hotelli Olympia. Melko korkea rakennus.Peruskorjattu ja Radisson-tasoinen.

• Taisitteei

Tallinnassa on hotelli Olümpia. Kuuluu Radisson Blu-ketjuun: Radisson Blu Hotel Olümpia. Olympia nimistä hotellia siellä ei ole koskaan ollutkaan.

• Olli-Olumpia

• Tallinna-fani

Itse olen ollut moneen kertaan kyseisessä hotellissa sekä miehen kanssa kahdestaan että lasten kanssa ja tosi hyvä hotelli on ollut. Palvelu on ollut ystävällistä ja osa henkilökunnasta osaa suomea. Huoneet tosi siistit ja kivat. Yhdellä kerralla oli ikkuna sinne "välikköön" muita ikkunia päin, kun satamaan päin olevista huoneista tuli lisämaksullisia, mutta sitä ennen oli aina huone satamaan päin ja ikkunoista oli silloin kiva katsella maisemia. Aamupala on ollut ihan ok, mutta aika tavallinen. Sijainti todella hyvä, kun ei tarvitse raahata matkatavaroita keskustaan asti.

• Kamala_Luukku

Hotel Euroopassa käynyt kaksikertaa ensimäisen ja viimeisen kerran!

• Tallinnan_Leka

Hotel Euroopa puretaan, on rakennettu ilman rakenuslupaa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe