Tälle palstalle pitäis olla yläikäraja 50v ei tänne vanhuksia kaivata ne on niin vanhoja että näkee kaiken mustavalkoisena xD
Moderaattorit herätys!
6
170
Vastaukset
- d54e46edesbv
Tälle palstalle pitäis olla alaikäraja 30v ei tänne kakaroita kaivata ne on niin lapsellisia että näkee kaiken leikkinä xD
- miraela
Mun mielest tänne sopii kaikki 15 - 99-vuotiaitten samanhenkisten jutut!!! Me ite eli täysikäset päätämme omat aiheidemme kommentit
- Törky_pois
Sekaantumisesta?!!! Olet näköjään käsittänyt väärin tämän palstan. Tämä EI OLE seksinhakupalsta (ilmoituksesi on ilmiannettu asiattomana ylläpidolle).
- karkeat_sukkahousut
Entä saako edes lukea?
- Eisissuinakkoon
Tässä puhutaan nyt ainoastaan Eläkeläisestä, joka erittäin todennäköisesti myös aloitti ketjun, koska hän tarvitsee jatkuvaa itseensä kohdistuvaa huomiota. Kyseessä vm. -49 henkilö.
- Inffoakaipaava
Juup, mut mites sinä entinen see äs, onkoos jo siideri korkattu siellä Punavuoressa vai Kalliossa missä nyt olitkin ryyppäämässä, oliko se nyt niin että olit mies vai nainen?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32011489- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131348Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85954