Pari sanaa homojen naisvihasta.

asianselvittäjä

Usein kuulee puhuttavan naisia vihaavista homomiehistä. Yleensä sävy on hyvin syyttävää homomiehiä kohtaan. Mutta harvemmin kuulee miksi? Kaikellahan on aina syynsä joten nyt ajattelinkin paneutua siihen. Ensinnäkin on ihan totta että osa homoista vihaa naisia mutta ei kaikki. Yhteistähän kaikille homoille on se että homolla on ehdoton nollatoleranssi naisiin sekä seksuaalisesti että romanttisesti. Mutta mikä eroittaa naisia vihaavat ja ei vihaavat homot? Sanoisin että naisvihaajia ovat yleensä sinkkuhomot. Jos esimerkiksi heteromies ihastuu naiseen niin hänhän olettaa automaattisesti että se kyseinen nainenkin on hetero. Joten samahan se on myös homomiehilläkin, eli jos homomies ihastuu toiseen mieheen niin samalla tavallahan hänkin olettaa että se kyseinen mieskin on homo, vaikka onkin tietoinen siitä että homot ovat vähemmistössä. Ja kun käy ilmi että se mies ei ollutkaan homo vaan sen nappaakin joku nainen niin siitähän seuraa ensin kova järkytys ja sitten viha joka kohdistuu mihinpä muuhun kuin siihen naiseen. Ja aina kun homo tekee tuttavuutta toisen miehen kanssa ja jos siihen ilmaantuu nainen niin on selvää että sillä homolla nousee karvat pystyyn. Joten homojen naisviha on täysin ymmärrettävää. Mutta ne homot jotka eivät vihaa naisia ovat yleensä onnellisesti parisuhteessa joten niiden ei tarvitse vihata naisia koska tietävät että naisista ei ole vaaraa heidän miesystävälleen koska hänkin on homo.

162

2855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaaaaaaaA

      Mitä ihmettä? :D Miks kukaa vihais naisii (muutaku ehkä tyylii sovinistit sun muut hullut). Mielestäni tuo väite, että jos homo ihastuu toiseen mieheen hän automaattisesti luulee sitä ihastuksen kohteena olevaa homoksi on täyttä valetta. Kyllähän minä saatan pitää jotai heteroa aivan helvetin hyvänäkösenä mutta emmä ny sille mee puhuu sillä taka-ajatuksella että yritän saada siitä mulle miehen. Yritän siis vain ilmaista sitä että ehkei se homous tarkota sitä, että vihaa naisia. Ehkä naisviha onkin vain yhden ihmisen mielenvika.

    • Mitävittuanyttaas

      Mitä vittua nyt taas :DD seksuaalinen suuntautuminen ei vaikuta millääntavalla siihen vihaako naisia vai ei. Ite oon kans ihan homoseksuaali mutta kaveriporukassa suurinosa on naisia :)... meneppä trolli muualle

    • Veggsu

      Sinkkuhomojen ajatukset täyttyvät miehen kaipuusta. Ei pääkoppaan mahdu yhtä ainutta ajatusta naisista.

    • maltillinenhomo

      Surkea vertaus, jos miehen nappaa toinen mies, siis silloin homo vihaisi myös miehiä.
      Johan s24:ssä on jos jonkinlaista selitystä nähty mitä homot "pitäisi" olla, luettelo ikävästyttävän pitkä.
      Näistä gay keskusteluista onkin tullut yleinen homojen sättimis-purkautumiskanava.

      Samallalailla ne heteromiehet ja naisetkin käyvät kapakoissa iskemässä itselleen seksikumppania, auta armias jos homot sen tekee se onkin heti seksikeskeistä munahaukan touhuja joille kelpaa kaikki urokset jotka lämpimän paskan tekee :)

      • Anonyymi

        En luule mitään ja se on totuus.
        Minkä minä voin että ovat sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luule mitään ja se on totuus.
        Minkä minä voin että ovat sama.

        Mitä jos oletkin väärässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos oletkin väärässä?

        En ole väärässä, koska vastasit tässä keskustelussa ja toisessa keskustelussa minuutin sisällä ja vielä toisen kerran alle 2:ssa minuutissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole väärässä, koska vastasit tässä keskustelussa ja toisessa keskustelussa minuutin sisällä ja vielä toisen kerran alle 2:ssa minuutissa.

        Se ei todista yhtään mitään. Yhä edelleen mitä jos olet väärässä? Eikö ole loogista käydä täällä poiketessa uusimmat keskustelut läpi? Ja miksi haluat yhdistää käyttäjiä keskenään edes? En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei todista yhtään mitään. Yhä edelleen mitä jos olet väärässä? Eikö ole loogista käydä täällä poiketessa uusimmat keskustelut läpi? Ja miksi haluat yhdistää käyttäjiä keskenään edes? En ymmärrä.

        No sinulla on aina 01.04 menossa ja tarinat sen mukaiset.


      • Anonyymi

        Luuletko ettei kukaan tiedä kuka on tämän kirjoituksen takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko ettei kukaan tiedä kuka on tämän kirjoituksen takana.

        Luuletko ettei kukaan tiedä kun tämän kirjoituksen takana? Kovin aapo jaksat jatkaa samaa linjaa, mitä tämä foorumi on jo täynnä.


      • Anonyymi

        Sen bissen kirjalliset taidot ovat alakoululaisen tasolla ja siitä voi päätellä, että mielenterveys ongelmat alkoivat paljon ennen 15v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen bissen kirjalliset taidot ovat alakoululaisen tasolla ja siitä voi päätellä, että mielenterveys ongelmat alkoivat paljon ennen 15v.

        Niinkö sinulla on? Ei yllätä yhtään, kun itseäsi komppaat.


      • Anonyymi

        Sisältö on aivan samaa, kuten pakkomielteinen yhdistely. En ole ainoankaan mainitsemasi nimimerkin takana, kuten olen sanonut ja silti jatkat valehteluasi. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisältö on aivan samaa, kuten pakkomielteinen yhdistely. En ole ainoankaan mainitsemasi nimimerkin takana, kuten olen sanonut ja silti jatkat valehteluasi. Miksi?

        Niinkö, siis minä en saa yhdistää sinua (kertoa tottuden) mutta sinä saat yhdistää minut jopa kuolleeseen tietysti se ei ole mitään yhdistelyä vaan valehtelua, ymmärrän hyvin kun olet elänyt koko aikuisajan kuplassa joka on mielisairaus ja et kykene hahmottamaan todellisuutta. Sorry tuo bissen kirjalliset taidot ei ollut minun ;) Eihän ensin ollut pt-vanha FYB tili ja kohta olinkin ja sitten taas ei, samoin teki PT1 :)
        Johan taas vitsin murjaisit, 1:n aprilli oli jo, ei ollut kuin joku päivä sitten ilmoitit toisessa keskustelussa, olleesi "vasta" vuoden S24:n häirikkö.
        Etkö vieläkään tajua, että sinun kirjoituksesi paljastavat sinut aina.
        Sekin että sinun jäljestäsi alkaa ylläpito poistamaan viestejä, mutta sinun jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, siis minä en saa yhdistää sinua (kertoa tottuden) mutta sinä saat yhdistää minut jopa kuolleeseen tietysti se ei ole mitään yhdistelyä vaan valehtelua, ymmärrän hyvin kun olet elänyt koko aikuisajan kuplassa joka on mielisairaus ja et kykene hahmottamaan todellisuutta. Sorry tuo bissen kirjalliset taidot ei ollut minun ;) Eihän ensin ollut pt-vanha FYB tili ja kohta olinkin ja sitten taas ei, samoin teki PT1 :)
        Johan taas vitsin murjaisit, 1:n aprilli oli jo, ei ollut kuin joku päivä sitten ilmoitit toisessa keskustelussa, olleesi "vasta" vuoden S24:n häirikkö.
        Etkö vieläkään tajua, että sinun kirjoituksesi paljastavat sinut aina.
        Sekin että sinun jäljestäsi alkaa ylläpito poistamaan viestejä, mutta sinun jää.

        Et ole totuutta kertonut, koska en o,e hän, johon pakkomielteisesti yhdistät aapolappi. Juu, kuvittelet taas olevasi kuollut. Oliko hyvät hautajaiset, jotka järjestit itsellesi?
        Jos muka et ole hän, miksi jatkat hänen linjallaan? Ja pystyt varmaan toteen näyttämään asian.

        Ei sinun tarvitse meille tiliä tehdä ongelmistasi, ne on ko yleisesti tiedossa. Sinä se häirikkö olet, joka paikassa haukkumassa vierasta ihmistä ja haastamassa riitaa. Niinhän se terve ihminen tottakai toimii sekä jatkaa muka kuolleen trollin linjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, siis minä en saa yhdistää sinua (kertoa tottuden) mutta sinä saat yhdistää minut jopa kuolleeseen tietysti se ei ole mitään yhdistelyä vaan valehtelua, ymmärrän hyvin kun olet elänyt koko aikuisajan kuplassa joka on mielisairaus ja et kykene hahmottamaan todellisuutta. Sorry tuo bissen kirjalliset taidot ei ollut minun ;) Eihän ensin ollut pt-vanha FYB tili ja kohta olinkin ja sitten taas ei, samoin teki PT1 :)
        Johan taas vitsin murjaisit, 1:n aprilli oli jo, ei ollut kuin joku päivä sitten ilmoitit toisessa keskustelussa, olleesi "vasta" vuoden S24:n häirikkö.
        Etkö vieläkään tajua, että sinun kirjoituksesi paljastavat sinut aina.
        Sekin että sinun jäljestäsi alkaa ylläpito poistamaan viestejä, mutta sinun jää.

        Sinun ”totuus” on kyllä täysi harhaisen pääsi tuotos. Kyllä itse tiedän paremmin meistä olemko henkilö, johon niin pakkomielteisesti minua yhdistelet vai en. Voi voi kuinka vaikeaa sinulla aapolappi, trollien kuningas, taas on, kun pitää ylösnouseminenkin haudasta tehdä, jotta voit jatkaa täällä häiriköintiä. Olitko isotkin hautajaiset järjestänyt itsellesi? Jos muka et ole hän (heh heh), miksi jatkat hänen tyylillä trollaamista täällä? Yksikään täysin terve ihminen ei toimisi noin. Ja varmaan voit todistaa kirjoittavasi haudasta.

        Ei sinulta trollien kuningas titteliä kukaan voi viedä, sen olen jo lyhyessä ajassa huomannut. Ai alkaako? Sitä voit kysyä ylläpidolta, minä en tiedä heidän moderoinnistaan mitään. Kyllä sinulla mielikuvitusta riittää aapo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole totuutta kertonut, koska en o,e hän, johon pakkomielteisesti yhdistät aapolappi. Juu, kuvittelet taas olevasi kuollut. Oliko hyvät hautajaiset, jotka järjestit itsellesi?
        Jos muka et ole hän, miksi jatkat hänen linjallaan? Ja pystyt varmaan toteen näyttämään asian.

        Ei sinun tarvitse meille tiliä tehdä ongelmistasi, ne on ko yleisesti tiedossa. Sinä se häirikkö olet, joka paikassa haukkumassa vierasta ihmistä ja haastamassa riitaa. Niinhän se terve ihminen tottakai toimii sekä jatkaa muka kuolleen trollin linjalla.

        Ja terve ihminen yhdistää kuolleita eläviin tai edes epäilee heidän olevan elossa?
        Ei saatana kukaan terve ihminen herjaa kuolleita taikka ala heitä pilkkaamaan.
        Vankilaan tämä joutaa ja siellä kaikkien muiden tietoon miksi on vankilassa.
        Suomen käräjäoikeudet ovat antaneet kovia tuomioita vainajien herjauksista ja kunnianloukkauksista.
        Tietysti voit minut liittää aapoon olisin siitä erittäin etuoikeutettu ja jopa voisin kehua siitä. että kuulun hänen sisäpiiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ”totuus” on kyllä täysi harhaisen pääsi tuotos. Kyllä itse tiedän paremmin meistä olemko henkilö, johon niin pakkomielteisesti minua yhdistelet vai en. Voi voi kuinka vaikeaa sinulla aapolappi, trollien kuningas, taas on, kun pitää ylösnouseminenkin haudasta tehdä, jotta voit jatkaa täällä häiriköintiä. Olitko isotkin hautajaiset järjestänyt itsellesi? Jos muka et ole hän (heh heh), miksi jatkat hänen tyylillä trollaamista täällä? Yksikään täysin terve ihminen ei toimisi noin. Ja varmaan voit todistaa kirjoittavasi haudasta.

        Ei sinulta trollien kuningas titteliä kukaan voi viedä, sen olen jo lyhyessä ajassa huomannut. Ai alkaako? Sitä voit kysyä ylläpidolta, minä en tiedä heidän moderoinnistaan mitään. Kyllä sinulla mielikuvitusta riittää aapo.

        En löytänyt mitään yhdistelyä oletetun "aapolapin" kommenteista, olit ihan ainoa joka yhdisteli "aapolappia" monta kertaa. Sitä se teettää, kun on mieleltään sairas ja pakko mielteisesti yhdistää jokaiseen "aapolapin". En yhtään ihmettele sinun sekopäisyyttäsi, täällä julkaistut linkit vain varmistivat kuka olet ja millainen mielisairas olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ”totuus” on kyllä täysi harhaisen pääsi tuotos. Kyllä itse tiedän paremmin meistä olemko henkilö, johon niin pakkomielteisesti minua yhdistelet vai en. Voi voi kuinka vaikeaa sinulla aapolappi, trollien kuningas, taas on, kun pitää ylösnouseminenkin haudasta tehdä, jotta voit jatkaa täällä häiriköintiä. Olitko isotkin hautajaiset järjestänyt itsellesi? Jos muka et ole hän (heh heh), miksi jatkat hänen tyylillä trollaamista täällä? Yksikään täysin terve ihminen ei toimisi noin. Ja varmaan voit todistaa kirjoittavasi haudasta.

        Ei sinulta trollien kuningas titteliä kukaan voi viedä, sen olen jo lyhyessä ajassa huomannut. Ai alkaako? Sitä voit kysyä ylläpidolta, minä en tiedä heidän moderoinnistaan mitään. Kyllä sinulla mielikuvitusta riittää aapo.

        Mikä harha sinulla on korvien välissä? Kritisoit tätä sinun yhdistelyä, mutta pää aiheesi onkin saada joku näyttämään aapolappina, ihan sinun oman fantasian pohjalta vedettyä tarinaa. Ainoastaan sinä tiedät paremmin kuka olet ja tarjonnut useammalle henkilölle "aapon" mantelia.
        Eikö ne henkilöt tiedä sinun teorian mukaan paremmin kuin sinä keitä he ovat.
        Luin sinun "kommentit" ihan peruskamaa erään tunnetun kaiken kieltäjän/tietäjän nilittäjän hyvin tunnetut teesit käytössä, jopa samoilla kirjoitusvirheillä.


    • rehellinenhomo

      Niin ainahan sitä huudetaan tuosta homojen seksikeskeisyydestä mutta itse uskon että tuo seksikeskeisyys painottuu paremminkin tuonne biseksuaalisuuden puolelle kun ei osata päättää halutaanko miestä vai naista niin lennellään sitten kukasta kukkaan katsomatta edes jalkojen väliin, mutta aito homo sentään tietää mitä haluaa. Mutta ne homot jotka ovat parisuhteessa niin sen tietää että sellainen on varmasti aito rakkaus suhde, kun taas heterosuhteista 99% on pelkkää kulissia millä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.

      Mutta jos mennään tuohon itse asiaan niin itselläni on naisia ystävinä tasan 0%. En ole koskaan ymmärtänyt puheita siitä että homo olisi naisen paras ystävä. Kun minua ei naiset kiinnosta pätkääkään niin mihin minä naisia tarvitsisin? En mihinkään!

      • justthinkaboutit

        Suotta yrität homosuhteita nostaa jollekkin jalustalle. Onhan se varmaan aitoa rakkautta, jos partnerin pitää vierasta saada, kun oma ei riitä yms. skeidaa. Samat asiat pätee oli kyseessä sitten mikä suhde tahansa. Et voi sanoa, että 99% heterosuhteista on kulissia, kun mikä tahansa suhde voi sitä olla. Kuka helvetti sä olet sanomaan mikä on rakkautta ja mikä ei? Ja vieläpä aitoa? Et kuule mikään! Ja tyhmyyttä on edes moisia ajatella päässään. Ne asiat kun ei kuulu kuin niille, jotka yhdessä ovat.

        Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että se seksikeskeisyys on enimmäkseen biseksuaalien ongelma. Mutta, kyllä valitettavasti niitä naimahulluja riittää ihan joka lajissa. Itse olen vaan seuraa hakevana silleen vittuuntunut noihin bisseihin, kun ne raukat eivät näytä ymmärtävän, että homokin voi etsiä ihka oikeaa parisuhdetta. Aina ovat mokomat sitä seksisuhdetta tarjoomassa, mikä ei taas vois vähempää kiinnostaa

        Ja se, kenen kanssa itse kukanenkin aikaansa viettää ja viihtyy ei kyllä kuulu pätkääkään kenellekkään muulle. Jos joku ei jotain kaipaa elämäänsä, niin so what?


    • Ja palstan suurin naisvihaaja löysi tämän keskustelun. Rehellinenhomo taas todisti aloittajan kirjoituksen täydeksi todeksi.

      Miksi seksikeskeisyys on biseksuaalien ongelma eniten? Tarjonnan laajuudesta? Varmaan pätee osaan biseksuaalimiehistä, naisten kohdalla en tätä ihan heti allekirjoittaisi, koska miehet ovat huomattavasti seksuaalisempia olentoja. Tuo tarjoamisen takana voi osin olla homojen maine seksihurjastelijoina, joka joidenkin kohdalla on totta. Ikävä sanoa, mutta useimmin törmään itse homoihin, jotka hakevat vain seksiseuraa ja sama pätee kyllä bimiehiinkin, ei sen puoleen.

      • Veggsu

        Tulee mieleen tilanne, jossa vein yhden tytön jätkän. Jätkä oli homo, mutta se tyttö oli ihastunut ja jaksoi toista vuotta puhua paskaa meikän selän takana. Ja, aina, kun oli parisuhdeongelma, hänen ensimmäinen neuvo poikakaverilleni oli: Jätä se! Jätä minut. Niin ne naiset ja, jos väität, että myös homot, ollaan me vähän naisia.

        Ei se tyttö vihannut miehiä.

        Aina on naisia, jotka sanoo, että nainen on naiselle susi, ja kuitenkin yleisesti nähdään muuta: nainen on paras kaiveri. Me homot ollaan vähän erityisiä siinä, että ymmärrämme naisia, mutta emme kilpaile samoista miehistä.

        Homojen seksihurjastelu on myytti. Seksiä harrastetaan, mutta voisin lyödä vetoa, että nuoret heteromiehet voittavat yöseikkailujen määrässä. Ei kukaan ees mieti, ovatko nuoret heterot seksikeskeisiä.

        Aloittajakin toi veikeästi esiin tunnepuolen. Ihastumisissa on seksikeskeisyys kaukana. Jokainen normaali ihminen kokee sen karvaan tunteen, kun ihastus ei ihastukaan minuun. Seksikeskeinen ihminen vähät välittäisi, mutta useimmilla meillä on tunteita.


      • sivustaveto

        Palstan suurin feikki bisse löysi palstan ja pääsi jälleen mieliaiheeseen, homoja panettelemaan, kun ei pääse homoja panemaan. Samalla todisti bissejen seksikeskisyyden seksihurjasteluihin miesten/naisten kanssa.


      • rehellinenhomo
        Veggsu kirjoitti:

        Tulee mieleen tilanne, jossa vein yhden tytön jätkän. Jätkä oli homo, mutta se tyttö oli ihastunut ja jaksoi toista vuotta puhua paskaa meikän selän takana. Ja, aina, kun oli parisuhdeongelma, hänen ensimmäinen neuvo poikakaverilleni oli: Jätä se! Jätä minut. Niin ne naiset ja, jos väität, että myös homot, ollaan me vähän naisia.

        Ei se tyttö vihannut miehiä.

        Aina on naisia, jotka sanoo, että nainen on naiselle susi, ja kuitenkin yleisesti nähdään muuta: nainen on paras kaiveri. Me homot ollaan vähän erityisiä siinä, että ymmärrämme naisia, mutta emme kilpaile samoista miehistä.

        Homojen seksihurjastelu on myytti. Seksiä harrastetaan, mutta voisin lyödä vetoa, että nuoret heteromiehet voittavat yöseikkailujen määrässä. Ei kukaan ees mieti, ovatko nuoret heterot seksikeskeisiä.

        Aloittajakin toi veikeästi esiin tunnepuolen. Ihastumisissa on seksikeskeisyys kaukana. Jokainen normaali ihminen kokee sen karvaan tunteen, kun ihastus ei ihastukaan minuun. Seksikeskeinen ihminen vähät välittäisi, mutta useimmilla meillä on tunteita.

        No jos kerran jätkä oli homo niin miten voi olla mahdollista että hän on ollut ennen sinua jollakin tytöllä? Vaan oliko niin että se tyttö vain itse kuvitteli kaiken?


      • sivustaveto kirjoitti:

        Palstan suurin feikki bisse löysi palstan ja pääsi jälleen mieliaiheeseen, homoja panettelemaan, kun ei pääse homoja panemaan. Samalla todisti bissejen seksikeskisyyden seksihurjasteluihin miesten/naisten kanssa.

        Ja taas ketjuun löysi tiensä yksi vinkuja lisää, tervetuloa :) Ja taitaa itselläsi olla puhe siitä mistä puute. Oma seksuaalielämäni ei tänne kuulu yhtään millään tasolla, kuten eivät yksityisasiani muutenkaan. Näemmä kirjoitukseni kaksi kysymystä olivat sinulle liian vaikeita ymmärtää. Kannattaisiko opetella luetunymmärtämistä hieman enemmän ennenkuin alat täällä kommentoimaan? :)

        Kuten sanoin väite pätee ihan varmana osaan bimiehiä, muttei niinkään naisiin. Mollaako tämä väite homoja? Sanoin vain mikä homojen maine on, mitä myös aika moni homoista kertova sarja meille tyrkyttää, vaikka tämä on vain osan kohdalla totuus. Kannattaa lukea teksti tekstinä eikä asennevaimmaisena.


      • rehellinenhomo kirjoitti:

        No jos kerran jätkä oli homo niin miten voi olla mahdollista että hän on ollut ennen sinua jollakin tytöllä? Vaan oliko niin että se tyttö vain itse kuvitteli kaiken?

        Osalla homoja on nuorempana suhteita naisten kanssa, koska eivät välttämättä hyväksy tai tiedosta samantien omaa homouttaan. Osa haluaa nuorena sulautua massaan, joka hyvinkin voi johtaa seurustelusuhteeseen naisen kanssa. Ei se ole mitenkään tavatonta.


      • sivustaveto
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Ja taas ketjuun löysi tiensä yksi vinkuja lisää, tervetuloa :) Ja taitaa itselläsi olla puhe siitä mistä puute. Oma seksuaalielämäni ei tänne kuulu yhtään millään tasolla, kuten eivät yksityisasiani muutenkaan. Näemmä kirjoitukseni kaksi kysymystä olivat sinulle liian vaikeita ymmärtää. Kannattaisiko opetella luetunymmärtämistä hieman enemmän ennenkuin alat täällä kommentoimaan? :)

        Kuten sanoin väite pätee ihan varmana osaan bimiehiä, muttei niinkään naisiin. Mollaako tämä väite homoja? Sanoin vain mikä homojen maine on, mitä myös aika moni homoista kertova sarja meille tyrkyttää, vaikka tämä on vain osan kohdalla totuus. Kannattaa lukea teksti tekstinä eikä asennevaimmaisena.

        Herra Vinkuja, sinulla oli vain yksi kysymys ja itse jopa vastasit siiheen. Olisi sinulla aihetta tutustua jonkun lukutaitoisen kanssa mitä olet mennyt sekoilemaan tässä keskustelussa. Ei täällä ole mikään kysymyksiin vastauspakkoa. Herttaista, kaikki jotka eivät jaa ajatuksiasi ovatkin asennevammaisia, mutta mitkä ovat sinun vammasi? turhan pitkä luettelo, ai niin sinun elämä olikin yksityisasia ja muiden ei.
        Suurimmalla osalla bisseillä on seksikeskeinen seksihurjastelevan petturin elämä.
        Homojen maine onkin bissejen ansioista saanut leimansa.
        100% seksiä minulle tyrkyttäneistä jotka ovat avio/avoliitossa ovat olleet bissejä ja koskaan ei ole suhteessa ollut homo tarjonnut seksiä, siinä se seksikeskeisyys tulee ilmi ja sitä ei estä mikään bisseukkomiesten kohdalla, jos akka ei anna mennään heti naapuriin seksiä etsimään olkoon naapuri mies/nainen aviossa tai ei, rima suurimmalla osalla on maassa ja siitä yli aina kun seksiä haluaa.

        Voisit bissenä vasta miksi suurimmalla osalla bisseillä on tälläinen asennevamma.
        Kannatta sinun opetella kirjoittamaan, että edes auttavasti sinä itse ymmärtäisit mitä kirjoitat.


      • sivustaveto kirjoitti:

        Herra Vinkuja, sinulla oli vain yksi kysymys ja itse jopa vastasit siiheen. Olisi sinulla aihetta tutustua jonkun lukutaitoisen kanssa mitä olet mennyt sekoilemaan tässä keskustelussa. Ei täällä ole mikään kysymyksiin vastauspakkoa. Herttaista, kaikki jotka eivät jaa ajatuksiasi ovatkin asennevammaisia, mutta mitkä ovat sinun vammasi? turhan pitkä luettelo, ai niin sinun elämä olikin yksityisasia ja muiden ei.
        Suurimmalla osalla bisseillä on seksikeskeinen seksihurjastelevan petturin elämä.
        Homojen maine onkin bissejen ansioista saanut leimansa.
        100% seksiä minulle tyrkyttäneistä jotka ovat avio/avoliitossa ovat olleet bissejä ja koskaan ei ole suhteessa ollut homo tarjonnut seksiä, siinä se seksikeskeisyys tulee ilmi ja sitä ei estä mikään bisseukkomiesten kohdalla, jos akka ei anna mennään heti naapuriin seksiä etsimään olkoon naapuri mies/nainen aviossa tai ei, rima suurimmalla osalla on maassa ja siitä yli aina kun seksiä haluaa.

        Voisit bissenä vasta miksi suurimmalla osalla bisseillä on tälläinen asennevamma.
        Kannatta sinun opetella kirjoittamaan, että edes auttavasti sinä itse ymmärtäisit mitä kirjoitat.

        Voi Mister vollottaja, onko noin vaikeaa sivussavedellä? Kaksi kysymysmerkkiä, eli kaksi kysymystä, joihin ET osannut vastata, mutta pakko se on täällä valittaa ja vittuilla. En sano kaikkia asennevammaisiksi, itse olet todistanut jo ensimmäisessä kirjoituksessa olevasi mitä olet. Eli osaat vittuilla, et puhua asiasta asiana :) Eipä kuule ole vammaa, onkohan itselläsi se katkerakaarina vamma kun noin on tarve vittuilla?

        Tuo on kaksijakoinen asia. Määrällisesti homoilla on esim. heteroita enemmän yhden yön suhteita, homoille on myös panokoppeja/klubeja, joita myös biseksuaalit käyttävät. Jos homoille seksillä ei ole suurta merkitystä, miksi moni vaatii avointa suhdetta, jotta voi luvan perässä pettää? Biseksuaalimiehistä osa varmasti tekisi saman mielummin kuin pettäisi, jos vain voisivat. Miesten biseksuaalisuus on hyvin tabu yhä edelleen. Eivät biseksuaalit yksin homojen mainetta seksihurjastelijoina ole voineet tehdä, osansa ehkä on ollut. Ulospäin kun katsoo, homojen kulttuuri (tv-sarjat, panoklubit, cruising-kulttuuri) antaa kuvan todella seksualisoituneesta kulttuurista. Tätä en sano pahalla, vain totean miltä asia minusta näyttää. Eikä tämä ole läheskään kaikkien kohdalla näin, hyvinkin moni uskoisin, etsii parisuhdetta jossain vaiheessa elämäänsä.

        En kyllä todellakaan usko 100% seksiä tyrkyttäneiden olleen biseksuaaleja, yrität ainoastaan heittää lokaa kostona, koska et kestä kritiikkiä.

        Mikähän se asennevammani on? Ettei sinulle tuottaisi luetunymmärtäminen pahoja ongelmia?


      • sivustaveto

        Jospa kerran ymmärtäisit mitä itse kirjoittelet, ennen kun tulet kertomaan mitään asiallisista vastauksista ja oletuksista minun asenteestasi. Tarkista tuhansista viesteistäsi oma asenteellisuutesi.
        Elämäni onkin vain sinun mielestäsi vaikea ja kummasti minun elämäni ei olekaan enää minun siitä saakin vääntää vaikka mitä, jos sinun elämäsi/seksuaalisuutesi on yksityisasia, niin miksi minun ei ole, olet ristiriitainen, jos sinun yksityisyyttäsi pitää kunnioittaa, voisit sitä vaaliessasi aloittaa toisten yksityisyyden kunnioittamisen.
        Tv juttunut olikin ironiaa, jonka taju sinulta näkyy puuttuvan.
        Mitä riitelyyn tulee itsehän juuri sitä toitotat ja et halua edes missään määrin hyväksyä minun mielipidettä, ainoastaan halusi on saada omasi ainoaksi ja oikeaksi mielipiteeksi ja samalla totuudeksi.
        Missä päänupissa itse olet saanut "totuutesi", muropaketista?
        Kannattasi sinun kiinnittää huomiota tekstisi sisältöön on kovin juupas-eipäs meininkiä.
        Kuinka moni lause oli sinun viestissäsi asiallinen? Ei ollut kovinkaan moni, olet tavallinen nettijankkaaja joka etsii hyväksymistä omille teorioille ja huomiota.


      • Tässäpä se totuus homojen naisvihasta kiteytyikin hienosti ja samaten suvaitsevaisuus erilaisuutta kohtaan,


      • sivustaveto kirjoitti:

        Jospa kerran ymmärtäisit mitä itse kirjoittelet, ennen kun tulet kertomaan mitään asiallisista vastauksista ja oletuksista minun asenteestasi. Tarkista tuhansista viesteistäsi oma asenteellisuutesi.
        Elämäni onkin vain sinun mielestäsi vaikea ja kummasti minun elämäni ei olekaan enää minun siitä saakin vääntää vaikka mitä, jos sinun elämäsi/seksuaalisuutesi on yksityisasia, niin miksi minun ei ole, olet ristiriitainen, jos sinun yksityisyyttäsi pitää kunnioittaa, voisit sitä vaaliessasi aloittaa toisten yksityisyyden kunnioittamisen.
        Tv juttunut olikin ironiaa, jonka taju sinulta näkyy puuttuvan.
        Mitä riitelyyn tulee itsehän juuri sitä toitotat ja et halua edes missään määrin hyväksyä minun mielipidettä, ainoastaan halusi on saada omasi ainoaksi ja oikeaksi mielipiteeksi ja samalla totuudeksi.
        Missä päänupissa itse olet saanut "totuutesi", muropaketista?
        Kannattasi sinun kiinnittää huomiota tekstisi sisältöön on kovin juupas-eipäs meininkiä.
        Kuinka moni lause oli sinun viestissäsi asiallinen? Ei ollut kovinkaan moni, olet tavallinen nettijankkaaja joka etsii hyväksymistä omille teorioille ja huomiota.

        Ota omasta neuvostasi vaari. Kirjoitin asiallisesti, paitsi sinusta joka haluat riidella. Etkö mitään muuta halua tehdä kuin riidella känssani?

        Niin metsä vastaa kun sinne huutaa ja se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. MIettisit ihan kuute itse käytöstäsi. Käyttäydyt kuin lapsi. Et hyväksy mitään eriävää mielipidettä, etenkään jos se minulta tulee, vaan haluat samantien riidan pystyyn. Itse koet oikeudeksesi samantien aloituksessa vittuilla ja puhua yksityiselämästäni, mutta kun sinulle tekee samaa, uhriudut.
        MIssähän se ironiasi oli? Eipä ole näkynyt.

        Missä se mielipiteesi on? Näen vain ja ainoastaan viesteissäsi vittuilua. Palataan sitten, kun oikeasti ilmaiset mielipiteen.

        Ensinnäkin mihin pohjaat väitteen homoilla olevan muita vähmemmän irtosuhteita? En todellakaan ole samaa mieltä kanssasi. Homoilla on panobaareja, cruising-alueita jne, joten yleisestiottaen miehillä on keskinäisiä seksisuhteita huomattavasti enemmän kuin heterosuhteita jo tarjonnan takia. Heteroille on bordellit juu, mutta kuinka moni oikeasti alkaa maksamaan seksistä? Homoille tätä on tarjolla sisäänpääsymaksun hinnalla, prostituoitu on varmasti huomattavasti kalliimpi uskoisin.

        Mitä pettämiseen tulee, olen törmännyt kahteen pettävään bimieheen elämäni aikana. Homoja taas on ollut valitettavasti enemmän. Yksikin petti poikaystäväänsä kostona. Vastaan on tullut onneksi myös lukuisia suhdetta etsiviä homoja, mutta ainakin puolet kohtaamistani homoista on etsinyt pelkkää seksiä

        Hyväksyn vinkuja mielipiteesi siinä vaiheessa, kun osaat sen asiallisesti esittää :) Siinä onkin sinulle liian vaikea haaste :)


      • sivustaveto
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Ota omasta neuvostasi vaari. Kirjoitin asiallisesti, paitsi sinusta joka haluat riidella. Etkö mitään muuta halua tehdä kuin riidella känssani?

        Niin metsä vastaa kun sinne huutaa ja se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. MIettisit ihan kuute itse käytöstäsi. Käyttäydyt kuin lapsi. Et hyväksy mitään eriävää mielipidettä, etenkään jos se minulta tulee, vaan haluat samantien riidan pystyyn. Itse koet oikeudeksesi samantien aloituksessa vittuilla ja puhua yksityiselämästäni, mutta kun sinulle tekee samaa, uhriudut.
        MIssähän se ironiasi oli? Eipä ole näkynyt.

        Missä se mielipiteesi on? Näen vain ja ainoastaan viesteissäsi vittuilua. Palataan sitten, kun oikeasti ilmaiset mielipiteen.

        Ensinnäkin mihin pohjaat väitteen homoilla olevan muita vähmemmän irtosuhteita? En todellakaan ole samaa mieltä kanssasi. Homoilla on panobaareja, cruising-alueita jne, joten yleisestiottaen miehillä on keskinäisiä seksisuhteita huomattavasti enemmän kuin heterosuhteita jo tarjonnan takia. Heteroille on bordellit juu, mutta kuinka moni oikeasti alkaa maksamaan seksistä? Homoille tätä on tarjolla sisäänpääsymaksun hinnalla, prostituoitu on varmasti huomattavasti kalliimpi uskoisin.

        Mitä pettämiseen tulee, olen törmännyt kahteen pettävään bimieheen elämäni aikana. Homoja taas on ollut valitettavasti enemmän. Yksikin petti poikaystäväänsä kostona. Vastaan on tullut onneksi myös lukuisia suhdetta etsiviä homoja, mutta ainakin puolet kohtaamistani homoista on etsinyt pelkkää seksiä

        Hyväksyn vinkuja mielipiteesi siinä vaiheessa, kun osaat sen asiallisesti esittää :) Siinä onkin sinulle liian vaikea haaste :)

        Näin asiallisesti sinä aloitit minulle "Ja taas ketjuun löysi tiensä yksi vinkuja lisää, tervetuloa :) Ja taitaa itselläsi olla puhe siitä mistä puute. Oma seksuaalielämäni ei tänne kuulu yhtään millään tasolla, kuten eivät yksityisasiani muutenkaan. Näemmä kirjoitukseni kaksi kysymystä olivat sinulle liian vaikeita ymmärtää. Kannattaisiko opetella luetunymmärtämistä hieman enemmän ennenkuin alat täällä kommentoimaan? :)

        Kuten sanoin väite pätee ihan varmana osaan bimiehiä, muttei niinkään naisiin. Mollaako tämä väite homoja? Sanoin vain mikä homojen maine on, mitä myös aika moni homoista kertova sarja meille tyrkyttää, vaikka tämä on vain osan kohdalla totuus. Kannattaa lukea teksti tekstinä eikä asennevaimmaisena."
        ja ennen sinun kommenttiasi en ollut mitään kirjoitellut sinulle.

        Niin tuohan on sitä sinun asiallista aloitusta sellaiselle joka ei ole sinusta maininnut sanallakaan. Ja nytkin tuli lisää näitä sinun asiallisuuksia. Jos jollain tässä on riitely mielessä olet se ainoa.


      • sivustaveto kirjoitti:

        Näin asiallisesti sinä aloitit minulle "Ja taas ketjuun löysi tiensä yksi vinkuja lisää, tervetuloa :) Ja taitaa itselläsi olla puhe siitä mistä puute. Oma seksuaalielämäni ei tänne kuulu yhtään millään tasolla, kuten eivät yksityisasiani muutenkaan. Näemmä kirjoitukseni kaksi kysymystä olivat sinulle liian vaikeita ymmärtää. Kannattaisiko opetella luetunymmärtämistä hieman enemmän ennenkuin alat täällä kommentoimaan? :)

        Kuten sanoin väite pätee ihan varmana osaan bimiehiä, muttei niinkään naisiin. Mollaako tämä väite homoja? Sanoin vain mikä homojen maine on, mitä myös aika moni homoista kertova sarja meille tyrkyttää, vaikka tämä on vain osan kohdalla totuus. Kannattaa lukea teksti tekstinä eikä asennevaimmaisena."
        ja ennen sinun kommenttiasi en ollut mitään kirjoitellut sinulle.

        Niin tuohan on sitä sinun asiallista aloitusta sellaiselle joka ei ole sinusta maininnut sanallakaan. Ja nytkin tuli lisää näitä sinun asiallisuuksia. Jos jollain tässä on riitely mielessä olet se ainoa.

        Katsoahn omaa aloitustasi ja valita sitten :) Jos heti ensimmäisessä viestissäsi oli pakko ruveta vittuilemaan, niin mitä luulet takaisin saavasi? Nyt sitten itket, kun saat vittuilua osaksesi. Olisit aloittanut asiallisesti, niin tätä ei olisi tapahtunut. Koska olet koko ajan osannut vain vittuilla minulle, et voi mitään muuta silloin odottaa, joten turha itkeä asiallisuuden perään. Sitä saa mitä tilaa

        huomattuon
        Noinko asia sinulle menee? Kerro toki meille vaivoistasi lisää :)


      • malttiamalttia
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Katsoahn omaa aloitustasi ja valita sitten :) Jos heti ensimmäisessä viestissäsi oli pakko ruveta vittuilemaan, niin mitä luulet takaisin saavasi? Nyt sitten itket, kun saat vittuilua osaksesi. Olisit aloittanut asiallisesti, niin tätä ei olisi tapahtunut. Koska olet koko ajan osannut vain vittuilla minulle, et voi mitään muuta silloin odottaa, joten turha itkeä asiallisuuden perään. Sitä saa mitä tilaa

        huomattuon
        Noinko asia sinulle menee? Kerro toki meille vaivoistasi lisää :)

        En puolustele ketään, mutta varmaan tajusit kirjoittaessa tämän keskustelusi aloituksen, että se oli harkitun provosoivasti kirjoittu ja silloin tulet saamaan samalla mitalla takaisin. Joten taisit saada sitä omaa lääkettä ja nyt sitten siitä syytät toisia, etteivät osaa olla asiallisia. Jos aloituksesi olisi ollut täysin asiallinen voisit syytellä toisia ihan vapaasti.
        Tiestysti kenenkään ei olisi pitänyt lähteä provoosi mukaan, useimmat ovatkin sen oivaltaneet ja ovatkin jättäneet vastaamatta sinulle.
        Voit tietenkin väittää, että aloituksesi oli täysin asiallinen, mutta palute kertoo aivan toista.
        Joskus olisi parempi katsoa peliin ja miettiä miksi saan tällaista palautetta.
        Jos sinua hiukan söhäisee onkin lopputulos taattu, kuten tässä keskustelussa käy ilmi.
        Mitenkä tämä sinun osio oikein liittyy koko keskusteluun? Huomaatko missä poikkesit provolinjalle?


      • Anonyymi

        Onpa fantasiaa todellakin, kukaan ei edes ehdota sinulle mitään, katso peiliin niin näet syyn.


      • Anonyymi

        Ooo pääsit oikein pätemään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooo pääsit oikein pätemään!

        On ihan kivaa että saat päteä.


    • butthurt.much

      Olen homo. En vihaa naisia.

      1) Mitä terapiaa suosittelisitte minulle, koska minussahan on selvästi joku vika...?
      2) Ja nyt kun ei enää voi yleistää, että kaikki homot vihaavat naisia, kun mä en kerran vihaa, niin miten tämä epäkohta voidaan parhaiten lakaista maton alle häiritsemästä teoreetikkoja, joilla on nais/homoviha akuutissa vaiheessa?

      Ja peepingtommi1:n/rehellinenhomon/sivustavedon/asianselvittäjän käyttämä menetelmä, ei kiitos, kun se selkeästikään ei toimi edes itsensä kanssa kinasteluna ja omien ketjujensa uusintaesityksenä suurin piirtein 3 kk sykleissä ja vuosien turhana syyttelyjumittamisena s24:ssä.

      • justthinkaboutit

        Yhdyn mielipiteesi täysin. Miksi pitäis vihata? Olen huomannut saman määkimisen tän asian suhteen täällä. Kaikki homot eivät vihaa naisia, vaikkakin täällä ihan selvästi niin haluttaisiin. Odotan innolla parannuskonstia tähän vihaamattomuuteeni myös, koska alkaahan tää erilaisena oleminen ahdistaa pikkuhiljaa.


      • Eivät todellakaan vihaa kaikki naisia tai muutenkaan mahdu siihen ns "perushomo" oletukseen onneksi. Täällä vaan sattuu olemaan nyt näemmä kaksi todella äänekästä naisvihaajaa äänessä. Eihän naisen pitäisi millään tapaa edes olla uhka homomiehelleä, koska naisista kiinnostuvat heteromiehet sekä osa biseksuaalimiehistä, riippuen kumpaan sukupuoleen on enemmän kallellaan.

        Mitä noiden kolmen koplaan tulee, en ymmärrä miksi pitää ensimmäisen viestin samantien olla vittuilua, kun voi keskustella asiallisesti. Sitä on oppinut elämässä, jos joku vittuilee vittuile takaisin - asenteen.


      • opetelkaahyväksymään
        justthinkaboutit kirjoitti:

        Yhdyn mielipiteesi täysin. Miksi pitäis vihata? Olen huomannut saman määkimisen tän asian suhteen täällä. Kaikki homot eivät vihaa naisia, vaikkakin täällä ihan selvästi niin haluttaisiin. Odotan innolla parannuskonstia tähän vihaamattomuuteeni myös, koska alkaahan tää erilaisena oleminen ahdistaa pikkuhiljaa.

        Jep yhdelle onkin tullut ihan tapa saada homot näyttämään naisvihaajina ja seksihurjastelijoina. Ei se tarkoita jos ei suostu panemaan naisia, että vihaa heitä.

        Olen oppinut jos vastaa "vittuiluun" vittuilemalla saa vain idiootin leiman otsaan.

        Joku viittasikin tv-sarjojen luomaan homo-tyyppiin ja kehui monella olevan sen mukainen kuva, eipä ainakaan minun tv-sarjoista saatuun kuvaan homoista mahdu naisvihaaja homoja, yksipuolisesti valikoituja homo-tyypit kyseisellä henkilöllä ja omien esille tuomien ajatuksien tukemiseen valittuja homo-tyylejä elokuvista.

        Aika lapsellista tehdä homoista elokuvateollisuuden luoman tyylin mukaista homoa, oikean elämän homo-tyyppejä, elokuvien homoilla ei ole paljoa muuta yhteistä kuin nimitys homo.
        Ei täällä ole ketään äänekästä naisvihaaja, ainoastaan muutama kärkkäästi homoja naisvihaajaksi haluavaa.
        Toki minun puolesta saavat pitää ajatuksensa "homot ovat naistenvihaajia ja seksihurjastelijoina", ei se minun elämää muuta yhtään.

        Jos lakkaisitte vihaamasta toisia ihmisiä voisitte silloin ehkä hyväksyä itsenne ja toiset. Vai onko tarve pönkittää omaan huonoa itsetuntoa ja saada muut näyttämään surkimuksina, jos sillä olematon oma ego nousee ja saa sinut näyttämään muita parempana ihmisenä, olet erehtynyt pahasti.


      • Anonyymi
        opetelkaahyväksymään kirjoitti:

        Jep yhdelle onkin tullut ihan tapa saada homot näyttämään naisvihaajina ja seksihurjastelijoina. Ei se tarkoita jos ei suostu panemaan naisia, että vihaa heitä.

        Olen oppinut jos vastaa "vittuiluun" vittuilemalla saa vain idiootin leiman otsaan.

        Joku viittasikin tv-sarjojen luomaan homo-tyyppiin ja kehui monella olevan sen mukainen kuva, eipä ainakaan minun tv-sarjoista saatuun kuvaan homoista mahdu naisvihaaja homoja, yksipuolisesti valikoituja homo-tyypit kyseisellä henkilöllä ja omien esille tuomien ajatuksien tukemiseen valittuja homo-tyylejä elokuvista.

        Aika lapsellista tehdä homoista elokuvateollisuuden luoman tyylin mukaista homoa, oikean elämän homo-tyyppejä, elokuvien homoilla ei ole paljoa muuta yhteistä kuin nimitys homo.
        Ei täällä ole ketään äänekästä naisvihaaja, ainoastaan muutama kärkkäästi homoja naisvihaajaksi haluavaa.
        Toki minun puolesta saavat pitää ajatuksensa "homot ovat naistenvihaajia ja seksihurjastelijoina", ei se minun elämää muuta yhtään.

        Jos lakkaisitte vihaamasta toisia ihmisiä voisitte silloin ehkä hyväksyä itsenne ja toiset. Vai onko tarve pönkittää omaan huonoa itsetuntoa ja saada muut näyttämään surkimuksina, jos sillä olematon oma ego nousee ja saa sinut näyttämään muita parempana ihmisenä, olet erehtynyt pahasti.

        Palstalla eräs nimimerkki on toistuvasti haukkunut kaikki naiset. Myös homojen sekä lesbojen keskinäinen kyräily mitä ilmenee, on aina ihmetyttänyt. Tämä tuntuu onneksi vähentyneen aiemmasta. Kai naiset koetaan kilpailijoina, ellei toisen homoudesta ole varma.


    • Juuzoz

      En vihaa naisia. Vaikka he ovatkin useimmiten tyhmiä, tylsiä ja itseään täynnä, he ovat minulle lopulta merkityksettömiä - kuin eräänlaisia eläimiä, jotka osaavat puhua.

      Ahdistun, jos jokin nainen osoittaa kiinnostusta minua kohtaan. En oikeastaan haluaisi olla missään tekemisissä heidän kanssaan aivan välttämättömän lisäksi.

      Sairaan ilkeät äitini ja siskoni tukahduttivat minussa kaiken miehuuden ja kiinnostuksen naisia kohtaan jo alle 10-vuotiaana. En siis vähimmässäkään määrin kaipaa mitään naisten seuraa saatikka läheisyyttä. Miehet ovat minulle kaikki kaikessa.

      • Juuzoz

        Vielä tuohon edelliseen sen verran, että en keksi yhtäkään syytä erityisesti rakastaa naisia. Kuten sanottu, he ovat minulle kuin eläimiä, jotka osaavat puhua. Eivät yhtään sen enempää.


      • Anonyymi
        Juuzoz kirjoitti:

        Vielä tuohon edelliseen sen verran, että en keksi yhtäkään syytä erityisesti rakastaa naisia. Kuten sanottu, he ovat minulle kuin eläimiä, jotka osaavat puhua. Eivät yhtään sen enempää.

        Miehet alkaa viisastua, siksi syntyvyys vähenee kaikissa länsimaissa. Ei ole pienintäkään järkeä joutua femakon armoille, menettää vaan lasten lisäksi rahansa ja teveytensä, pahimmillaan henkensäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet alkaa viisastua, siksi syntyvyys vähenee kaikissa länsimaissa. Ei ole pienintäkään järkeä joutua femakon armoille, menettää vaan lasten lisäksi rahansa ja teveytensä, pahimmillaan henkensäkin.

        Henki ja terveys voi lähteä myös samaa sukupuolta olevien suhteessa. Väkivaltaan on pienempi kynnys ikävä kyllä, kun kumppani on samaa sukupuolta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henki ja terveys voi lähteä myös samaa sukupuolta olevien suhteessa. Väkivaltaan on pienempi kynnys ikävä kyllä, kun kumppani on samaa sukupuolta

        Siksi sinulla ei ole seksielämää, on tämä homopalstalla trollina oleminen elämäsi päätehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henki ja terveys voi lähteä myös samaa sukupuolta olevien suhteessa. Väkivaltaan on pienempi kynnys ikävä kyllä, kun kumppani on samaa sukupuolta

        Vain lepakoilla isompi riski, ei homoilla. Lepakot tappelee homopaikoissakin ja työpaikoilla heteronaiset ovat jatkuvasti haastamassa riitaa.


    • nohehheeeh

      Ei taida suurin osa heteroistakaan olla naisten kanssa kuin seksin vuoksi, miesporukassahan ne suurimman osan ajastaan ovat, enemmän neitihomot naisten kanssa viihtyy. Eikö homotkin oleta miesten olevan yleensä heteroita, joten miksi pettyisi tai olisi mustasukkainen, ei kannata edes laskea tunteitaan valloiileen tuntematta toista. Oikeastihan naiset ovat paljon mustasukkaisempia miehistä, valtavan omistushaluisia ja väkivaltaisia kun mies pettää, katso vaikka Cheaters-sarjaa.

      Itse en bi-seksuaalina viihdy femakkonaisten kanssa ja sellaisihan niistä suurin osa nykyään on, muutkin naiset kieroilee paljon enemmän kuin miehet. Ei tarvitse ihmetellä ettei Suomessa synny enää paljon lapsia kun femakot vie miehiltä lapset ja rahat, parempi olla yksin tai homostella, korkeintaan harrastaa turvaseksiä naisten kanssa ja heittää pellolle. Kannattaa myös kuvata akti etteivät voi syyttää raiskauksesta ja piilottaa kamera hyvin etteivät syytä siitäkin.

      Mksi bi-miehet olisivat sen enempää pelkän seksin perässä, pikemminkin seksi ei kiinnosta yhtä paljon kuin jos on 100% kiinnostunut jommasta kummasta sukupuolesta. Naiset taas ovat tutkitustikin seksuaalisempia kuin miehet, vaikka femakkopropaganda muuta väittää. Naiset kiihottuvat kaikesta alastomuudesta, myös eläinten parittelusta, miehet yleensä vain aikuisista naisista.. Onhan huoristakin lähes kaikki naisia ja voivat olla vaikka kuinka monen kanssa tahansa, miehillä katoaa halut useimmiten yhden aktin jälkeen jopa moneksi päiväksi tai vaikka kuukaudeksi.

      Heteroilla kestää varmasti vieläkin parisuhteet pitempään kuin homoilla, vaikka puolet aviopareistakin eroaa, homoilla harvoin kestävät montaa viikkoa, joillakin harvoilla sitten vuosia, mutta silti heistäkin suuri(n) osa pettää ja usein molemmat kun on vapaa suhde. Heteroilla naiset yleensä haluaa eron kun löytävät rikkaamman, nuoremman tai muuten vaan kiinnostavamman miehen ja yh-femakkonakin saavat kaikki yhtseiskunnan tuet, pahimmillaan puolet miehen omaisuudesta ja lisäksi elatusmaksat, siihen uusi mies kustantamaan huvituksia ja muutamalta kun vie rahat niin alkaakin olla rikas. Miehet hölmäinä uskoo rakkauteen, naiset rahaan.

    • Anonyymi

      Mitä vihaa siitä alkaisi, kun yh-femakko kasvattaa pojastaan atleettinen gayn, kun se on vielä muotia?

      • Anonyymi

        Yh-femakko kasvattaa pojastaan tytön tai tossusankarin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yh-femakko kasvattaa pojastaan tytön tai tossusankarin.

        Tässähän sitä naisvihaa tulikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän sitä naisvihaa tulikin

        Miten se naisviha ilmenee siinä kommentissa? Selitä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se naisviha ilmenee siinä kommentissa? Selitä se.

        Ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi, koska ilmauksista jo näkee tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi, koska ilmauksista jo näkee tarpeeksi.

        Kuule päävikainen se on juuri niin ettet itse ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän sitä naisvihaa tulikin

        Ei faktan kertominen ole vihaa. Yh-femakkojen pojilla on tutkitusti paljon enemmän ongelmia ja nykyään lähes puolet pojista ovat yh-/uusioperhefemakkojen armoilla. Eräskin lepakkofemakko naisparinsa kanssa ajoi poikansa itsemurhaan ja niitä itsemurhia on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei faktan kertominen ole vihaa. Yh-femakkojen pojilla on tutkitusti paljon enemmän ongelmia ja nykyään lähes puolet pojista ovat yh-/uusioperhefemakkojen armoilla. Eräskin lepakkofemakko naisparinsa kanssa ajoi poikansa itsemurhaan ja niitä itsemurhia on paljon.

        Jaa, miksihän totuus homojen mielenterveys ongelmista ja seksikeskeisyydestä koetaan vihapuheeksi, kun kyse on faktoista? Yh-femakko ilmauksena on jo vihapuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, miksihän totuus homojen mielenterveys ongelmista ja seksikeskeisyydestä koetaan vihapuheeksi, kun kyse on faktoista? Yh-femakko ilmauksena on jo vihapuhetta.

        Mikä sinua vaivaa? Oletko terve?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua vaivaa? Oletko terve?

        Sitä sopii kyllä kysyä sinulta, ei minulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei faktan kertominen ole vihaa. Yh-femakkojen pojilla on tutkitusti paljon enemmän ongelmia ja nykyään lähes puolet pojista ovat yh-/uusioperhefemakkojen armoilla. Eräskin lepakkofemakko naisparinsa kanssa ajoi poikansa itsemurhaan ja niitä itsemurhia on paljon.

        Minulla on useampi kaveri (uros), yh-isän kasvattama ja kaikki he ovat vähintään biseksuaaleja.


    • Anonyymi

      Siinä suhteessa outo keskustelu, ettei ap ollut missään vaiheessa kommentoimassa keskusteluaan.
      Missä on aloittaja? Ketähän tämä keskustelu palvelee, kuka yleensä aloittaa ja miksi aloittaa?
      Mikähän oli keskustelun aloituksen tarkoitus?
      Verratkaa aloittajan sanomaa vastauksiin.
      Kukahan oli aloittaja ja miksi halusi tällaisen keskustelun?
      Lukekaa useamman kerran koko keskustelu tulette yllättymään.

      • Anonyymi

        Poiki toi sinun kommenttisi kysymyksen, kuka viihtyi keskustelussa suu vaahdossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poiki toi sinun kommenttisi kysymyksen, kuka viihtyi keskustelussa suu vaahdossa?

        Kuka viihtyy naisvallan peruskoulussa? Kun liikunnassa on hyvä, voi jatkaa siitä. Kaikki muut numerot kelpaa femmana eli menee läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka viihtyy naisvallan peruskoulussa? Kun liikunnassa on hyvä, voi jatkaa siitä. Kaikki muut numerot kelpaa femmana eli menee läpi.

        Liikunnalla ei pitkälle yksistään pääse.


    • Anonyymi

      Tänne kirjoitellaan surutta, vaikka ei tunneta koko asiaa. Yh-mutsi rakastaa poikaansa kun kasvattaa gayn, joksi hän haluaa. Viety jenkkifutis otteluihin. Tiukka t-paita, lippis ja verkkarit. Kuntosalikortti.

      • Anonyymi

        Yh-isä kasvattaa rakkaudella, tyyliin pohjanmaa, pesäpalloa a´la Lauri "Tahko" Pihkala.
        Jussipusero, verkkopaita löysät verkkarit, kumiteräsaappaat ja Hankkijan lippis, pesäpallo-kausikortti.


    • Anonyymi

      Sellaiseen hän sopiikin. Miesten jenkkifutis joukkueen välinehuoltaja.

    • Anonyymi

      Onko vain homot fiksuja ja heterot tossusankareita mielistellessään miehiä vihaavia toksisia femakkoja?

    • Anonyymi

      Aloittajan olisi parempi miettiä omaa homovihaansa, siinä olisi sarkaa terapeuteille.
      Miksi homot vihaisivat naisia? En keksi yhtään syytä siihen ja ei myöskään kukaan tuntemani henkilö, heteroja, homoja, biseksuaaleja, lesboja, ei yksikään ole nais- tai miesvihaaja.
      Taitaa olla vain aloittajan päässä olevat demonit homojen naisvihan takana.

      • Anonyymi

        Miksi homot vihaavat lesboja, eivätkä mahdu samaan baariin? Jos homobaariin tulee nainen, siitä seuraa vihaisia katseita jne. Miksi? Nainen ei ole uhka homolle mitenkään, ellei ihastu heteroon tai bimieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi homot vihaavat lesboja, eivätkä mahdu samaan baariin? Jos homobaariin tulee nainen, siitä seuraa vihaisia katseita jne. Miksi? Nainen ei ole uhka homolle mitenkään, ellei ihastu heteroon tai bimieheen.

        Suurempi "vaara" niistä on bisseille. En ole huomannut sellaista vielä ja olen käynyt vuodesta 1976 lähtien seksuaalivähemmistöjen "baareissa".
        Jospa ne vihaaja "homot" gay-baareissa onkin bissemiehiä? Tai ihan heteromiehiä?
        Koska suurin osa gay-miehistä ei paljoa piittaa bisse-miehistä niin heille on ihan sama jos joku "lesbo" nappaa bisse-miehen tai hetero-miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi homot vihaavat lesboja, eivätkä mahdu samaan baariin? Jos homobaariin tulee nainen, siitä seuraa vihaisia katseita jne. Miksi? Nainen ei ole uhka homolle mitenkään, ellei ihastu heteroon tai bimieheen.

        Miksi lepakot/naiset tunkee jatkuvasti miesten paikkoihin, omiin paikkoihinsa miehiltä pääsy kielletty, eikä miehet niihin pyrikään. Jopa miesten puolelle uimahallissa akat tutnkee "siivoamaan" jatkuvasti, mutta miessiivoojat ei saa mennä naisten puolelle. Yhteisvessatkin pitäisi saada, vaikka samaan aikaan valittavat jatkuvasti miesten ahdistelevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurempi "vaara" niistä on bisseille. En ole huomannut sellaista vielä ja olen käynyt vuodesta 1976 lähtien seksuaalivähemmistöjen "baareissa".
        Jospa ne vihaaja "homot" gay-baareissa onkin bissemiehiä? Tai ihan heteromiehiä?
        Koska suurin osa gay-miehistä ei paljoa piittaa bisse-miehistä niin heille on ihan sama jos joku "lesbo" nappaa bisse-miehen tai hetero-miehen.

        Väittääkö kaikki homot olevansa bi kun jättävät sinut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lepakot/naiset tunkee jatkuvasti miesten paikkoihin, omiin paikkoihinsa miehiltä pääsy kielletty, eikä miehet niihin pyrikään. Jopa miesten puolelle uimahallissa akat tutnkee "siivoamaan" jatkuvasti, mutta miessiivoojat ei saa mennä naisten puolelle. Yhteisvessatkin pitäisi saada, vaikka samaan aikaan valittavat jatkuvasti miesten ahdistelevan.

        Ovatko he sinulle suurikin uhka? Kilpailua ei pitäisi olla homojen ja naisten kesken.


      • Anonyymi

        Joo just sitä tarkoitan.


      • Anonyymi

        Kirjoituksesi perusteella, sinua ei ole jätetty, kun et suhteessa ole koskaan ollut. Tai sitten suhteesi on kestänyt yön yli juuri ja juuri.


      • Anonyymi

        Miksei lesbo voisi viihtyä esim Herculeksessa, etenkin kavereitten seurassa? Tai hetero sen puoleen? Helsingissä ei taida lesbobaareja edes olla tällä hetkellä. Naiset viihtyvät homobaarissa, koska saavat olla rauhassa siellä noin oletuksena ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi perusteella, sinua ei ole jätetty, kun et suhteessa ole koskaan ollut. Tai sitten suhteesi on kestänyt yön yli juuri ja juuri.

        Oletko itse ollut koskaan suhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse ollut koskaan suhteessa?

        Olen ja pitkissä suhteissa.


      • Anonyymi

        Selvästi olet hänelle kateellinen, kun omat suhteesi eivät ole kestäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko he sinulle suurikin uhka? Kilpailua ei pitäisi olla homojen ja naisten kesken.

        Mikä uhka, tasa-arvostahan tuossa puhuttiin, mitä femakot itse ovat muka vailla, mutta eivät salli miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei lesbo voisi viihtyä esim Herculeksessa, etenkin kavereitten seurassa? Tai hetero sen puoleen? Helsingissä ei taida lesbobaareja edes olla tällä hetkellä. Naiset viihtyvät homobaarissa, koska saavat olla rauhassa siellä noin oletuksena ainakin.

        Perustakoot lepakkobaareja ja olkoot siellä vaikka heteroiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustakoot lepakkobaareja ja olkoot siellä vaikka heteroiden kanssa.

        Miksi koet lesbot noin uhkana tai ahdistavina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi koet lesbot noin uhkana tai ahdistavina?

        Miksi koet miehet uhkana, viihdyt tossusankarina / neiti homppelina vain ämmäseurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi koet miehet uhkana, viihdyt tossusankarina / neiti homppelina vain ämmäseurassa.

        En koe heitä koe uhkana lainkaan. Voisitko vastata sinulle esitettyyn kysymykseen? Pelkäätkö naisen vievän kiinnostavat miehet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koe heitä koe uhkana lainkaan. Voisitko vastata sinulle esitettyyn kysymykseen? Pelkäätkö naisen vievän kiinnostavat miehet?

        Koet kuvittelet että kukaan kokisi heterot uhkaksi, niitä ei vaan haluta homopaikkoihin.

        Miksi viihdyt tossusankarina / neiti homppelina naisten kanssa, mikset siis käy heteropaikoissa. Tai, miksi "heteronaisena" tunget homopalstalle ja homopaikkoihin, vastaa kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koet kuvittelet että kukaan kokisi heterot uhkaksi, niitä ei vaan haluta homopaikkoihin.

        Miksi viihdyt tossusankarina / neiti homppelina naisten kanssa, mikset siis käy heteropaikoissa. Tai, miksi "heteronaisena" tunget homopalstalle ja homopaikkoihin, vastaa kysymykseen.

        Tekstistäsi tulee väkisin käsitys, että he ovat sinulle uhka.

        En voi vastata, kun en ole ainuttakaan asiaa noista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstistäsi tulee väkisin käsitys, että he ovat sinulle uhka.

        En voi vastata, kun en ole ainuttakaan asiaa noista.

        HAHAHAHA, olet siis transu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAHAHAHA, olet siis transu :D

        Ettet vaan itse olisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet vaan itse olisi

        Eikö teille transuille ole omaa palstaa, miksi homojen seuraan haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teille transuille ole omaa palstaa, miksi homojen seuraan haluat?

        En ole transu, joten en tiedä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole transu, joten en tiedä,

        Sehän on sitten hyvä ettei sinulla ole minkäänlaisia seksihaluja kun olet ruma aseksuaali eikä kukaan halua sinuakaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on sitten hyvä ettei sinulla ole minkäänlaisia seksihaluja kun olet ruma aseksuaali eikä kukaan halua sinuakaan :D

        Niinkö luulet? Ainakin sinulla on vilkas mielikuvitus :D taidat olla melkoisessa puutteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lepakot/naiset tunkee jatkuvasti miesten paikkoihin, omiin paikkoihinsa miehiltä pääsy kielletty, eikä miehet niihin pyrikään. Jopa miesten puolelle uimahallissa akat tutnkee "siivoamaan" jatkuvasti, mutta miessiivoojat ei saa mennä naisten puolelle. Yhteisvessatkin pitäisi saada, vaikka samaan aikaan valittavat jatkuvasti miesten ahdistelevan.

        Tuo oli törkeästi sanottu koska satumme olemaan siivoojia uimahallissa jotka pitävät paikat siistinä ja sitä tehdään aamusta iltaan että pöpöt ei leviä-me teemme työmme, siinä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli törkeästi sanottu koska satumme olemaan siivoojia uimahallissa jotka pitävät paikat siistinä ja sitä tehdään aamusta iltaan että pöpöt ei leviä-me teemme työmme, siinä kaikki.

        Juuri näin, siivooja tekee vain tärkeää työtään. Edeltävä kommentoija luulee itsestään liikoja, kun kaikki häntä kyttäävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli törkeästi sanottu koska satumme olemaan siivoojia uimahallissa jotka pitävät paikat siistinä ja sitä tehdään aamusta iltaan että pöpöt ei leviä-me teemme työmme, siinä kaikki.

        Miksi siis akat ei hyväksy miehiä siivomaan naisten puolelle, hehän tekee vaan työtään, pitävät paikat siistinä ja sitä tehdään aamusta iltaan että pöpöt ei leviä, siinä kaikki. Törkeää toksista femakkoutta.

        Kun kerran ette hyväksy miehiä akkojen puolelle niin häipykää helvetiin myös miesten puolelta ja tältä palstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siis akat ei hyväksy miehiä siivomaan naisten puolelle, hehän tekee vaan työtään, pitävät paikat siistinä ja sitä tehdään aamusta iltaan että pöpöt ei leviä, siinä kaikki. Törkeää toksista femakkoutta.

        Kun kerran ette hyväksy miehiä akkojen puolelle niin häipykää helvetiin myös miesten puolelta ja tältä palstalta.

        Juuri näin, miessiivoojat tekee vain tärkeää työtään. Roikku-utareiset läskiämmät luulee itsestään liikoja, kun kaikki miehet heitä muka kyttäävät :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teille transuille ole omaa palstaa, miksi homojen seuraan haluat?

        On transuille ja myös muille transihmisille oma palsta, mutta ovatko he siis mielestäsi kaikki lähtökohtaisesti heteroja, ettei yksikään voi olla homo ja siten palstalle kuuluva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko he sinulle suurikin uhka? Kilpailua ei pitäisi olla homojen ja naisten kesken.

        Tämä sinun kommentti " Kilpailua ei pitäisi olla homojen ja naisten kesken." Eikö molemmat hae miestä seuraksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sinun kommentti " Kilpailua ei pitäisi olla homojen ja naisten kesken." Eikö molemmat hae miestä seuraksi?

        Homomies ei ole naisista kiinnostunut, joten kilpailua ei pitäisi olla. Heterot taasxeivät homoists ole kiinnostuneita.


    • Anonyymi

      Onko se, että homot pitävät naisia kilpailijoinaan??

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Miksi kukaan haluaa juoruavia ja kaikkeen sekaantuvia akkoja samaan paikkaan, tuovat myös heteromiehiä mukanaan. Homopaikassa kuullu olla vain henkilöitä jotka harrastaa seksiä miesten kanssa.

        Jos haluaa olla naisten kanssa niin sitten pitää mennä heteropaikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Miksi kukaan haluaa juoruavia ja kaikkeen sekaantuvia akkoja samaan paikkaan, tuovat myös heteromiehiä mukanaan. Homopaikassa kuullu olla vain henkilöitä jotka harrastaa seksiä miesten kanssa.

        Jos haluaa olla naisten kanssa niin sitten pitää mennä heteropaikkaan.

        Jos paikassa pitää olla henkilöitä, jotka harrastavat seksiä miesten kanssa, naiset sopivat tuohon kuvaukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos paikassa pitää olla henkilöitä, jotka harrastavat seksiä miesten kanssa, naiset sopivat tuohon kuvaukseen.

        "Jos haluaa olla naisten kanssa niin sitten pitää mennä heteropaikkaan."
        - Kyllä, heteropaikoissa pitää olla naisia, ei homopaikoissa, koska homot ei halua seksiä naisten kanssa ja bi-miehetkin voi käydä heteropaikoissa..


    • Anonyymi

      Onhan se yhtälö: nainen+mies mitä odotetaan. Se tuo paineita.
      Sitten vielä nainen joka on myös kiinnostunut miehistä.
      Lopputulos on mikä on.

    • Anonyymi

      Mutta mitäpäs jos itse Madonna tulisi Helsingin homobaariin? Hänhän on nainen.

      • Anonyymi

        Ei saa tulla kun on nainen!


      • Anonyymi

        Menköön vanhainkotiin pappoja ja mummoja viihdyttämään.


      • Anonyymi

        Jännä juttu miten Madonna saisi tulla homobaariin, mutta 100% femmelesbo ei saa tulla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu miten Madonna saisi tulla homobaariin, mutta 100% femmelesbo ei saa tulla..

        Kuka sanonut että saisi tulla, esiintyjinä tosin voi olla ketä tahansa ketä halutaan.


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu, että enempi se on bisse miesten ongelma.

      • Anonyymi

        Miksi biseksuaali vihaisi naisia? Eihön tuossa ole logiikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi biseksuaali vihaisi naisia? Eihön tuossa ole logiikkaa

        Oletko oppinut uuden sanan etkä tiedä mitä se tarkoittaa? Vai käytätkö tätä ilmaisua usein?
        Osaatko perustella asian?
        Eihän ukko vihaa akkaansa ja kakaroitaan, mutta silti akka saa turpiin ja ajetaan kakaroiden kanssa hankeen.
        Mahtavaa on kuinka joku pystyy noinkin lyhyessä lauseessa ilmaisemaan oman tyhmyytensä ja samalla kertomaan millainen kusipää on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oppinut uuden sanan etkä tiedä mitä se tarkoittaa? Vai käytätkö tätä ilmaisua usein?
        Osaatko perustella asian?
        Eihän ukko vihaa akkaansa ja kakaroitaan, mutta silti akka saa turpiin ja ajetaan kakaroiden kanssa hankeen.
        Mahtavaa on kuinka joku pystyy noinkin lyhyessä lauseessa ilmaisemaan oman tyhmyytensä ja samalla kertomaan millainen kusipää on.

        Onnistuit kirjoittamaan vuoden typerimmän kommentin. Biseksuaalilla ei ole mitään syytä vihata kumpaakaan sukupuolta. Parisuhde väkivaltaa ilmenee myös homoilla, oletettavasti enemmän kuin heteroilla, koska samaa sukupuolta olevan lyömiseen on matalampi kynnys. Parisuhde väkivalta ei ole normi missään suhteessa, johon väitteesi kaatuu jo. Mistä tiedät etteivät ole heteroita, jotka naisen heittävät pihalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi biseksuaali vihaisi naisia? Eihön tuossa ole logiikkaa

        Naisia vihaavat homo/bimiehet eivät ole sinut itsensä kanssa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että nämä miehet haluaisivat olla itsekin naisia ja siitä se viha tulee. Kateudesta. Omasta epävarmuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisia vihaavat homo/bimiehet eivät ole sinut itsensä kanssa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että nämä miehet haluaisivat olla itsekin naisia ja siitä se viha tulee. Kateudesta. Omasta epävarmuudesta.

        Heteromiehiä vihaavat lepakko/femakkonaiset eivät ole sinut itsensä kanssa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että nämä naiset haluaisivat olla itsekin miehiä ja siitä se viha tulee. Kateudesta. Omasta epävarmuudesta. Siksi tunkevat homopaikkoihin lepakkojen ja neiti homppeleiden seuraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteromiehiä vihaavat lepakko/femakkonaiset eivät ole sinut itsensä kanssa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että nämä naiset haluaisivat olla itsekin miehiä ja siitä se viha tulee. Kateudesta. Omasta epävarmuudesta. Siksi tunkevat homopaikkoihin lepakkojen ja neiti homppeleiden seuraan.

        Tuo sama logiikka pätee naisia vihaaviin homoihin kääntäen, kun käytämme logiikkaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sama logiikka pätee naisia vihaaviin homoihin kääntäen, kun käytämme logiikkaasi.

        Akat siis vihaa miehiä kun eivät salli miessiivoojia akkojen puolella uimahallissa, mutta silti kokevat oikeudekseen tunkea miesten puolelle tiirailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akat siis vihaa miehiä kun eivät salli miessiivoojia akkojen puolella uimahallissa, mutta silti kokevat oikeudekseen tunkea miesten puolelle tiirailemaan.

        Homot, etenkin naismaiset ja bottomit haluavat olla naisia, jotja otetaan kovaa takaa. Siksi vihaavat naisia, kun näkevät heidät kilpailijoinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akat siis vihaa miehiä kun eivät salli miessiivoojia akkojen puolella uimahallissa, mutta silti kokevat oikeudekseen tunkea miesten puolelle tiirailemaan.

        Mille miesten puolelle tiirailemaan, siis tarkoititko että naissiivooja tunkisi miesten pukuhuoneeseen siivoamaan? Kuvitteletko, että kukaan ylipäätään tekisi siivoojan työtä, ellei olisi pakko saadakseen laskut maksettua ja että joku nainen oikein hakeutuisi miesten pukuhuoneen siivoojaksi? Kyllä se on työnantaja, joka määrää siivottavat alueet ja ne on siivottava, vaikkei olisi edes kiinnostunut miehistä, eikä siellä todellakaan ole soveliasta katsella alastomia vartaloita, ja pukutilat pyritään siivoamaan mahdollisimman hiljaisena aikana tai hallin ollessa kiinni. Ja kyllähän naiset muutenkin saavat alastomia miehiä nähdä halutessaan, joten en ymmärrä logiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akat siis vihaa miehiä kun eivät salli miessiivoojia akkojen puolella uimahallissa, mutta silti kokevat oikeudekseen tunkea miesten puolelle tiirailemaan.

        Lepakot, etenkin isot ja rumat rekkalesbot haluavat olla miehiä, jotka ottavat kovaa takaa, joutuvat tekemään sen tekopeniksellä. Siksi vihaavat miehiä, kun näkevät heidät kilpailijoinaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuit kirjoittamaan vuoden typerimmän kommentin. Biseksuaalilla ei ole mitään syytä vihata kumpaakaan sukupuolta. Parisuhde väkivaltaa ilmenee myös homoilla, oletettavasti enemmän kuin heteroilla, koska samaa sukupuolta olevan lyömiseen on matalampi kynnys. Parisuhde väkivalta ei ole normi missään suhteessa, johon väitteesi kaatuu jo. Mistä tiedät etteivät ole heteroita, jotka naisen heittävät pihalle?

        Miksi ne sitten vihaavat? Voin kertoa akka heittänyt pihalle eikä homo pane enää.
        Myöskin et osannut edes välttävästi ymmärtää luettua tekstiä, ei siinä kukaan edes väittä että hankeen ajaja olisi bisse/hetero vaan näin on kirjoitettu "Eihän ukko vihaa akkaansa ja kakaroitaan, mutta silti akka saa turpiin ja ajetaan kakaroiden kanssa hankeen."

        Jopa sinun piti aloittaa kommenttisi vittuilemalla joka onkin sinun virallinen tapasi kun haluat vituilla homoille/heteroille/lesboille, olet aina alittanut mauttomuuden rajan asiattomilla homo/hetero/lesbo dissauksella, ettei monikaan reagoi sinuun enää ja ilmianna sinua ylläpidolle, koska järjestät heille ihan riittävästi töitä, olet ollut työllistävä ilmiö Suomi24:ssä yli 12 vuotta.


    • Anonyymi

      Täyttä puppua koko juttu.
      Ei homoudessa ole mitenkään mitään joka viittaisi naisvihaan, tuulesta temmattu ajatus.
      Naisviha ei tule seksuaalisen suuntauksen tuloksena , ainoastaan se joka vihaa on luonteeltaan sairas. Näitähän saa lukea tämän tästä miten hetero miehen tappavan puolisoitaan Silti ei sanota että heterot tappaa.
      Se on jokin piirre ihmisessä jos pitää jotain vihata, se piirre ei liity mitenkään siihen että ihminen on homo.

      • Anonyymi

        Paitsi että naiset ovat paljon väkivaltaisempia parisuhteissa myös vakavan väkivallan suhteen, eikä usein tuomita murhistakaan, samoin ovat väkivaltaisempia lapsia kohtaan ja tappavat paljon enemmän kuin miehet. Lepakotkin riehuu paljon homoja enemmän.


    • Anonyymi

      Mistä olet kuulee sellaista? Se on sinun omia mielenterveyden sanelemaa sontaa. Sitä samaa olet koko suom24 historiasi aikana jankuttanut.

      • Anonyymi

        Ja jatkaa sitä siihen asti, kun erehtyy samaa paskaa jatkamaan jossain kapakassa ja saa silloin turpiin.


    • Anonyymi

      Naisviha on piilohomojen juttu. Se tulee kun suhteet naisiin eivät onnistu ja ei halua myöntää todellista syytä eli omaa homoseksuaalisuutta. Siinä vaiheessa kun todella myöntää ettei ole ainakaan seksuaalisesti kiinnostunut naisista alkaa nähdä naiset mahdollisina kavereina ja ystävinä.

      • Anonyymi

        Femakkous on piilolepakkojen juttu. Se tulee kun suhteet miehiin eivät onnistu ja ei halua myöntää todellista syytä eli omaa lepakkoutta. Siinä vaiheessa kun todella myöntää ettei ole ainakaan seksuaalisesti kiinnostunut miehistä alkaa nähdä miehet mahdollisina kavereina ja ystävinä ja voi mennä ihan heteropaikkoihiin, ei tarvitse neiti homppeleiden kanssa seukata.


    • Anonyymi

      Miesviha on piilolepakkojen juttu. Se tulee kun suhteet miehiin eivät onnistu ja ei halua myöntää todellista syytä eli omaa lepakkoutta. Siinä vaiheessa kun todella myöntää ettei ole ainakaan seksuaalisesti kiinnostunut miehistä alkaa nähdä miehet mahdollisina kavereina ja ystävinä ja uskaltaa mennä heteropaikkaankin, ei tarvitse tulla homopaikkaan ja liikkua neiti homppeleiden kanssa. Tai kannattaa alkaa rohkeasti lesboilla, seuraa löytyy netistäkin jos ei jukisesti uskalla.

      • Anonyymi

        Iltalehdessä oli kerran juttu kuinka homon ex tyttöystävä. Oli kysynyt tältä onko hän koskaan tuntenut seksuaalista kiinnostusta miehiin. Ei ollut mutta kun ajatteli se veti puoleensa. Mies tuli kaapista kun keskustellen tämän naisen kanssa. Tämä on hienotarina hienotunteisuudesta, hellyydestä ja ystävyydestä. Vaikka suhde oli loppunut arvatenkin miehen piilohomouteen nainen ei nöyryyttänyt ja pilkannut. Ei vaikka sydän oli varmaankin särkynyt molemmilta. Varmaan koska mies oli ollut vilpitön aloittaessaan suhteen. Mies luotti naiseen niin paljon että tuli kaapista intiimeimmän asian kanssa. Tulee mieleen onko kukaan piilolesbo kokenut saman. Tässä tarinassa on jotain todellista rakkautta joka on epäitsekästä. Sitä on vaikea ymmärtää. On tunnustetava olevani niin itsekäs ettei tuollainen tulisi mieleenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltalehdessä oli kerran juttu kuinka homon ex tyttöystävä. Oli kysynyt tältä onko hän koskaan tuntenut seksuaalista kiinnostusta miehiin. Ei ollut mutta kun ajatteli se veti puoleensa. Mies tuli kaapista kun keskustellen tämän naisen kanssa. Tämä on hienotarina hienotunteisuudesta, hellyydestä ja ystävyydestä. Vaikka suhde oli loppunut arvatenkin miehen piilohomouteen nainen ei nöyryyttänyt ja pilkannut. Ei vaikka sydän oli varmaankin särkynyt molemmilta. Varmaan koska mies oli ollut vilpitön aloittaessaan suhteen. Mies luotti naiseen niin paljon että tuli kaapista intiimeimmän asian kanssa. Tulee mieleen onko kukaan piilolesbo kokenut saman. Tässä tarinassa on jotain todellista rakkautta joka on epäitsekästä. Sitä on vaikea ymmärtää. On tunnustetava olevani niin itsekäs ettei tuollainen tulisi mieleenkään.

        Aivan selvästi kaveri oli bisse. Ei homoilla ole tyttöystäviä, onko se niin vaikeaa ymmärtää?
        Bissellä on tyttöystävä/poikaystävä, homolla on vain poikaystävä.


    • Homojen naisviha perustuu siihen, että nainen on uhka juuri sille homoseksuaalisuudelle jota homot kannattavat ihan aatteenkin vuoksi.

    • Anonyymi

      Ulkoruokintaan joutuneiden bisseukkojen parkojen propagandaa.

      • Anonyymi

        Miksi pelkäät heteromiehiä, mene römpsinesi heteropaikkoihin ja hetero- tai lepakkopalstalle :)


      • Anonyymi

        Totuus sattuu. Ainakin yksi palstan äänekäs naisvihaaja homo on kertonut ihastuneensa heteroon, vaikka oli mielessään päättänyt ihastuksensa kohteen olevan homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus sattuu. Ainakin yksi palstan äänekäs naisvihaaja homo on kertonut ihastuneensa heteroon, vaikka oli mielessään päättänyt ihastuksensa kohteen olevan homo.

        Kyllä se on bisse, ei epäilystäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on bisse, ei epäilystäkään.

        Homohan se on, bissellä ei ole syytä vihata naisia. Homoille naiset ovat kilpailijoita eli uhka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homohan se on, bissellä ei ole syytä vihata naisia. Homoille naiset ovat kilpailijoita eli uhka.

        Ei homot ole kiinnostuneita naisista joten miten ne silloin on uhka/kilpailija?
        Minä olen homo ja haen homoja, miten siinä olisi jokin nainen uhkana/kilpailijana?
        Jos joku bisse raukka luulee, että olisi homon silmissä kovaakin valuttaa, niin harva homo edes harkitsee jotain seksiä bissen kanssa.


    • Anonyymi

      Eri tyyppi. City gay boy on käynyt peruskoulun, arvosanoista viis, kun tähtää duunariksi.

    • Anonyymi

      Nyt se on todistettu monilla kommenteilla bisse ukkojen naisviha.

    • Anonyymi

      Nyt se on todistettu monilla kommenteilla lepakko- ja femakkoakkojen miesviha.

    • Anonyymi

      Selekinskiskös se tuiskun puoliskon mieltymys näi aikasee.

    • Oliko tuo pari sanaa hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    • Anonyymi

      Booooring

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Homot yleisesti vihaavat naisia koska he näkevät naiset kilpailijoina.

      • Anonyymi

        Naiset tekevät osalle homoista vakavaa henkistä väkivaltaa. Samaan aikaan uskaltavat väittää olevansa homojen suojelijoita. Nainen on seksuaalivähemmistöille kidnappaaja ja terroristi. Jokainen homo joka kannattaa feminismiä on naisten panttivanki.


    • Anonyymi

      Aloittajan teorian mukaan bissejen pitäisi vihata kaikkia kuten myös naisten.

    Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe