Farkku-wagen

POWEERIA

On ollu hieman mielessä, josko hankkis farkku-Passatin, jotain max.2012 mallisen, bensakoneella ja tietty tehokkaalla sellaisella eli oliko se vakiokone luokkaa 250hv. Onko kokemuksia vastaavasta autosta -tai vastaavasta koneessta jossain muussa VW -mallissa?

7

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielellään700nm

      Olet vissiin unelmiesi kanssa yksin. Sitä jäin vain miettimään, että riittääkö 250hv? Kyllä nykyään 500hv tarvitaan, jos meinaat pysyä liikeenteen virrassa mukana.

      • GermanyYess

        Kyllä se "ärrä" kone riittäis, kyse kun ei ole "sinkku" -käyttöön tulevasta kiesistä eikä siten mistään näyttämisen tarpeesta.. Tuosta "ärrä" -koneesta näkyy olevan Saksassa myynnissä lähes 300hv tehoisia versioita(Passat).. Jos aatellaan kulutusta, nykyisellä, paljon pienemmällä teholla eräällä toisella saksalaismerkillä kulutus aikalailla samaa luokkaa.. Ohessa se yksi versioa "haaveesta" :https://home.mobile.de/EXMOBILE#des_244690997


    • Östermalmi

      Mulla meni -09 Passat CC :n vaihteisto ( DSG) 165000 km:ssä. Onk se vähä vai paljo ?

    • juupajuutaas

      Ilman muuta "vakiokone" (mitä sä sillä sitten ikinä tarkoitatkaan) on luokkaa 250 hv. Mulla ei ole kuin 150hv/250 nm, ilmeisesti ei "vakiokone" sun mittapuun mukaan, mutta hyvin olen tälläkin kerennyt: 0-100 km/h 8.4 sek ja huiput 220 km/h.

      Bensakoneissa seuraava olisi 1.8 ltr= 182 hv ja sitten 2.0 ltr= 220-280 hv. Eli nää on niitä ihan "vakiokoneita" joita mm. Passatista löytyy, valitse sieltä. Kaikista "tehottomin" passatin moottori on 125 hv/200nm, mutta jopa tuo hyppää reilu 9 sekan 0-100 km/h, joten kyllähän nuo TSI moottorit erittäin pirteitä menijöitä ovat.

    • yritä-viisastua

      Mitä sitä kyynärpäitään myöten työntää kätensä paskaan, kun pilvin pimein markkinoilla taatusti luotettavimpia merkkejä. Johan sen lempi nimikin kertoo mistä kyse PASKATTI.

      • tottajokasanataas

        Niinpä, olen työntänyt nyt 4 kertaa käteni saksalaiseen premiumiin ja ajanut jokaisella liki 200 tkm. 30 tkm välein tehty öljynvaihdot, eikä kahdessa viimeisessä ole edes yhtään valoja joutunut vaihtelemaan, ledeillä nääs. Joten turha sun köyhä tuhnutero on tänne tuollaista oksentaa, kun et laadusta kuitenkaan mitään ymmärrä, etkä ole oikeilla autoilla koskaan pitempään päässyt ajelemaan.

        Mutta ei siinä mitään, kyllähän meillä suomessa näitä vähävaraisia riittää, ja on hyvä, että heille on tarjota tuhnun kaltaisia halpoja itä-autoja, tosin korean ihmeetkin alkavat jo voittamaan ne testeissä, ei hyvältä näytä katiskan tulevaisuus.


    • passattini

      Facelift 3C on hitusen rumempi, mutta ruostuu vähemmän. Se kori ja 3.6 koneella. Ja taidat joutua etsimään saksasta koska ei niitä juuri täällä ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe