Haluaisin jakaa muille esimerkkinä bygmaxin toiminnasta.
Osimme tiskipöydän joka tuli kotiin tuotuna, ilman että sitä oli kukaan vastaanottamassa.
Teimme päällisin puolin tarkastuksen että kaikki kunnossa.
Asennuksen lopuksi poistimme pintaa suojaavan teipin ja tämän altaa paljastui iso klommo tiskialtaan etukulmassa.
Olin yhteydessä bygmaxin asiakaspalveluun jossa todettiin kuvien perusteella selkeä klommo mutta harmikseen ei kuulu heidän korvata klommosta aiheutuvaa esteettistä haittaa koska olimme ehtineet asentaa pöydän jota yli kolme viikkoa odotimme paikoilleen. Eli pintaa suojaavat teipit jotka oli tarkoitettu suojaamaan pöydän pintaa olisi pitänyt ottaa pois ennen asennusta.
Kuluttajasuojaan olimme yhteydessä ja he yrittivät sopua mutta bygmax ilmoitti ettei tule vastaan vaan asiakas vastaa teipin alle jääneenä klommon seuraukset. Meitä ohjeistettu tekemään tutkinta asiasta mutta lupasin bygmaxin asiakaspalveluun että teen asiasta korjoituksen lehteen ettei kukaan muu mene samaan lankaan että suojateipit pitää poistaa ennen asennusta ja jos et poista vastuu jää kokonaisuudessaan asiakkaan maksettavaksi.
Luonnollisesti bygmax ei saa meistä eikä monesta muustakaan rakennusalan firmasta asiakasta enään.
Bygmaxin asiakaspalvelua
Veera2017
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966