Tasapuolinen kohtelu

Tasapuolista

Olemme olleet pian 5 vuotta uusperhe, johon kuuluvat mieheni 18 vuotias tyttö ja minun 16 vuotias poika. Tämä tyttö on kuin prinsessa, joka hallitsee taloa ja yrittää emäntänä täällä heilua kaikissa muissa asioissa paitsi kotitöissä, joita ei tee yhtään. Mieheni on kaikessa tämän tytön puolella ja puolustaa häntä. Tyttö ei noudata mitään sääntöjä, mutta minun pojan pitäisi niitä noudattaa. Tytöllä on kaksi mies-ystävää käytännössä asunut meillä vaikkei ole kuin 18v. 14vuotiaana haalasi eka mies-ystävänsä tänne ja sitten kun meni poikki välit, seuraava oli heti oven takana kurkkimassa. Ja minun elätettävänä olivat kummatkin. Siitä seurasi monta riitaa mieheni kanssa. Nyt mun poika on tuonut tyttö-ystävänsä parin kuukauden ajan tänne pari-kolme kertaa viikossa niin heti mieheni on siitä suuttunu, tää tyttö on kuulema aina meillä. Viimeksi kun tyttö tuli meille yöksi niin siitä tuli kauhea riita, mieheni sanoi, että jompikumpi lähtee, tyttö tai hän. Sanoin miehelleni, että ihan rauhassa voit pakata repun ja lähteä kävelemään. Ollaan joskus sovittu, että lapset voivat tuoda seurustelukumppanin pari kertaa viikossa tänne, mutta tyttö ei noudattanu sääntöjä ja minun pojan olisi pakko noudattaa niitä. Minusta tämä ei ole oikein vaan mitä mieltä olette?

13

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitipuolikasvattaavaan

      Meilläkin asuu miehen yli kolmekymppiset lapset, rankkaa on heitä kasvattaa äitipuolena, mutta eivät osaa lähteä omilleen. Siinä ne roikkuu eikä pakkaa reppujaan eikä muuta pois. Äitipuolena olen huolestunút ja sanonut miehelle, että heittäs jo kersat pois, mutta odottavat että minä lähden. Minä en lähde, kasvatan heitä niin kauan kunnes lähtevät itse. Taloudellisesti mulla e i ole mahollisuutta asustella muualla. Kotityöt ei heille maistu, sotkevat ja huutavat kuin teinit. Mutta näin mennään, kunnes tajuuvat että voisivat lähtä ja jättää meidän rauhaan.

      • Huonoprovoo

        Hehehee, koitiko olla vitsikäs, ei naurata provosi on äärettömän huono ,ei edes koululainen usko sua.


      • sinävielähuonompi
        Huonoprovoo kirjoitti:

        Hehehee, koitiko olla vitsikäs, ei naurata provosi on äärettömän huono ,ei edes koululainen usko sua.

        Miksi aloitit tuommosen prvon? Kukaan fiksu ei vastaa muuta kun samoin kuin sinä.


      • Oletvajaa
        sinävielähuonompi kirjoitti:

        Miksi aloitit tuommosen prvon? Kukaan fiksu ei vastaa muuta kun samoin kuin sinä.

        Idiootti!


      • Oletjuoppohullu

        Lissu ,ne ovat sun ryyppykavereitasi ei mitään lapsia, kun sulla ei ole miestä eikä lapsia.


    • iutiruituirtuiruitr

      Mun miehen lapset ovat ärsyttäviä. Vaikka ovat jo 25 ja 27 v niin leikkivät lapsia, kaikki pitää tehdä ja hyvä ettei sytöttää tarvi. Erittäin lapsellisia, minä äitipuolena en pysty kasvattamaan heitä, se kuuluu heidän äidilleen, mutta hänkin on idiottooi.

    • opwijwepö

      Olette olleet siis vuosia yhdessä, mutta ette vieläkään pystyneet sopimaan yhteisistä pelisäännöistä ja muodostamaan tiimiä, joka toimisi me-hengellä? Surullista...

      Vaikea sanoa, että kuka "on oikeassa", kun en tunne teitä ja lapsianne. Mutta vahvasti vaikuttaa siltä, että teillä asuu kaksi ääliötä: sinä ja miehesi.

      Kokeilkaa vaihtaa rooleja viikoksi. Viikon ajan sinä pyrit kaikin tavoin pitämään miehesi tyttären puolta. Ajattelet mikä on hänen parhaansa, miten hän olisi onnellinen, mikä lähentäisi teitä jne. Ja vastavuoroisesti miehesi on tehtävä samoin sinun poikasi suhteen. Miehen on mietittävä asiat poikasi näkökulmasta, mikä on reilua, mikä tekee pojan iloiseksi, miten poika elämänsä kokee...

      Jos oikeasti yrittäisitte, niin saattaisitte jopa oppia jotakin.

      • hoitokotisutturoille

        Onpa sairaita naikkosia taas täällä. Halutaan vaan haukkua ja kiusata miehen perhettä, ensin rikotaan sitten aletaan haukkumaan täällä yleiseti toisia, mutta omia ei haukuta koskaan.
        Mitähän tuumisi mies sutturastaan jos tietäisi että salaa täällä haukkuu hänen lapsiaan ja ex vaimoaan ja sukua? Taitas olla sutturoilla tiukat paikat, salaa on hyvä haukkua, muutoin jää viinat ja siivellä asuminen menneisyyteen.
        Surullista, heille pitäisi hommata hoitokoti, missä sutturoita hoidetaan, katkeruuden, viinan ja siivellä elämisen takia, haukkumisen ja toisten lasten kiusaamisen takia.
        Miksi pitää rikkoa ja haukkua toisten pehreitä, miksei omia?????


      • Sinähaukut
        hoitokotisutturoille kirjoitti:

        Onpa sairaita naikkosia taas täällä. Halutaan vaan haukkua ja kiusata miehen perhettä, ensin rikotaan sitten aletaan haukkumaan täällä yleiseti toisia, mutta omia ei haukuta koskaan.
        Mitähän tuumisi mies sutturastaan jos tietäisi että salaa täällä haukkuu hänen lapsiaan ja ex vaimoaan ja sukua? Taitas olla sutturoilla tiukat paikat, salaa on hyvä haukkua, muutoin jää viinat ja siivellä asuminen menneisyyteen.
        Surullista, heille pitäisi hommata hoitokoti, missä sutturoita hoidetaan, katkeruuden, viinan ja siivellä elämisen takia, haukkumisen ja toisten lasten kiusaamisen takia.
        Miksi pitää rikkoa ja haukkua toisten pehreitä, miksei omia?????

        Ei tääällä kukaan muu hauku, kun sinä ,joka väliin provoat mielikuvitus miehen lapsista kuinka kamalia ovat, hupaisinta on kun sulla ei ole miestä eikä lapsia ja toisaalla haukut omat provosi ,voi että kun voi ihminen olla kaheli.


    • Tasapuolista

      Sulle hoitokotisuttura, taidat olla aika katkera ihminen, kun tuollaisia kirjoittelet, olisiko aihetta mennä hoitoon.
      Kukaan ei ole rikkonu kenenkään perhettä, kaksi vuosia sitten eronnutta yksinäistä löysi toisensa ja muutti yhteen. Ja viinaan ei kulu rahaa, olemme melkein raittiita ihmisiä ja siivelläkään en elä kun minä se elätät tätä poppootta, on paljon paremmat tulot kuin miehelläni.
      Tuo sun kirjoitus on tosi lapsellista, olet varmaan henkisesti vähä älyinen, mutta onneksi se ei oo minun ongelma.

    • Laila_lalalaa

      Miksi suostut elättämään miehen tytärtä ? Eikö elatus kuulu isälle ?

      • Fgvcxz

        En minä häntä elätä vaan isänsä.


      • eielatusta

        ilman huoltajuutta ja lapsen asumista myös isällä, oman isänsä hoidossa, kasvatuksessa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe