olis nenä isompi kuin heppi taistelukunnossa.
Onkohan se totta?
Joku nainen puhui, että Toimilla
12
380
Vastaukset
- KateellisenJorinaa
Voi Pikkupili-Veikko, se on sinulta vaan kateutta kun itelläs on sellainen veltto, rupinen pikku matonen jossain siellä.
- kerro.totuus
Oletko sinä Uuraisten horo imenyt Toimin pikkupiliä?
- antaalähimmäiselleaina
kerro.totuus kirjoitti:
Oletko sinä Uuraisten horo imenyt Toimin pikkupiliä?
entäs sinä "uskovainen" kaappihomo
- Jkylän_persurouva
Mitä se tämän palstan ihmisille kuuluu, jos Toimi laittaa uljaan nenänsä meidän persunaisten jalkoväliin?
Aaaahhhh!! - hyväää
minä olen imennyt toimin munaa,ei se niin pieni ole.olen jämsäläinen ,uskovainen ja homo.mitä sitten.
- Valehtelijalle
Valehtelit itsestäsi. Sinähän olet mini-persujen eduskuntaryhmän jäsen. Toimin salarakas.
- kylläsinuttunnetaan
itse olet luopio, yhteiskunnan loinen
- Keskustanainen.Keljosta
Laittaako Toimi yleensä sekä nenän että hepin persunaisen jalkoväliin? Kumman ensin?
- nenätetty.persunainen
Se ei kuulu teille kateellisille naisille tippaakaan!
Terveisin
nenätetty persunainen - rukkasantti
Jos toimin nenä on soinin perseessä. niin silloin molemmilla on nenä perseessä, mutta kummalla on mukavampi olo.
- perserunkkari
rukkasantti kirjoitti:
Jos toimin nenä on soinin perseessä. niin silloin molemmilla on nenä perseessä, mutta kummalla on mukavampi olo.
sulla varmaan kun runkkaat
- veteläine
Onko sulla nenä persuuksissa kun runkkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.962191Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452142Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751380- 901326
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311130Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621093- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920