olis nenä isompi kuin heppi taistelukunnossa.
Onkohan se totta?
Joku nainen puhui, että Toimilla
12
331
Vastaukset
- KateellisenJorinaa
Voi Pikkupili-Veikko, se on sinulta vaan kateutta kun itelläs on sellainen veltto, rupinen pikku matonen jossain siellä.
- kerro.totuus
Oletko sinä Uuraisten horo imenyt Toimin pikkupiliä?
- antaalähimmäiselleaina
kerro.totuus kirjoitti:
Oletko sinä Uuraisten horo imenyt Toimin pikkupiliä?
entäs sinä "uskovainen" kaappihomo
- Jkylän_persurouva
Mitä se tämän palstan ihmisille kuuluu, jos Toimi laittaa uljaan nenänsä meidän persunaisten jalkoväliin?
Aaaahhhh!! - hyväää
minä olen imennyt toimin munaa,ei se niin pieni ole.olen jämsäläinen ,uskovainen ja homo.mitä sitten.
- Valehtelijalle
Valehtelit itsestäsi. Sinähän olet mini-persujen eduskuntaryhmän jäsen. Toimin salarakas.
- kylläsinuttunnetaan
itse olet luopio, yhteiskunnan loinen
- Keskustanainen.Keljosta
Laittaako Toimi yleensä sekä nenän että hepin persunaisen jalkoväliin? Kumman ensin?
- nenätetty.persunainen
Se ei kuulu teille kateellisille naisille tippaakaan!
Terveisin
nenätetty persunainen - rukkasantti
Jos toimin nenä on soinin perseessä. niin silloin molemmilla on nenä perseessä, mutta kummalla on mukavampi olo.
- perserunkkari
rukkasantti kirjoitti:
Jos toimin nenä on soinin perseessä. niin silloin molemmilla on nenä perseessä, mutta kummalla on mukavampi olo.
sulla varmaan kun runkkaat
- veteläine
Onko sulla nenä persuuksissa kun runkkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873786
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m871704Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281452- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231118Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell157814