olis nenä isompi kuin heppi taistelukunnossa.
Onkohan se totta?
Joku nainen puhui, että Toimilla
12
386
Vastaukset
- KateellisenJorinaa
Voi Pikkupili-Veikko, se on sinulta vaan kateutta kun itelläs on sellainen veltto, rupinen pikku matonen jossain siellä.
- kerro.totuus
Oletko sinä Uuraisten horo imenyt Toimin pikkupiliä?
- antaalähimmäiselleaina
kerro.totuus kirjoitti:
Oletko sinä Uuraisten horo imenyt Toimin pikkupiliä?
entäs sinä "uskovainen" kaappihomo
- Jkylän_persurouva
Mitä se tämän palstan ihmisille kuuluu, jos Toimi laittaa uljaan nenänsä meidän persunaisten jalkoväliin?
Aaaahhhh!! - hyväää
minä olen imennyt toimin munaa,ei se niin pieni ole.olen jämsäläinen ,uskovainen ja homo.mitä sitten.
- Valehtelijalle
Valehtelit itsestäsi. Sinähän olet mini-persujen eduskuntaryhmän jäsen. Toimin salarakas.
- kylläsinuttunnetaan
itse olet luopio, yhteiskunnan loinen
- Keskustanainen.Keljosta
Laittaako Toimi yleensä sekä nenän että hepin persunaisen jalkoväliin? Kumman ensin?
- nenätetty.persunainen
Se ei kuulu teille kateellisille naisille tippaakaan!
Terveisin
nenätetty persunainen - rukkasantti
Jos toimin nenä on soinin perseessä. niin silloin molemmilla on nenä perseessä, mutta kummalla on mukavampi olo.
- perserunkkari
rukkasantti kirjoitti:
Jos toimin nenä on soinin perseessä. niin silloin molemmilla on nenä perseessä, mutta kummalla on mukavampi olo.
sulla varmaan kun runkkaat
- veteläine
Onko sulla nenä persuuksissa kun runkkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761220EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51149- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656