Päätin lainata kirjastosta elokuvan, jota ei valitettavasti löytynyt Netflixistä. Odotin innolla viikon ja vihdoin levy saapui kirjastoon. Illalla laitoin levyn DVD-soittimeni sisään ja huomasin, että levy oli perkule rikki. Otin DVD-levyn soittimetä pois ja katsoin levyn pohjaa ja se oli täynnä naarmuja! Itse en siis naarmuttanut levyä ollenkaan.
Kun palautan levyn eikö minun kannatakkin kertoa tästä asiasta kirjaston henkilökunnalle, mutta ei kai he ala syttämään, että minä olen rikkonut levyn, koska olenhan vastuussa levystä, sillä sen olen lainannut.
Rikkinäinen kirjaston DVD-levy, mitä teen?
12vihaistamiestä
2
564
Vastaukset
- ex_kirjastotäti
Kannattaa kertoa, jotta viallinen dvd saadaan pois kierrosta. Eivät syyttele sinua mistään, voivat varata sinulle ehjän tilalle, jos samaa dvd:tä löytyy kirjastosta useampia.
- 12vihaistamiestä
Jes, kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467