Kuuban golf ?

Stube

Olisiko täällä ketään joka olisi käynyt pelaamassa kuuban golf kentällä. Jos on niin kuulen mielelläni millainen kenttä oli. Ja onko tietoa mitä kierros maksaa, koska siitä on vähän erimielisyyksiä matkatoimiston ja kentän sivujen välillä.

7

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesboxbox

Kuuban golfkenttä?
      Siis tarkoitatko Varaderon vai Havannan vai mitä kenttää?

• Stube

Siis Varaderon kenttää jos siellä muitakin sitten on?

• chiquita

Ei ole omakohtaisia kokemuksia golfin peluusta Kuubasta, mutta olisin kommentoinut hintojen osalta.

Ensinnäkin, kun netistä katselin noita kyseisen golf clubin hintoja, näyttivät vaihtelevan. Joillain google- haun antamilla sivuilla puhuttiin mm. kevät - ja kesähinnoista, mutta en nopeasti katsoen nähnyt, että onko kyse juuri vuoden 2005 hinnoista. Clubin omilla sivuilla näin kyllä hinnaston, mutta kun pikaisesti sitä vilkaisin, en nähnyt mainintaan, missä valuutassa hinnat olivat.... ehkä se siellä jossain oli....?!

Kannattaa tosiaan katsoa, missä valuutassa hinnat on ilmoitettu. Vanhastaan hinnat voivat olla Yhdysvaltain dollareissa.... ja hintahan on eri turistipesoissa (CUC) tai euroissa.

Kuubalaisten nettisivujen antamiin tietoihin ei aina ole luottamista. Sinuna lähettäisin sähköpostia kyseiselle golf clubille ja kysyisin hintoja ja mahdollisia erikoistarjouksia.

Onko mahdollista, että matkatoimistosi saisi hinnat alempaan tasoon, jos esim. buukkaat jo Suomessa...?

• Stube

Itse paikan päällä saan hotellistamme alennusta greenfeestä ja mailia on koitettu lähettää clubille mutta eivät vastanneet tai posti ei lähtenyt edes sinne päin.

• chiquita
        Stube kirjoitti:

Itse paikan päällä saan hotellistamme alennusta greenfeestä ja mailia on koitettu lähettää clubille mutta eivät vastanneet tai posti ei lähtenyt edes sinne päin.

Näinhän se usein on noitten kuubalaisten kanssa... ;)

Tietysti voit yrittää vielä uudestaan sähköpostilla laittaen viestin aiheeksi URGENTE..... en tiedä, auttaisiko...?!

Soittaminen on tietysti yksi vaihtoehto, mutta on niin kallista, että.....

• myyxx

Olen itsekkin samasta asiasta kiinnostunut eli parin viikon päästä on matka varaderoon edessä ja ei millään saa yhteyttä suoraan Golf Courselle eikä edes hotelliin. Oletko itse jo onnistunut tai mahdollisesti jo matkalta palannutkin omakohtaisin kokemuksin???

• Rami Mulligan

Moi, pelasin Varaderon klubilla vappuna 2004. Kenttä on semmonen "pelattava". Kuubassa ei golfetiketeistä paljon välitetä mutta pelata voi jos haluaa kiertää kentän eksoottisessa maassa.
      Greenfee oli muistaakseni jotain 40 euroo (?) ja mailat otin kentältä. Mailat oli kyllä muistaakseni hyvät.
      Varasimme ajan hotellilta edellisenä päivänä, mutta siellä ei ollut paljon ruuhkaa.
      Paikalliset ulkomaalaiset järjestävät kuitenkin kisoja kentällä ja siksi kannattaa varmistaa että pelaamaan pääsee.
      Menen ensi viikolla uudestaan Kuubaan mutta jätän golfin väliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe