meillä tietokoneen täytyy olla olohuoneessa, ja haluaisimmekin ison, ruman näytön piiloon. emme voi laittaa konetta tietokonekaappiin, koska tarvitsemme paljon työskentelytilaa pöydällä koneen vieressä.
minkälaisen ison pöydän voisimme hankkia, jotta näytön saisi piiloon? kaiki ideat tervetulleita! :)
tietokone piiloon?!
6
3984
Vastaukset
- kautta
Eikös tuon saisi näkymään teevee-ruudusta. Langaton näppis ja hiiri, niin voi sohvalla löhöillen surffata.
- näyttö
Osta kaapin sijasta nätimpi näyttö. Esim. litteä
näyttö, joka vie vähemmän tilaa ja on ihan siro katsella. 17 tuumaisten LCD näyttöjen hinnat alkavat vajaasta kolmestasadasta ja 19 tuumaisten vajaasta neljästäsadasta.
Tavalliseen telkkariin en kylläkään compuutteria
alkaisi kytkemään, kuten tuossa joku ehdotteli - eikä se oikein onnistukaan. Sen sijaan, jos konetta ja telkkua ei yhtäaikaa tarvita, niin löytyy myös litteitä näyttöjä, joissa on sisäänrakennettu telkkari alkaen jostain kuudestasadasta eurosta. - alempana
Meillä 'toimistomallinen' nurkkatyöpöytä, jossa kulmaosa erillinen ja reippaasti alempana (erillinen matala pöytä joka sopii kulmapöydän ulkokulmaan, jossa iso kolo). Tuntui hyvältä sijoitukselta aikanaan....
Kannattaa kuitenkin huom,ioida että hyvälaatuinen nurkkapöytä - joka sopii olohuoneeseen - maksanee enemmän kuin litteä näyttö. - puusepällä
Pohdiskelen itse juuri samaa ongelmaa.
Minkälaista kaappia et huoli? Kun minä havaitsin ongelmaksi sen, että oikein minkäänlaista kaappia ei löydy. Lundiasta voisi rakennella mutta tulisi maksamaan aika lailla, sitten oli Muuramelta joku ruma ja sitten joku keskieurooppalaistyylinen iso tv-kaappi.
Päädyin teettämään kaapin puusepällä.
Se on muuten ala, jossa hintojen kyseleminen ja vertaileminen kannattaa!
Mittailtuani näyttöä totesin, että tavallisesta kaapista tulisi iso (syvä) ja epäsuhtaisen näköinen, joten päädyin nurkkakaappiin.
Jos sinulla on varaa sijoittaa uuteen kaappiin/pöytään rahaa ja löydät luovan suunnitelutaitoisen puusepän, kiva malli voisi olla vaikka sellainen, että tarvitsemaasi isoon pöytään yhdistetään sopivaan kohtaan kaappiosa näytölle, joko tavalliset kaapinovet tai olisiko mahdollista tehdä jotain rulosysteemiä. Nuo pienet kaapinovet vaikka jollain peilimallilla voi olla oikein mukavan näköiset.
Riippuen pöytäkaapin 'kaappimaisuudesta' tai ilmavuudesta, siihen voisi suunnitella ovien takana olevat säilytystilat muillekin koneen osille ja niille ihanille johdoille.
Toinen vaihtoehto on yhdistää valmiiseen tai teetettyyn pöytään jokin sopivan kokoinen ja näköinen kaappiosa keittiökaappi- tai kylpyhuonemallistosta. En tiedä noiden kokoja, mutta jos löytyy niin voi olla hyvän näköisiä.
Ja kirjahyllyjäkin on nykyään monen muotoisia ja kokoisia, ja voi koota moduleista.
Kerrohan minkä näköiseen ratkaisuun päädytte?- ostin
kivan tietokonekaapin. Ei ole rumistukseksi meidän olohuoneessa ainakaa. Oikein on ollut hyvä ostos, eikä ollut kalliskaan
- Pauliina
Meillä oli sama ongelma koneen ja pienen olohuoneen kanssa.mielestäni järkevin sijoitus on kannettava kone, mahtuu laatikkoon tai mihin vain katseilta piiloon. netissä voi olla olkarissa, tai vaikka sängyssä kun vielä hommaa langattoman netin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305