telia kusettaa!

petettyasiakas1

Telia yhdenmukaistaa liittymiään ja siksi palvelut huononee ja hinnat nousee. Kaksi kertaa nyt noussut jo liittymien hinta, eikä se siihen loppunut. Soittivat ja tarjosivat "parempia" etuja samaan vanhaan hintaan. Nyt kuitenkin tuli viesti jossa kerrottiin että datayhteytesi on täyttynyt ja netin käyttö maksaa 1€/päivä kuun loppuun saakka. Mihinkä hävisi netin rajaton käyttö tämän päivityksen ansiosta! Huomenna marssin vaihtamaan operaattoria, ei tässä muu auta.

22

2081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ossimoilleen

      Rajaton netti on Soneralla lisäpalvelu, joka maksaa muutaman (3?) euron kuukaudessa.

    • petetty.asiakas2

      Minullekin Telia vakuutteli sähköpostissa, että "Nykyiset palvelusi toimivat entiseen tapaan." Nyt kuitenkin hätyytellään päivittämään puhelinliitttymä kalliimpaan. Aikaisempi oli toki hidas 256 kb, mutta se riittää minulle sähköpostiin ja muuhun asioiden hoitoon, eikä siinä ole datakattoa. Mitä minä tekisin 100mb yhteydellä?

      • Juupoili

        Kokele nykytilanteessa 256kbs bopeutta ja tule sen jälkeen puhumaan. Kiineiden nettiyhteyksien kohdalla ykeispalvelu on kaiketi kymmenen megaa. Telia perus paketti maksaa 21e jossa on 600 minuuttia, 600 viestä ja 5gt dataa. Puhe-ja viestit riittää useammille, mutta data ei. Samalla hinnalla saa rajattoman liittymän muualta. Telian vahvuus on eurooppalainen vapaa liikkuvuus mitä muut eivät antaneet.


    • Epäluotettavapulju

      Kusettaa ja raskaasti! Jatkaa soneran tyylillä!

    • josolisi

      Suomen huonoin liittymävalikoima, halvinkin maksaa 13€ normaali ja pienet paketit puuttuvat kokonaan ei ole nykypäivää ei

    • vihane

      Tänään telialta tuli lasku 3 laitteen suojauksesta. Koskaan ei ole mitään suojausta tilattu, eikä ole 3 laitetta!!!! Liittymän irtisanoin yli 2 kk sitten ja tyly ämmä puhisi vain puhelimeen jotain säännöistä.!! Varokaa teliaa, on todella epärehellinen lafka!! Seuratkaa laskujanne!!!!!

    • yksitotuus

      Ihan pelkkään otsikkoon viittaan seuraavaa.

      Telian periaate on yksiselitteinen. Ei roaming maksuja kotimaasta euroopan alueelle. Saat lähettää viestit ja puhua puhelut vapaasti puhelinliittymän paketin koon mukaan.

      Keväällä DNA myyjä esim. sanoi, että heidänkin linjansa muuttuu, mutta miten kävi? Nyt kun laitat viestin tai kuvaviestin, niin maksat niistä erikoishinnan. Tämä selvisi vasta laskusta. DNA ja Elisa eivät kilpaile tässä asiassa mitenkään Teliaa vastaan, ja kuitenkin useat ihmiset jputuvat kommunikoiomaan ainakin lähialueen maihin.... No, vuoden aion lusia DNA:Ta, vaikka ei mulla mitään määräaikaista sopomusta olekaan... keväällä katsotaan miten käy... En usko edes, että Elisalla on mitään aitoa eurooppaliittymää....

      Se vaan on tosi

      • tässä_jotain_infoa

        Euroopan unionin päätös poistaa verkkovierailu- eli roaming-maksut astuvat voimaan 15. kesäkuuta. Maksut eivät silti poistu täysin, sillä osa operaattoreista sai erikoisluvan jatkaa roaming-maksujen keräämistä.

        Kaikki neljä kuluttajaliittymiä tarjoavaa suomalaisoperaattoria laskuttavat nyt eri periaatteilla ja erilaisen määrän roaming-maksuja. Jokaisella kännykänkäyttö EU- ja ETA-maissa kuitenkin halpenee huomattavasti.

        Yksikään operaattori ei myöskään korota vanhojen liittymien hintoja, eikä kotimaan ”rajaton netti” poistu yhdestäkään liittymästä.

        https://www.mikrobitti.fi/2017/06/roaming-liittyma-hinnat/


    • Tietoaluotolla

      Ei aina voi olla ilmaista.

    • kusettaakone

      Joo, yli 20 euroa sisällä Telian Prepaid liittymässä ja yksikään tekstiviesti ei luurista lähde kun ilmoittaa:"Lähettäminen ei onnistu"

      Kuinkahan paljon siellä operaattoreiden tilillä seisoo käyttämätöntä Prepaid saldoa,
      ei ole ensimmäinen kerta kun Prepaid liittymä mykistyy ennen saldon loppumista.

      • aaaaaaaaaarrrghhhhhhhh

        Vain luottotiedoton luuseri tai rikollinen käyttää prepaidia. Hommatkaa laskutusliittymät niinkuin aikuisilla ihmisillä on.


      • toteaja-
        aaaaaaaaaarrrghhhhhhhh kirjoitti:

        Vain luottotiedoton luuseri tai rikollinen käyttää prepaidia. Hommatkaa laskutusliittymät niinkuin aikuisilla ihmisillä on.

        mulla on kakkosluurissa prepaid. onhan se paljon halvempi kuin 4.90€/kk


      • repaid
        aaaaaaaaaarrrghhhhhhhh kirjoitti:

        Vain luottotiedoton luuseri tai rikollinen käyttää prepaidia. Hommatkaa laskutusliittymät niinkuin aikuisilla ihmisillä on.

        Minä ostin ärrältä tarjouksesta repullisen DNA:n rajaton prepaid 4G liittymiä. Kpl-hinta oli 3,90e ja yhdellä kortilla surffaa noin viikon, koska sisältää 7 eur saldoa. Kuukausihinnaksi jää näin alle 20 euroa.


      • lothbrok-
        toteaja- kirjoitti:

        mulla on kakkosluurissa prepaid. onhan se paljon halvempi kuin 4.90€/kk

        Halvin saunalahden norpat, mm useita saldon lataus lataustapoja


    • wewegfvwe

      Olen huomannut vastaavaa kehitystä myös keskitämiseduilla, asiakasetu hinnatkin vain nousee liittymä kikkailuineen. Jos tämä kehitys jatkuu, niin vaihtuu operaattori myös täällä, koska keskittämiseduistakaan ei kohta enää merkittävää hyötyä.

      Ahneita lastentarhalaisia ilmeisesti myös Telian johdossa nykyään, siltä hieman jo vaikuttaa.

    • phonemaster

      Kaikki operaattorit haluaa että asiakkaalla on perkeleellisen nopea 4 G mitä 94,7% kansasta ei halua. Ne haluaa että on asiakkaana vielä tuonpuoleisessakin elämässä.

      • latenssiaika

        kerran asiakas aina asiakas


    • qdqwdq

      Onko Telia ryhtynyt kenties suuressa viisaudessaan maksattamaan sakkonsa omilla kulutusasiakkaillaan?

      https://yle.fi/uutiset/3-9845583

      Telia varautunut ks. sanktioon jo hyvissä ajoin, korottamalla liittymä hintoja tasaseen tahtiin?

    • EntinenTelialainen

      Kiertäkää kyseinen firma visusti kaukaa. Itse Telialla työskenneelleenä voin sanoa, että firma tekee kaikkensa voittojen maksimoimiseksi. Irtisanouduin noin kuuden vuoden jälkeen tästä nimenomaisesta yhtiöstä ja ei voi kun ihmetellä miten vaikeaa on tämän jälkeen saada itselleen kuuluvia ero-/lomarahoja. Muutama hassu palkkakuitti mm. Kulkee kumuloituneella veroprosentilla 97.99/90.99. Eli siis kyseiset prosentit ns. Määrävät tulevan verotettavan osuuden valtiolle. Nämä prosentit näkyvät palkkakuitissa täysin erilaisena palevluna: "Adhoc nettomaksupyyntö-2000e?veropäivärahat", jokainen tosin ymmärtää että se on ihan vitun laitonta. Olen soittanut Telian HR:n asian tiimoilta monta kertaa. Edes he,? "Alan ammattilaiset" eivät osaa kertoa missä vika. Tuotteessa tai palvelussa ei itsessään ole mitään vikaa, Telia toimii hyvin. Mutta kyllä tämä pistää miettimään Telian arvoja myös omia työntekijoitä kohtaan. Naurettavan alkeellista toteuttamista järjestelmien suhteen. Ulkoistettu Viroon yhden työntekijän voimin. Naurettava lafka joka myös rahastaa Suomikiekon selällä. Olen itse ollut paikanpäällä kun rakennetaan hienoa uutta kuitu-yhteyttä sekä muutamaa mikrofonia eri jäähalleille. Lopputulos ei muuttunut juurikaan totutusta :*D. Pähkinänkuoressa: Telia pyrkii "ystävällisenä ja ihmisläheisenä brändinä luomaan mielikuvia siitä, että on ilo maksaa turhasta paskasta Ruotsiin mielettömiä summia."
      Valtioyhtiö Solidiumhan möi viimeisetkin rippeet vanhasta Sonerasta nykyiselle Telialle (Ruotsi). Se ei sinäällään haittaa itsessään, mutta miettikää sitä kuinka usealla Suomalaisella mm. On kuva Telia=Suomalainen. Ei ole. Toki tarjoatte paljon työpaikkoja ja sen myötä verorahat tulevat Suomeen, jos tulevat. Epäilen.

    • ErkkiErkinErkinErkki

      Liigapaketti oli turha, kun kierroksen tulokset kerrottiin jokaiessa erässä.
      Luvatuista nopeuksista (150) toteutuu alle 100.
      Helsingissä kiireaikaan 4G muuttuu H .si
      Hinta nouseeeeeeeeee......

    • Fränkieboy

      Joo valittaa ei telialle kannata.
      Joudut asiakaslistalle joiden tiedusteluihin ja asiakaspalvelu pyyntöihin ei vastata.
      TARKISTAKAA KAIKKI SAAMANNE LASKUT.

    • Anonyymi

      Meilläkin yks sortui ottamaan liittymän.Puhelut pätki,piti puhua ulkona.Onneksi itse en sortunut moiseen.Toki tässä reviirin vallannut kaksi muuta.Teliasta tuli soitto,äkäinen nainen,lupasi lähettää 50€ soppari sakon.Lähettäkää sanottiin.Kun ei toimi ei toimi.Laskua ei ikinä tullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe