Uusi valtuusto kokoontui ihan uudella asenteella uuteen kauteen.
Pöydällä odottivat valtuutettuja oranssi-valkoiset hyvän mielen pussit.
Mitä pusseissa oli, tietoa ja arvauksia voi laatia.
Mitä pusseissa?
12
331
Vastaukset
- Ilfdhdghfx
Jos ne oli vaan oksennuspusseja?
- roska.pussiin
Tuskinpa puhtaita jauhojakaan.
- sahuriko
Tuoreita sahanmuhia vaihdettavaksi kaikille pahvipäille.
Pölypussit valmiiksi täytettyinä.
- sibben.lempiväri.HM
Juhako se on aina näiden oranssien kanssa?
- KovaTanaSeminaareissa
Kyllä Sari on saanut osansa monien kestinyyttien sisällöstä. Levi-Seminaarissa ja kokoomuksen puoluekokouksessa tana on ollut kova!
- pussintarkkailija
Ainakin kuvan perusteella kausi alkaa avoimin pussein. Toivottavasti kukkaroiden nyörit eivät ole liian löysällä, ettei budjetti karkaa ennen aikojaan miinukselle.
- avoimuus.tragediana
Eikös tuollaiset falskit pussukat kuulu ämmyleiden kotimyyntipirskeisiin tai lasten juhliin, muutenkin turhanaikainen amerikanismi ja poliittisissa yhteyksissä vain silkkaa lahjontaa.
- ei.satanismille
Taisi olla ainakin konzerttiliput Kantolaan, sellaisia näkyy eräskin valtuutettu myyvän Torissa.
- LivNeissön
Tämän kaupungin valtuustoa kannattaa lahjoa.
- MakeFloridasta
M.O.T.
- RemyMartinXO
Konjakkipullo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231182
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545