Apua! Klamydia?!

Apuaapuaapua

Apua! Tein klamydiakotitestin, selfcheck-merkkisen ja tulos oli selkeä negatiivinen. Pari päivää myöhemmin Megoo (tai joku vastaava) näytti haalean positiivisen 😨
Labrat varattu, mutta nyt painaa tuo, että kaksi eri testiä ja kaksi eri tulosta 😕

Jep, mies oli käynyt vieraissa ja siksi testailen varmuuden vuoksi.

2

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • filletsinside

Eikös sukupuolitautiepäilt kannata viedä tk? Kun tutkimus ja hoito on ilmainen. Hysteerikoksi on turha heittäytyä- Puolison teolle et jälkikäteen voi mitään, mutta sille voit että tämä sama ihminen ei takuulla pääse sinun suhteesi toistamaan tekemäänsä.
      Avokista pääsee helposti eroon. avioliitostakin harkinta-ajan jälkeen, tai suoraan 2 v erillään asuttua-
      Kotitestit maksavat.
      Onko puolisosi lähtenyt testeihin? Mikäli on, on hoidettava häneltäkin. Tuskin varmuuden vuoksi testailet. Oireitahan on ylimääräisiä vuotoja, kivulias kohtutulehduskin/munasarjatulehdus voi tulla. Minä sinuna kiittäisin aviopuolisoa oikein kädestäpitäen. kiitos kun opetit minut varomaan jopa omaa puolisoani.

• monessa_keitetty

Ainakin itse olen käynyt aiemmin testeissä sukupuolitautien polilla (ilmainen). Viimeksi pyysin testit terveyskeskuksen kautta soittamalla. Ilmaiset silloinkin, ei tarvinnut mennä lääkäriin.

Omatesteissä saattaa olla luotettavuudeltaan monen kirjavia tuotteita. Ja kun kukaan ammattilainen ei ole tulkitsemassa tulosta, on testin kanssa yksin. En pidä järkevänä tilata sukupuolitautitestejä netistä. Hoidon määrää kuitenkin lääkäri.

Ihminen on erehtyväinen olento. Kondomia olisi silti hyvä käyttää. Kannattaako jatkaa suhdetta, jossa mies sohii paljaalla ties mitä tautipilluja? Kyse on sinun turvallisuudestasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5085
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      145
      2941
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2541
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27