Apua! Tein klamydiakotitestin, selfcheck-merkkisen ja tulos oli selkeä negatiivinen. Pari päivää myöhemmin Megoo (tai joku vastaava) näytti haalean positiivisen 😨
Labrat varattu, mutta nyt painaa tuo, että kaksi eri testiä ja kaksi eri tulosta 😕
Jep, mies oli käynyt vieraissa ja siksi testailen varmuuden vuoksi.
Apua! Klamydia?!
2
160
Vastaukset
- filletsinside
Eikös sukupuolitautiepäilt kannata viedä tk? Kun tutkimus ja hoito on ilmainen. Hysteerikoksi on turha heittäytyä- Puolison teolle et jälkikäteen voi mitään, mutta sille voit että tämä sama ihminen ei takuulla pääse sinun suhteesi toistamaan tekemäänsä.
Avokista pääsee helposti eroon. avioliitostakin harkinta-ajan jälkeen, tai suoraan 2 v erillään asuttua-
Kotitestit maksavat.
Onko puolisosi lähtenyt testeihin? Mikäli on, on hoidettava häneltäkin. Tuskin varmuuden vuoksi testailet. Oireitahan on ylimääräisiä vuotoja, kivulias kohtutulehduskin/munasarjatulehdus voi tulla. Minä sinuna kiittäisin aviopuolisoa oikein kädestäpitäen. kiitos kun opetit minut varomaan jopa omaa puolisoani. - monessa_keitetty
Ainakin itse olen käynyt aiemmin testeissä sukupuolitautien polilla (ilmainen). Viimeksi pyysin testit terveyskeskuksen kautta soittamalla. Ilmaiset silloinkin, ei tarvinnut mennä lääkäriin.
Omatesteissä saattaa olla luotettavuudeltaan monen kirjavia tuotteita. Ja kun kukaan ammattilainen ei ole tulkitsemassa tulosta, on testin kanssa yksin. En pidä järkevänä tilata sukupuolitautitestejä netistä. Hoidon määrää kuitenkin lääkäri.
Ihminen on erehtyväinen olento. Kondomia olisi silti hyvä käyttää. Kannattaako jatkaa suhdetta, jossa mies sohii paljaalla ties mitä tautipilluja? Kyse on sinun turvallisuudestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791