Apua! Klamydia?!

Apuaapuaapua

Apua! Tein klamydiakotitestin, selfcheck-merkkisen ja tulos oli selkeä negatiivinen. Pari päivää myöhemmin Megoo (tai joku vastaava) näytti haalean positiivisen 😨
Labrat varattu, mutta nyt painaa tuo, että kaksi eri testiä ja kaksi eri tulosta 😕

Jep, mies oli käynyt vieraissa ja siksi testailen varmuuden vuoksi.

2

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • filletsinside

Eikös sukupuolitautiepäilt kannata viedä tk? Kun tutkimus ja hoito on ilmainen. Hysteerikoksi on turha heittäytyä- Puolison teolle et jälkikäteen voi mitään, mutta sille voit että tämä sama ihminen ei takuulla pääse sinun suhteesi toistamaan tekemäänsä.
      Avokista pääsee helposti eroon. avioliitostakin harkinta-ajan jälkeen, tai suoraan 2 v erillään asuttua-
      Kotitestit maksavat.
      Onko puolisosi lähtenyt testeihin? Mikäli on, on hoidettava häneltäkin. Tuskin varmuuden vuoksi testailet. Oireitahan on ylimääräisiä vuotoja, kivulias kohtutulehduskin/munasarjatulehdus voi tulla. Minä sinuna kiittäisin aviopuolisoa oikein kädestäpitäen. kiitos kun opetit minut varomaan jopa omaa puolisoani.

• monessa_keitetty

Ainakin itse olen käynyt aiemmin testeissä sukupuolitautien polilla (ilmainen). Viimeksi pyysin testit terveyskeskuksen kautta soittamalla. Ilmaiset silloinkin, ei tarvinnut mennä lääkäriin.

Omatesteissä saattaa olla luotettavuudeltaan monen kirjavia tuotteita. Ja kun kukaan ammattilainen ei ole tulkitsemassa tulosta, on testin kanssa yksin. En pidä järkevänä tilata sukupuolitautitestejä netistä. Hoidon määrää kuitenkin lääkäri.

Ihminen on erehtyväinen olento. Kondomia olisi silti hyvä käyttää. Kannattaako jatkaa suhdetta, jossa mies sohii paljaalla ties mitä tautipilluja? Kyse on sinun turvallisuudestasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      351
      3163
    2. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      2517
    3. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      15
      2115
    4. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      128
      1935
    5. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      383
      1836
    6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1465
    7. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      122
      1405
    8. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      1378
    9. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      237
      1098
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      263
      999
    Aihe