E-lipun tulostus ei onnistu

paapaapaa

TIlasin lipun ja varausvahvistus tuli ja kuitti. Lipun myyjän sivulla tieto että lipun voi tulostaa Chek my trip kautta, kuienkin kun sinne kirjaudun niin ei tule mitään mistä lipun voisi tulostaa, matka kyllä näkyy siellä. Neuvoja?

10

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Printti

      Mihin sä tarvit sitä e-lipun tulostetta? Ei sitä kukaan kysy eikä sitä siis tarvita missään.

      • Typerävastausprintiltä

        Printti ei ilmeisesti ole kovin laajalti lentänyt kaukomaille?


    • Printti

      Printti voi kertoa että tänä vuonna olen lentänyt noin 40 lentoa Euroopassa kolmella eri mantereella (Pohjois-Amerikka, Aasia, Afrikka) ja eikä kertaakaan ole ollut tulostettua e-lippua mukana matkassa. Passi riittää aina lähtöselvityksessä. Toki multa löytyy sähköpostista lennon varaustiedot , mutta niitä ei ole kertaakaan kysytty.

      • Offlineticket

        Lippua voi tarvita esim. uudelleen reitityksessä, kun alkuperäinen lento on peruttu.
        Pelaako afrikassa sähköposti varmasti kentällä ja järkevillä taksoilla?

        Viime lomareissulla oppaat sanoivat, että etukäteen ostetuista istumapaikoistakin olisi pitänyt olla paperikuitit mukana..., no onneksi sai ilman niitä.


    • Printti

      Niinkuin sanoin niin toki multa tarvittaessa löytyy varaustunnus ja e-lipun numero , jos lähtöselvitystiskillä passitietojen mukaan ei löydy varausta. Samoin se sähköpostissa oleva varausvahvistus on joko offline näkyvissä kun se aiemmin on avattu/luettu tai olen ottanut siitä screenshotin. Lähden piakkoin lentämään kuudella eri varauksella , 7 eri lentoyhtiöllä ja 3 mannerta Euroopassa koneenvaihto. Yhtään printtiä lipuista en aio ottaa mukaan.

      • Keksittyjäjuttuja

        Ja minä olen Kiinan keisari... :D


    • 27plus

      Aika paljon on tullut lennettyä ja ikinä en ole printattua lippua tarvinnut. Ainoa joka on joskus halunnut paperin on ollut Delhin ensimmäinen turvatarkastus (sisään terminaaliin), mutta sinnekin on riittänyt tulostettu tai pädillä oleva vahvistusmaili.

    • keesus

      Taas eksytään aiheesta. Aloittajalle, kokeile esimerkiksi klikata hiiren oikealla näppäimellä ja valitse tulosta, kun olet ko. sivulla, jossa matkavarauksesi näkyy.

      Yleensä tulostetta ei tarvitse. Vaikka muut vastaajat eivät ole tulosteita tarvinneet, niin itse olen kyllä joutunut esimerkiksi todistelemaan paluulennon olemassa oloa, kun matkustanut maahan, jossa viisumivapaus on sidottu tiettyyn maksimioleskeluaikaan (esim. Vietnam 15 pv). Joskus papereiden kanssa on käyty esimiehen pakeilla kysymässä neuvoa tai hakemassa tarvittavia leimoja, joten en kyllä itse antaisi esimerkiksi kännykkääni vietäväksi epämääräiseksi ajaksi jonnekin takahuoneeseen. Ehkä leimat voi iskeä kännykän kuoreenkin. :)

      • okm

        Ainakin Tan Son Nhatin (SGN) lentokentän kansainvälisellä puolella passin tarkistuksen yhteydessä maahan tultaessa on minulta joka kerta kysytty paluulennon lippua. Olen aina näyttänyt tulostetun E-lipun. En ole koskaan ylittänyt 15 päivän rajaa maassa oleskelun aikana joka on viisumivapauden ehto. En tiedä sitten jos on viisumi pidempää oleskelua varten tarvitseeko silloin olla etukäteen varattu paluulippu.


    • OnkoTulostin

      Aloittaja onko Sinulla tulostin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe