Länsiväylä: Lentokone teki hätälaskun pellolle – "taitava pilotti" säilyi ehjänä ja aikoo lentää koneen takaisin
Pelastuslaitos tuli paikalle ja huomasi, että pilotti ja matkustaja ovat kunnossa.
Pienkoneen kuljettaja joutui tänään keskiviikkona kello 12 jälkeen tekemään onnistuneen hätälaskun peltoaukealle Nurmijärvellä. Peltoalue sijaitsee Nummenniityllä, Hämeenlinnantien itäpuolella
Paikalle hälytetyn palomestari Tommi Luhtaniemen mukaan lentokoneen moottori oli vielä tuntemattomasta syystä sammunut kesken lennon ja kuljettaja oli joutunut tekemään hätälaskun.
Hätälasku oli onnistunut, sillä kuljettajan ja matkustajan lisäksi myös vesitasomallinen potkurikone säilyi täysin ehjänä.
– Kyseessä on kyllä ollut taitava pilotti, Luhtaniemi kertoo.
Pelastuslaitoksen saapuessa paikalle koneesta ei tullut savua, eikä koneessa ollut näkyviä vahinkoja. Luhtaniemen mukaan lentäjän tavoitteena on lentää itse kone takaisin lentokentälle lähipäivinä, kun kone on korjattu.
Vanhat koneet reistailee.uudet sähkökoneet maksaa 400-500.000 dollaria!
Oli taitava pilotti ,edellinen pakkolasku rysähti ojaan. Tulee tilanteet niin nopeasti ,ettei kerkiä paljon miettiä mihin laskeutuu.
Taas Moottori sammui.
TaasHätälasku
2
244
Vastaukset
- kskskksks
Kaikkiin laitteisiin tulee häiriöitä. Vanhat mäntämoottori-cessnat ovat erittäin luotettavia koneita. Yksinkertaista tekniikkaa. Mitä enemmän sähköä, sen enemmän ongelmia.
- vation
Taitaa olla GPL pahvit PIC :D :D :D LOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli194276Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103184Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403087IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432388Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811206- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.216981Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880