Latasin originista The sims 4- pelin, ostin siihen jo muutamia kuukausia sitten duunipäivä lisäosan jota pelailin muutaman kerran. Nyt avasin originin ja tuli ilmoitus, etten voi pelata, ennenkuin olen päivittänyt pelin. Pelin päivitettyäni menin pelaamaan ja katsoin huvikseni lisäosia ja duunipäivän kohdalla lukee "osta" , eikä näy missään että minulla olisi mitään lisäosaa koskaan ollutkaan!! Eli se on jotenkin nyt kai "poistunut" ja en todellakaan maksa samasta lisäosasta uudelleen? Mitä teen!?
Sims 4 originista ja lisäosaa ei muka ole!!
Simshullu7338
1
287
Vastaukset
Pistitpä kysymyksen johon minun on vaikea vastata. Itse luultavasti samanlaisessa tilanteessa kokeilisin järjestyksessä seuraavia:
- yrittäisin käynnistää Originin järjestelmänvalvojana ("run as administrator")
- pelin korjaaminen voi auttaa. Sen tehdäkseni klikkaisin Sims 4 kuvaa Originissa ja painaisin sitten "korjaa".
- yrittäisin asentaa Originin uudestaan ja sen jälkeen mahdollisesti pelinkin uudestaan
- ottaisin yhteyttä EA-tukeen. (pitäisin ostokuitin tiedot lähellä tarvittaessa todistaakseni maksaneeni tuotteista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104926
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35848Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56709- 42706
- 46665
Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94652- 29625