Latasin originista The sims 4- pelin, ostin siihen jo muutamia kuukausia sitten duunipäivä lisäosan jota pelailin muutaman kerran. Nyt avasin originin ja tuli ilmoitus, etten voi pelata, ennenkuin olen päivittänyt pelin. Pelin päivitettyäni menin pelaamaan ja katsoin huvikseni lisäosia ja duunipäivän kohdalla lukee "osta" , eikä näy missään että minulla olisi mitään lisäosaa koskaan ollutkaan!! Eli se on jotenkin nyt kai "poistunut" ja en todellakaan maksa samasta lisäosasta uudelleen? Mitä teen!?
Sims 4 originista ja lisäosaa ei muka ole!!
Simshullu7338
1
204
Vastaukset
Pistitpä kysymyksen johon minun on vaikea vastata. Itse luultavasti samanlaisessa tilanteessa kokeilisin järjestyksessä seuraavia:
- yrittäisin käynnistää Originin järjestelmänvalvojana ("run as administrator")
- pelin korjaaminen voi auttaa. Sen tehdäkseni klikkaisin Sims 4 kuvaa Originissa ja painaisin sitten "korjaa".
- yrittäisin asentaa Originin uudestaan ja sen jälkeen mahdollisesti pelinkin uudestaan
- ottaisin yhteyttä EA-tukeen. (pitäisin ostokuitin tiedot lähellä tarvittaessa todistaakseni maksaneeni tuotteista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986