Huipsis, sellanen ongelma

oispakesäkoulu

kun kersoilla alkoi kesäloma, ja me talon aikuset ollaa duunissa. Miehen lapset on nyt taas veivattu meille kun miehen exä haluu bailaa bailaa ja juopotella ja olla vaan. Niin miten ootteko hommanneet lastenhoitajan miihen lapsille kotiinne, ettei häviä mitään, eikä rikota mitään ja ollaan asiallisesti? Mua pelottaa jättää ne kakrut tänne keskenään, ties mitä hävii, eikä kaikkee viitti piilottaa tai laittaa lukkojen taakse.
Omat ei koskaan tekisi niin ja olenkin sanonu että vahtii näitä hulttioita. Miehen kersat on 12 ,14 ja 16 v ja mun 8, ja15. Luotan omiin lapsiin ja mun mieskin luottaa, mutta hänen lapset ovat niin ongelmallisia joka suhteessa.
Mitä lastenhoitaja ottaa vaikka 3-6 tunnista? Olisi kiva et joku vahtisi ettei huligaanit ala tappeleen ja riitaa haastamaan ja varastelemaanämitään. Mulla kesis vasta heinäkuun lopussa, joten en pääse itse vahtimaan. Lapsillani on kamerat joten voivat ottaa kuvia jos tapahtuu jotain rikkomista tai riitaa. Kesä on kurjaa aikaa kun mies ei saanu lapsiaan leireille, et olis siellä tarkkailussa.
Rahat ja korut piilotin, mut jos jotain katoo niin sitte katoo. Onneks omat on rehellisiä et voi vähän vahtii ja kertoo.

11

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JärkeväMies

      Joo, mulla oli vähän samanlainen ongelma kuin sun miehelläs, mutta mä ratkaisin sen.

      Pistin lapsistani nettiin paskaa puhuvan luuskan vartioimaan korujansa vex mun elämästä.

    • samathommat

      Kannattaa ottaa lastenhoitaja joka vahtii ja jöötä lapsikatraassa. Ei se äitipuolikaan kaikkeen ehdi ja ole velvollinen paapomaan miehen lapsia. Monesti ne miehen lapset osaavat tuon kiukun taidon ja kiusaamisen ja varastamisen, kokemusta on meilläkin. MUlta hävisi kymppitonni käsilaukusta viime vuonna, ja timantti koruja lähteny kun miehen lapset ovat täällä olleet.
      Omiini kyllä luotan eikä he tekisi ikinä tuommosta, kaikki on miehen lasten konnuuksia. No mies korvasi kaikki mulle, kun exänsä on varaton jolle se korvaus olisi kuulunut. Kumma mies kun ei laita lapsiaan ja exä kuriin, mutta mulle oli hyvä kun mies korvasi, en jäänyt tappiolle.
      Nyt meillä on aina mun äiti täällä vahtimassa jos emme ole kotona, pakko olla kasvattaja.

    • provojaprovonperään

      Miten sä jaksat joka Jumalan päivä vääntää tuolaista sontaa, kun sulla ei edes ole miestä eikä lapsia , keksi nyt jotain muuta tekemistä, tai muuta aihetta välillä.
      Varaa aika hoitoon mielenterveystoimistoon , tuo on jo sairasta.

      • SamaLissu-ukkoAsialla

        Ei kun tuo avaaja on mies, jolla ei ole naista, eikä lapsia. Sitten tämä keharimies itse vastaa ensimmäisenä. Tällä kertaa JärkeväMies nimimerkillä.


      • itsekinäitipuoli

        Äitipuoli on miehelle ja tämän lapsille rikkaus samoin exälle j akoko uvulle. Hän on se joka pitää lankoja käsissään ja hoitaa raha asiat. Kannattaa kunnioittaa ja kumartaa äitipuoli, he osaavat kaiken kysykää vaikka.


    • fegtewtew

      Ap ootko sama nimim Heipsisheipsis, joka trollaa nuorten palstalla samaa Heinola-juttuaan vuodesta toiseen?

      • Seonhullu

        Sama on, hänellä on lukuisia persoonia.


    • dkddkkdkkdkdkdkdk

      Ei kenenkään lapsia tarvi ottaa mukaansa yhtään mikään, vain ne jotka asuu talossa. Miehen lapset menee lomille äitinsä kanssa, ei he kuulu äitipuolen vastuulle ja maksettavaksi.
      Meillä matkustellaan salaa, jottei kersat tiedä missä ollaan,ilmoitetaan vasta kun tullaan että käytiin floridassa. Kortti laitetaan ja se riittää heille hyvin.

      • Olehulluprovoilija

        Et sinä hullu trolli edes tiedä missä Florida on.


    • JärkeväMies

      Oon joo!

      • JärkeväMies

        Selvähän se


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe