tietääkö joku miks mun esinahan pää on erittäin punanen ja siihen tulee pienii haavoja jos vedän alaspäi ja näyttää et se ois turvonnu se esinahan pää sillee et ei voi vetää sitä ollenkaan alas lääkärillä en vittis käydä ps. oon 12v et haittaakse täs iäs
mitä on tämä
4
223
Vastaukset
Luultavasti on tulehtunut jostain syystä. Yritä saada esinahka täysin kokonaan taakse jotta näet sen terskan reunan ja uran terskan takana. Ne kaikki pitää pestä lämpimällä vedellä ja nestesaippualla ja sen jälkeen kuivaa hyvin pyyhkeellä. Laita puhtaalle iholle Bepanthen voidetta (jos ei oo kotona niin apteekista saa eikä maksa paljoa). Jätä esinahka välillä kokonaan taakse jotta iho saa hengittää. Puhtaus on äärimmäisen tärkeää alapäässä aina tulehdusten estämiseksi. Jos bepanthen voide ei muutaman päivän sisällä auta, osta apteekista Canesten voidetta ja käytä sitä.
- auttakaapliis
mutta se sattuu ihan sairaasti niihin haavoihin ku vetää ees vähän taakkeppäin ei se mee ees terskasta mitenkään yli mut aijemmin on mennyt ihmettelin sitä että se esinahka näyttää et se on turvonnu siit pääst nii ei mee ollenkaa alas
- kaaleppivaan
Nyt ehkä olis paras kertoa jommallekummalle vanhemmalle ja lähteä lääkäriin.
Lääkäri voi parhaiten auttaa. Älä pelkää tai hermostu sinne menosta.
Saat parhaan ja nopeimman avun. Jos kotikonstein ei apua löydy niin ainoa vaihtoehto on hakea lääkärin apua.
Kokeile saada esinahka taakse kun oot suihkussa. Lämmin vesi pehmittää ihoa. Tärkeintä olisi saada se puhtaaksi sieltä alta. Ja esinahan voi jättää kokonaan taakse kunnes iho on täysin parantunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122469Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.862388Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072084Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481564Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261466Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1281207
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136