Huijariduunareille turpiin

RehellinenMyyjä

Paljon on tullut vastaan pelkkiä ammattirikollisia, jotka yrittävät varastaa palkkansa työnantajalta. He vaikeuttavat kunnollisten myyjien työtä. Rikolliset pummit eivät tee myyntiä, mutta vaativat palkkaa. Meidän myyntiporukka hakkasi viime viikolla juuri yhden paskakasan, joka pyysi pohjapalkkaa, mutta ei ollut myynyt mitään. Rikollinen huijarimyyjä heitettiin kadulle. Yksi työkavero kusi vielä sen päälle.
Tuollainen paskasakki pilaa rehellisten myyjien maineen. Me halutaan palkka tehdystä työstä eli tehdyistä kaupoista. Työ on tehdä myyntiä, eikä lorvia kahvimuki kädessä persettä hautoen.

16

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaikkiKärsiiLoisista

      Jos työkaveri ei tee kauppaa, niin hänen palkka otetaan sinun palkastasi.

    • kasositseäsiälämuita

      Aloittajaa kuvaa hyvin taas on päässyt rikollinen häkistään!!

      • NaapurisiVaimo

        Sinä se olet ammattirikollinen. Olet huijannut työnantajia ja kuuluisit häkkiin loppuelämäksesi.


      • todistaväitteesi

        Mikäs sinä olet täällä määkimään. Et tunne kirjoittajaa!!!
        Kuulu itse siihen porukkaan mihin olet toista laittamassa.!!


    • dbjjd

      Taidanpa lähteä myyntialalle lorvimaan. Kiitos vinkistä!

    • PARASKETJUIKINÄ

      TÄMÄ ON PARAS KETJU KAIKISTA!!! :D :D :D

    • katsokuulenäe

      Sama aloittaja on aikaisemminkin tehnyt halventavia aloituksia samalla palstalla!!
      Ala on kyllänsä haasteellinen muutenkin. Että oikein löytyy tällainen joka tieten tahtoen haluaa pahaa verta ja kärjistää kaiken.



      EN usko että hän on oikeasti yhtään missään asemassa ja jos näin on niin yritys on täysin epäterve suorastaan sairas!!

      • OmaSyysi

        Vai oikein haasteellinen ala. Sano vain suoraan, että se on vaikeaa, koska et osaa myydä. Opettelisit myymään, niin ei tarvitsisia itkeä kuin pokan menettänyt ladyboy. Ammattimyyjälle mikään ei ole vaikeaa.


    • katsositseäsi

      Nim omasyysi sama kirjoittaja kuin aloittaja.

      Et tunne minua etkä näinollen tiedä millainen työntekijä olen etkä muuten tiedä olenko itse omistaja vai johtaja päällikkö vai mitä.

      Uskon että omaan kokemusta myynnistä huomattavasti enemmän ja laajalaisemmin kuin sinä.


      ENKÄ USKO ETTÄ OLET LAINKAAN AMMATTILAINEN. PUHUMATTAKAAN ETTÄ OMISTAISIT JONKUN YRITYKSEN.

      ASENTEESI ON SUORAAN SIELTÄ.

      • OletKiertäväVitsi

        IP osoitteesi kertoo nimesi. Olet joka paikan kiertäjä ja saanut potkut kaikkialta. Sinulle nauraa koko alan ihmiset.


    • KOKOSUOMISULLENAURAA

      ip osoite ei välttämättä kerro kirjoittajaa!!! JA MIKÄS SINÄ LUULET OLEVASI?????
      ONNEKSI VAIN MINÄ TIEDÄN KUKA OLEN JA MILLAINEN KOKEMUS MINULLA ON!!

      JA KUTEN SANOIN MINULLA ON VARMASTI LAAJEMPI TIETÄMYS ASOISTA KUIN SINULLA IKINÄ JA PYSYN SANOJENI TAKANA.

      JA KUN VIELÄ KÄYT HENKILÖÖN KIINNI SAAT VASTATA VIRANOMAISTEN EDESSÄ

    • sairasniinon

      ALOITTAJALLE TIEDOKSI MYYNTIALALLA YLI PUOLET TYÖNANTAJISTA MAKSAA POHJAPALKKAA JA ERILAISIA PERUS-OSIA. KANNATTAA TUTUSTUA MYYNNIN JA MARKKINOININ TUTKIMUKSIIN.

      jos aloittaja työskentelee jossain on kysymyksessä erittäin epäterve persoona ja jos on jossain muussa asemassa yrityksessä on yritys vakavasti sairas

      • SinulleNauretaan

        Sinulle ei maksa kukaan edes provisiota. Olet niin tollo. Laihduta edes. Äläkä puhu ruoka suussa. Sait kuulemma potkut Aku Ankan myynnistäkin, kun söit munkkeja puhuessasi.


    • fufufufufuffufufu

      Tää on tää sama ilmeisesti mt-ongelmainen tyyppi, joka on jo vuosia tehnyt tänne näitä "annoin työntekijälle turpiin!!!111!!!" -aloituksia.
      Itse kyllä olin joskus myyntitöissä, kun parempaakaan ei löytynyt. Lorvin siellä sen vuoden verran, soittelin "asiakkaille" niin paljon kuin motivaation puutteeltani viitsin - ja sitten sain oikeita töitä oikealla palkalla omalta alaltani. Ei ole kyllä tullut ikävä paskapalkkaista paskaduunia, josta tiesin aina, että se on pelkkä työnhakutyö. Sen verran totuutta tuossa aloituksessa on. :D

    • silppari

      Näitä riittää...Turussa eräs Silvennoinen ainakin harrastaa puhelinmyyntiä ja pomoltaan varastamista. Soittaa asiakkaalle, tekee kaupan ja kirjoittaa tälle laskun omalla vapaa ajallaan omalla tilinumerollaan. Yrittäjä, Silvennoisen pomo kustantaa tuottamisen mutta rahat vie Silvennoinen. Onnea vaan ja menestystä jotka jatkossa hänet palkkaavat. Webstarsfinland...referensseinä sivuja joita eivät edes ole tehneet

    • Nimenomaan123

      Nimenomaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe