Airprolla rekry talvikaudeksi menossa. Kuinka moni hakenut? Onko aiempaa lentokokemusta? Kuinka nopeasti Airprosta soitettiin hakemuksen jättämisen jälkeen? Miten haku edistyy?
Airpro - Thomas Cook
54
2256
Vastaukset
- Lentsikkaemoksi
Ei aiempaa lentokokemusta, soitettiin samana päivänä (yllätyin melkoisesti kun n. parin tunnin hakemuksen laittamisen jälkeen puhelin pirahti). Saa nähdä miten käy ensi viikolla.
- Lentoemohommiin
Samana päivänä mullekkin kutsu haastatteluun ja haastattelu on jo ollut. En tiedä menikö hyvin vai huonosti, nyt vaan täytyy odotella. Aijempaa kokemusta ei oo lentoemohommista
- jatkoonvaiei
Onko toissaviikolla haastattelussa olleille tullut vielä tietoa jatkoon pääsystä? :)
- Sesonki2017-2018
Just viskasin hakumuksen. Uimataitoon vastasin Ei mee 200 m. Peruskurssi käyty muutama vuosi sitten.
- 12345acb
kävitkö TC oman kurssin? vai jonkun muun yhtiön?
- Lentoemoksi
Eikös se 200m ollu minimi vaatimus?
- ehhkäemo
Ei ole kuulunut vielä mitään. Itse olin haastiksessa jo kesäkk alussa.
- blörönönönö
Onko kaikille hakemuksen laittaineille ilmoitettu muutaman päivän sisään että pääsevätkö haastatteluun? Onko turha toivoa pääsyä enään jos on laittanut hakemuksen n vko sitten?
- Myöhässä
Itse laitoin eilen, enkä ole saanut vielä mitään. Eiköhän ne nämä loppupään hakemukset hoida könttänä. Ja varmaan tullut paljon hakemuksia vikoina päivinä.
- Koskatapahtuuu
Missä haastattelut on pidetty ja onko kurssista kerrottu mitään tarkemmin?
- bliipbloop
Haastiksesta pari viikkoa aikaa ja ei vielä mitään infoa toistaiseksi jatkoon pääsystä. Meni tosin niin huonosti omasta mielestä, että odotan hylsyä. :')
Aika perusjuttuja kertoivat kurssista mitä löytyy netistäkin yleisesti lentoemokursseista. Palkatonhan se on jos sinne asti pääsee ja kestää useamman viikon. - Missät
Missä haastattelu siis oli?
Ja onko kurssi Helsingissä?- Lentäväksi
Minkälainen haastattelu? Ryhmä vai yksilö? Mitä halusivat kuulla? Perus työhaastattelukysymyksä? Tsemppiä muillekin hakeneille :)
- Ehkäemäntä
Onko joku kuullut jatkosta mitään?
- Bume
11.7 ryhmähaastis. Laitoin hakemuksen viimeisenä päivänä. Jännittäen odottaen mitä tulevan pitää!
- Hylättyy
Ei oo kuulunut mitään. Onkohan kutsut sitten jo lähtenyt valikoiduille 😞
- Äläluovuta
Älä masennu se on pitkä ja hidas prosessi. Kyllä sieltä voi jotain vielä kuulua.
- Odottaaa
Eteneekö kenenkään prosessi airprolla? Ei ole kuulunut mitään
- Edennyt
On mulla ainakin edennyt. Haastis oli viime kuussa.
- Etenee
Samoin mulla prosessi edennyt! Haastattelussa olin kesäkuun alkupuolella :)
- Aircraft
Minkälainen oli haastattelu
- sofiii83
aika rento ja leppoisa. haastattelijat olivat mukavia ja rentoja. ja itse haastattelu pv oli lyhyt.
- TCcabincrew
Ne jotka ovat jo olleet haastattelussa niin miten paljon ruotsin kieltä haastattelussa painotettiin tai oliko haastattelu kysymyksiä ruotsiksi?
- cabinbabin
minusta melko vähän
- kiiiiiiiiivi
Miten prosessi menee? Ensin videohaastis, ja sen jälkeen haastattelu, onko ryhmä vai yksilö?
- Bume
Ei ollut videohaastattelua ainakaan mulla. Ryhmä - ja yksilöhaastattelu oli ensimmäisessä osassa. Toisessa osassa vain yksilö, jotka pidetään ensiviikolla.
- eitietoa
onko tietoa mitä sitten kun on ollut 2 osa? hylky/hyväksyntä? milloin kurssi alkaaa?
- remoemo
kuinka monta otetaan tähän tulevalle kurssille? tietääkö kukaan?
- Malttamatonty
Onko joku jo ollut 2 vaiheessa? Millainen oli ja miten meni?
- Bume
Tänää oli mulla ainaki. Toisaalta meni hyvin, mutta nyt jälkeenpäin kun miettii ni monessa kohdin meni vähä mönkään jännityksen takia... Henkilöt oli mukavia. Toivottavasti positiivista uutista kuuluu - hinku taivaalle on suuri! Milloin itselläsi on 2. Vaihe?
- malttamatonkl
mulla on se huomenna. Jännittää kauheesti.
tsemppiä sulle ja peukkuja ja toiv nähdään kurssilla, kääk!
- Bume
Tsemppiä! Otat vaan sen rennon jutustelun kannalta - sitä se olikin! :) Ja toivottavasti nähdään, tuntuu että hinku lentämään on vain kasvanut koko prosessin aikana!
- wertgfdhsd
millón he lupasi ilmoittaa sulle?
- Bume
Täl viikol tai viim. ensi...
- emppu831
minulle sanoivat että ehkä jopa eilen illalla tai huomenna eli tänään. Eipä ole mitään kuulunut vielä :(
- Bume
emppu831 kirjoitti:
minulle sanoivat että ehkä jopa eilen illalla tai huomenna eli tänään. Eipä ole mitään kuulunut vielä :(
Soitto tuli - kurssilla ollaan :)
- emppu834
Ihanaa onnea sinulle :) milloin kurssisi alkaa?
- Bume
Kiitos! :) Kurssi alkaa ensi kuun lopussa. Mutta kuulin haastattelussa, että toinen kurssi olisi myöhemmin syksyllä. Jos soittoa ei ole vielä sulle tullu, toivotaan että ensi viikolla tulisi, edes sille toiselle!
- emppu834
Minullekkin tuli soitto, mulla alkaa silloin myöhemmin syksyllä. Onkohan kurssin sisältö ihan samanlainen?
- Bume
Aivan mahtavaa!! :) Onnea paljon sullekin!
Uskoisin joo että samanlainen kurssi, samaan konetyyppiin jne.
Toivottavasti törmäillään sit koneessa :D
- Onko1234
Onnea kaikille kurssille valituille! :) Onko tämä myöhempi kurssi myös nimenomaan Thomas Cookille?
- Bume
Toinen kurssi on mielestäni myös Thomas Cookille. Lisäksi on vielä erikseen TUIFly Nordicin kurssi, joka ilmeisesti on tänä vuonna muulla kielellä, kuin ruotsi.
- minavainkyselen
Onko jollain alkanut jo tuo kurssi?
- Bume
Kyllä - toista viikkoa viedään parhaillaan! :)
- missäpäin
kauanko teidän kurssi kestää? missä päin teillä on kurssi? Suomessa?
- Bume
Kurssi kestää melkein just tasan kuukauden. Teoria käydää pääosin kentän lähistöllä sijaitsevassa kokoustilassa, mutta käytännön harjoittelua on lentokoneessa ja Kööpenhaminassa koulutuskeskuksessa.
- Jännittää
Millainen ilmailulääkärin tarkastus oli? Ja kestikö se tosiaan tuon 3h... Mulla tarkastus vielä edessä ja hitsi kun jännittää jos nyt tuosta jäisikin kiinni :D :(
- Bume
Oli tosi nopea tarkastus, kaiken kaikkiaan maksimissaan 45min... Aluksi kuulo verenpaine ja sit lääkärin kanssa näköä, taivututa, korvia ja mitähän muuta. Käytiin kanssa esitietolomake läpi, Täytä huolellisesti ja totuudenmukaisesti, mielellään kaikki sairaskertomukset mukaan niin ei tarvitse käydä toista kertaa viemässä.
- Kurssilla
Heips! Ootteko kurssille valitut perustaneet mitään ryhmää faceen jossa vois höpöttää enenmän? 😊
- emopehmo
Millä kurssilla olette?
Onko työ siis vain talvikausi?
Onko tietoa saako töitä myös talveksi 2018/2019?- kakkoskurssilainen
Toisella kurssilla ollaan, eli lokakuun lopussa alkavassa :-)
- soooli
mäkin olen toisella kurssilla, lokakk lopussa.
- kysyjä123
Millä kielellä kurssi järjestetään?
- juhuuu
Kurssi on englanniksi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409