Airpro - Thomas Cook

Kanarianlintu

Airprolla rekry talvikaudeksi menossa. Kuinka moni hakenut? Onko aiempaa lentokokemusta? Kuinka nopeasti Airprosta soitettiin hakemuksen jättämisen jälkeen? Miten haku edistyy?

54

2194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentsikkaemoksi

      Ei aiempaa lentokokemusta, soitettiin samana päivänä (yllätyin melkoisesti kun n. parin tunnin hakemuksen laittamisen jälkeen puhelin pirahti). Saa nähdä miten käy ensi viikolla.

    • Lentoemohommiin

      Samana päivänä mullekkin kutsu haastatteluun ja haastattelu on jo ollut. En tiedä menikö hyvin vai huonosti, nyt vaan täytyy odotella. Aijempaa kokemusta ei oo lentoemohommista

    • jatkoonvaiei

      Onko toissaviikolla haastattelussa olleille tullut vielä tietoa jatkoon pääsystä? :)

    • Sesonki2017-2018

      Just viskasin hakumuksen. Uimataitoon vastasin Ei mee 200 m. Peruskurssi käyty muutama vuosi sitten.

      • 12345acb

        kävitkö TC oman kurssin? vai jonkun muun yhtiön?


    • Lentoemoksi

      Eikös se 200m ollu minimi vaatimus?

    • ehhkäemo

      Ei ole kuulunut vielä mitään. Itse olin haastiksessa jo kesäkk alussa.

    • blörönönönö

      Onko kaikille hakemuksen laittaineille ilmoitettu muutaman päivän sisään että pääsevätkö haastatteluun? Onko turha toivoa pääsyä enään jos on laittanut hakemuksen n vko sitten?

    • Myöhässä

      Itse laitoin eilen, enkä ole saanut vielä mitään. Eiköhän ne nämä loppupään hakemukset hoida könttänä. Ja varmaan tullut paljon hakemuksia vikoina päivinä.

    • Koskatapahtuuu

      Missä haastattelut on pidetty ja onko kurssista kerrottu mitään tarkemmin?

    • bliipbloop

      Haastiksesta pari viikkoa aikaa ja ei vielä mitään infoa toistaiseksi jatkoon pääsystä. Meni tosin niin huonosti omasta mielestä, että odotan hylsyä. :')

      Aika perusjuttuja kertoivat kurssista mitä löytyy netistäkin yleisesti lentoemokursseista. Palkatonhan se on jos sinne asti pääsee ja kestää useamman viikon.

    • Missät

      Missä haastattelu siis oli?
      Ja onko kurssi Helsingissä?

      • Lentäväksi

        Minkälainen haastattelu? Ryhmä vai yksilö? Mitä halusivat kuulla? Perus työhaastattelukysymyksä? Tsemppiä muillekin hakeneille :)


    • Ehkäemäntä

      Onko joku kuullut jatkosta mitään?

    • Bume

      11.7 ryhmähaastis. Laitoin hakemuksen viimeisenä päivänä. Jännittäen odottaen mitä tulevan pitää!

    • Hylättyy

      Ei oo kuulunut mitään. Onkohan kutsut sitten jo lähtenyt valikoiduille 😞

      • Äläluovuta

        Älä masennu se on pitkä ja hidas prosessi. Kyllä sieltä voi jotain vielä kuulua.


      • Odottaaa

        Eteneekö kenenkään prosessi airprolla? Ei ole kuulunut mitään


      • Edennyt

        On mulla ainakin edennyt. Haastis oli viime kuussa.


    • Etenee

      Samoin mulla prosessi edennyt! Haastattelussa olin kesäkuun alkupuolella :)

      • Aircraft

        Minkälainen oli haastattelu


      • sofiii83

        aika rento ja leppoisa. haastattelijat olivat mukavia ja rentoja. ja itse haastattelu pv oli lyhyt.


    • TCcabincrew

      Ne jotka ovat jo olleet haastattelussa niin miten paljon ruotsin kieltä haastattelussa painotettiin tai oliko haastattelu kysymyksiä ruotsiksi?

      • cabinbabin

        minusta melko vähän


    • kiiiiiiiiivi

      Miten prosessi menee? Ensin videohaastis, ja sen jälkeen haastattelu, onko ryhmä vai yksilö?

    • Bume

      Ei ollut videohaastattelua ainakaan mulla. Ryhmä - ja yksilöhaastattelu oli ensimmäisessä osassa. Toisessa osassa vain yksilö, jotka pidetään ensiviikolla.

      • eitietoa

        onko tietoa mitä sitten kun on ollut 2 osa? hylky/hyväksyntä? milloin kurssi alkaaa?


    • remoemo

      kuinka monta otetaan tähän tulevalle kurssille? tietääkö kukaan?

    • Malttamatonty

      Onko joku jo ollut 2 vaiheessa? Millainen oli ja miten meni?

    • Bume

      Tänää oli mulla ainaki. Toisaalta meni hyvin, mutta nyt jälkeenpäin kun miettii ni monessa kohdin meni vähä mönkään jännityksen takia... Henkilöt oli mukavia. Toivottavasti positiivista uutista kuuluu - hinku taivaalle on suuri! Milloin itselläsi on 2. Vaihe?

      • malttamatonkl

        mulla on se huomenna. Jännittää kauheesti.
        tsemppiä sulle ja peukkuja ja toiv nähdään kurssilla, kääk!


    • Bume

      Tsemppiä! Otat vaan sen rennon jutustelun kannalta - sitä se olikin! :) Ja toivottavasti nähdään, tuntuu että hinku lentämään on vain kasvanut koko prosessin aikana!

      • wertgfdhsd

        millón he lupasi ilmoittaa sulle?


      • Bume

        Täl viikol tai viim. ensi...


      • emppu831

        minulle sanoivat että ehkä jopa eilen illalla tai huomenna eli tänään. Eipä ole mitään kuulunut vielä :(


      • Bume
        emppu831 kirjoitti:

        minulle sanoivat että ehkä jopa eilen illalla tai huomenna eli tänään. Eipä ole mitään kuulunut vielä :(

        Soitto tuli - kurssilla ollaan :)


      • emppu834

        Ihanaa onnea sinulle :) milloin kurssisi alkaa?


    • Bume

      Kiitos! :) Kurssi alkaa ensi kuun lopussa. Mutta kuulin haastattelussa, että toinen kurssi olisi myöhemmin syksyllä. Jos soittoa ei ole vielä sulle tullu, toivotaan että ensi viikolla tulisi, edes sille toiselle!

    • emppu834

      Minullekkin tuli soitto, mulla alkaa silloin myöhemmin syksyllä. Onkohan kurssin sisältö ihan samanlainen?

      • Bume

        Aivan mahtavaa!! :) Onnea paljon sullekin!

        Uskoisin joo että samanlainen kurssi, samaan konetyyppiin jne.

        Toivottavasti törmäillään sit koneessa :D


    • Onko1234

      Onnea kaikille kurssille valituille! :) Onko tämä myöhempi kurssi myös nimenomaan Thomas Cookille?

      • Bume

        Toinen kurssi on mielestäni myös Thomas Cookille. Lisäksi on vielä erikseen TUIFly Nordicin kurssi, joka ilmeisesti on tänä vuonna muulla kielellä, kuin ruotsi.


    • minavainkyselen

      Onko jollain alkanut jo tuo kurssi?

      • Bume

        Kyllä - toista viikkoa viedään parhaillaan! :)


      • missäpäin

        kauanko teidän kurssi kestää? missä päin teillä on kurssi? Suomessa?


      • Bume

        Kurssi kestää melkein just tasan kuukauden. Teoria käydää pääosin kentän lähistöllä sijaitsevassa kokoustilassa, mutta käytännön harjoittelua on lentokoneessa ja Kööpenhaminassa koulutuskeskuksessa.


      • Jännittää

        Millainen ilmailulääkärin tarkastus oli? Ja kestikö se tosiaan tuon 3h... Mulla tarkastus vielä edessä ja hitsi kun jännittää jos nyt tuosta jäisikin kiinni :D :(


      • Bume

        Oli tosi nopea tarkastus, kaiken kaikkiaan maksimissaan 45min... Aluksi kuulo verenpaine ja sit lääkärin kanssa näköä, taivututa, korvia ja mitähän muuta. Käytiin kanssa esitietolomake läpi, Täytä huolellisesti ja totuudenmukaisesti, mielellään kaikki sairaskertomukset mukaan niin ei tarvitse käydä toista kertaa viemässä.


    • Kurssilla

      Heips! Ootteko kurssille valitut perustaneet mitään ryhmää faceen jossa vois höpöttää enenmän? 😊

    • emopehmo

      Millä kurssilla olette?
      Onko työ siis vain talvikausi?
      Onko tietoa saako töitä myös talveksi 2018/2019?

      • kakkoskurssilainen

        Toisella kurssilla ollaan, eli lokakuun lopussa alkavassa :-)


    • soooli

      mäkin olen toisella kurssilla, lokakk lopussa.

    • kysyjä123

      Millä kielellä kurssi järjestetään?

      • juhuuu

        Kurssi on englanniksi


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1917
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1569
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1519
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1425
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1370
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1317
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1157
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe