Aatu Eemeli, Aada Emilia, Olivia Johanna, Niklas Kasper, Nea Karoliina, Niko Kristian, Netta Katariina, Sofia Aurora
Mielipiteesi näistä nimistä?
3
151
Vastaukset
- Vaihtoehtoja
Aatu Eemeli, Jermu Eemeli, Aleksi Eemeli (Aatu lepsu nimi aikuisena, Eemeli ei suosikkejani) Alvar Eemil, Aleksi Jeremias
Aada Emilia, suositut hyvät nimet
Olivia Johanna , ok
Niklas Kasper, Niilo Kasperi
Nea Karoliina, hyvä
Niko Kristian, Tomas Kristian, Jooa Kristian
Netta Katariina, Leni Katariina
Sofia Aurora, Elsi Aurora, Oona Aurora, Helmi Aurora - eerrqwrqwr
Kumma kun ei Aatu Hitleri. Vittu miten urpoa edes kysyä noin ilmiselvää asiaa se sais kuittia nimestään neuvolasta vanhainkotiin asti
- Vaihtoehtoja
Niklas on aika kova muoto. Niklas .. nikkeli, niklata tulee myös mieleen. Nikolas (Nicolas) on minusta kauniimpi muoto.
Olivia Johanna ok, mutta sopisiko toisinpäin paremmin Johanna Olivia tai kolme nimeä Olivia Elsa Johanna
Niko oli huippusuosittu takavuosina. Lyhenne edellisestä. Niko Kristian vähän kova johtuen lyhenteestä ja k-kirjaimista. Nico Rosberg...Niko, Nikolai
Netta Katariinassa teet ttt vähän häiritsevät.
Sofia Aurora on aika sievistelevä nimi. Sopisiko sukunimen tyyliin..entä Sofia Kristiina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013