Puhelimessa kortti, nettiasiointi tabletin kautta. Mutta tabletin näyttö liian pieni.
Joku kertoi ettei tablettiin saa liitettyä lisänäyttöä. Onko näin?
Pitääkö tabletin näyttöä kuvata videokameralla ja siirtää kuva isommalle näytölle?
Isompi näyttö tablettiin?
12
2694
Vastaukset
- kellälytyy
Jos tabletista löytyy HDMI-lähtö niin sitten siihen saa liitettyä isomman näytön.
- Vastaa-alkuperäiseen
Mulla on läppäri 17,3" ja tabletti 15". Molemmissa oma 24" samsung tv/näyttö HDMI-liitännällä.
Hyvin näkyy! - huonoimmat-puolet
Vain hullu hankkii tabletin. Se on vain taskuun liian iso älykännykkä jolla oikeassa tietokonekäytössä ei tee mitään.
- Parhaimmat_puolet
Määrittele oikea tietokone käyttö johon tabletti ei kykene?
Kyllä minä käytän lähes kaikkeen tablettia, hullua aukasta edes tietokonetta. - huonoimmat-puolet
Eli ainoa tietokoneenkäyttösi on iltapäivälehtien lukua ja youtube-videoita. Ymmärrän.
- Parhaimmat-puolet
huonoimmat-puolet kirjoitti:
Eli ainoa tietokoneenkäyttösi on iltapäivälehtien lukua ja youtube-videoita. Ymmärrän.
Ei ole, kysyin sinulta mikä on oikea tietokoneenkäyttö johon ei tabletti ei kykene, etkö osaakaan vastata, etkö tiedä mistään tableteista mitään, trollaatko vain?
- cjsdhfhsdg
Parhaimmat_puolet kirjoitti:
Määrittele oikea tietokone käyttö johon tabletti ei kykene?
Kyllä minä käytän lähes kaikkeen tablettia, hullua aukasta edes tietokonetta.Raskaat grafiikka tai meteliohjelmat ei sovi tablettiin. Näyttö on niin pieni, ettei sillä kehtaa edes kunnollisia valokuvia katsella.
Tabletit on tarkoitettu vain nettikäyttöön, eli multimedia leluiksi.
Yleensä ostetaan isompi tabletti tai sitten joku muu isommassa näytössä käytettävä laite.
Joku videokamera pelleily on hölmöilyä.- jo-vain-mahtuu
Ja isompitaskuiset housut, hehe hehe...
- zyz1
Tabletit ovat katoava luonnonvara, totesin sen jo aikoja sitten.
Tabletilla on aikansa ja paikkansa, mutta tällä kertaa on näköjään hankittu omiin käyttötarkoituksiin ja -tapoihin sopimaton laite, johon ei kannata jälkikäteen yrittää parannusta.
- Kysynvaan
Miksi mopotalliin pitää tehdä leveät pariovet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291