Ihannepaino

vghbjnkm

Kertokaas sukupuoli, ikä, pituus, nykynen paino ja ihannepaino :)

38

584

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen siis tyttö, noin 150 cm, lähes 50 kg. Ei ihannepainoa tiedossa.

    • en.oo.peikko

      poika, elokuussa 15,170cm, 62-65, ihanne paino ois 60 ehk

    • Helllllllloooooo

      Oon tyttö,11v.Oon noin 145cm ja 38kg haluisin painaa 34kg.Ei pysty vaikka liikun aika paljon ja syön terveellisesti,mut kuitenki oon läskiä täynnä.Ei oo reiluu ku jotkut syö epäterveellisesti ja ei liiku ja =alipainoinen.

      :////

    • Vesipullo11

      Olen 149 cm tyttö joka painaa 35,3 kiloo. Eli olenko alipainonen vai ylipainonen vai ihan ok?

      • Tyttö11vvv

        Jos Mä oisin ton pitunen,toi paino ois melkeinpä mun ihannepaino.


    • RandomOhikulkija

      Poika 20v, 181cm pitkä ja 64kg painoa. Vinkkinä nuoremmille, älkää huoliko "yli-" tai "alipainosta", tärkeempi huolehtia siitä että on tyytyväinen omana itsenään. Pistäkää ihmeessä ihannepaino mutta älkää ottako paineita siitä. Oikee itsevarmuus lähtee päästä :)

    • 13ww

      Oon tyttö, 13v, n.165cm, 32kg ja ihanne joku 28-30kg

      • 1235

        Olet sairaalloisen alipainoinen!! Tästä voit nähdä normaalipainon alueesi ja painoindeksisi: http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/pgr/200.036.html

        Joka tapauksessa, ÄLÄ LAIHDUTA vaan syö. Ihan oikeesti, oot anorektikon mitoissa. Voin kertoa olevani 13v poika, 166 pitkä, painoa n. 49 kg ja tunnen olevani liian laiha.


      • 13ww

        Ja vitut pidä saarnas jollekki toiselle


      • jätkä16v

        Vittu kukaa mitää luurankoo panis


      • 13ww

        Öm oonks muka maininnu et ees haluisin


      • OotSairas

        Hyi sun paino...


      • jätkä16v

        Et mut sun kuuluis painaa vähintää jotai 40kiloo voin vaa kuvitella milt näytät


      • 13ww

        Miten "voit kuvitella miltä näytän" ja 40kiloo hyi vitun läskit en ikin haluu painaa nii paljoo


      • hankkiuduhoitoon

        Hankkiudu hoitoon.


      • Tyttö04SujutItteniKaa

        Mä en rupee mitään saarnaa pitään, mutta kyllä sä mun korvaan vähän liian laihalta kulostat, mutta omapahan asias. Ite oon tyttö, 13v, 159cm ja 55kg. Haluisin olla about 10kg kevyempi, mut koitan pärjäillä tän kanssa. Ja hitot sille joka tulee mua sanoon läskiks, lihas painaa enemmän kun läski, eikä mua ainakan haittaa olla lihaksikas:)


      • 13www

        Enää ei oo mitään painan nykyään 42kg ja olen tyytyväinen itseeni tällähetkellä sillon ku laitoin ton ylemmän kommentin sairastin masennusta, join, poltin ja viiltelin mut nyt mul on kaikki fine :3


    • Mialiina

      Tyttö 14v, pituus 161cm, 55kg, ihannepaino joku 52kg

    • En.tykkää.ittestäni

      Oon 16v tyttö. Pituu: 161cm ja
      painan: 60-62kg....haluisin painaa 50kg.

    • Tttkki

      Tyttö 17v, pituus 158cm ja paino 45kg, ihannepainooni en tiiä mutta ite oisin aina halunnut pari kiloa itelleni lisää,mutta en lihoo millä ruokamäärällä..

    • Tyttö 11v noin 153cm 43kg ja en oo varma tosta vikasta

    • ihhkhngx

      tyttö 16v 165cm 85kg.. ihannepainoa ei tiedossa

    • Tyttö, 16/-00, noin 50 kg, 158,5 cm, ihannepaino: 45 kg

    • tyralle.tuli.banksit

      mies,34, 1 71cm,70kg
      Mitä tarkoottaa ihannepaino?
      Eikö paremmihi pitäisi puhua ihannekoostumuksesta. Eli notta lihaksia on tarpeeksi eikä rasvaa liikaa. Paitsi toki naisilla voi huiletta olla vaikka 25 rasvaprosentti

    • Tyttö 14v. Putuus 165 paino 45 ihanne paino ois siinä 35 kg

    • Ylipainoneläski

      Poika 14v pian 15v 170cm pitkä 72kg lihava ihanne paino 55

    • Tajutkaa

      Poika 14v, 169cm pitkä, paino 48kg, ja ihannepainoa ei edes ole, ainakaan miespuolisilla henkilöillä. Muistakaapas, lihasmassan paino ja rasva kehossa on kaksi eri asiaa, ja molemmat lisää painoa.

      • entajuu

        Miten ei voi olla ihannepainoa pojilla/miehillä? Perustele


    • nozomu

      Tyttö, 15
      161 cm
      54 kg
      Ihannepaino jotain 48 kg luokkaa :D

    • juuhhhhh

      13.v tyttö 155cm 47kg

    • Parantuva

      14vuotias tyttö. 163-164cm painan 61kg ja paranemassa sh:sta joten ihanne paino on oikeesti tää mut kyl huonoina päivinä se on 50kg mutta tykkään hyvinä päivinä ittestäni tällässenä että reidet osuu yhteen ja mahaan välillä tulee makkaroita :) koitan vain olla onnellinen ja muistakaa että painolla ei ole väliä vaan sillä millaisena rakastatte itseänne eikä kannata alkaa paastoamaan tai oksentelemaan itsellänikin rytmihäiriöitä ja maha haavoja ja vihlovat hampaat mutta uskon voivani olla viellä kaunis ilman laihuutta. Onnellisuus on tärkein

    • Blueasy

      Tyttö, 14v
      166cm, 63kg

      Kurveja ja lihasta löytyy, ja oon ylpee niistä ;)

    • Vinkkinkaikille

      Tyttö, 15, 175cm ja nykyää 63 kg ja ihanne ois joku 66kg. Muistakaa nyt kaikki tääl et lihas painaa enemmän ku läski. Et jos tääl on urheilijoit jotka haluu painaa vähemmä, nii miettikää nyt et jos alatte laihduttaa huonosti nii menettäen painosta eka kaiken lihaksen jonka jälkee voi olla vähä paska urheilla.

    • Vinkkinkaikille

      Ja sit pojat tääl jotka haluu painaa vähemmä, en suosittele ei kukaa haluu sellast tikkuu, esim hyvä ois et joku 190-195 painas 80-95kg

    • läskii

      Tyttö, 15v, jotai 150cm lyhyt, paino 48kg, ihannepaino 35kg

    • 15vstadipoika

      Poika 15v, 183cm, 62kg
      Ihannepaino:68kg

    • canthelpfallinginlove

      Tyttö, 12, 53kg ihannepaino, just tää ja hei btw en oo yhtää läski Jan toi paino on normaali mul on aik hitost lihast mut joo älkää miettikö teijä painoo ainakaa liikaa saattaa mennä vaaralliseks jos rupee esim. Laihduttaa liikaa. (meinasin itekki ruveta olla aika huonos kunnos mut tajusin kavereitten ja perheen kaut lopettaa) Rakastakaa itteenne :) <3

    • Anonyymi

      11.v tyttö 170cm 50kg

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe