Onko täällä vanhempia, jotka ovat nimenneet tyttärensä Eveliaksi tai Eveliniksi? Oletteko olleet tyytyväisiä valintaan? Meille syntyi tyttö ja nuo kaksi nimeä pyörivät nyt mielessä. Pelkään kuitenkin, että nimet ovat liian erikoisia ja niitä joutuu "selittelemään". Ovat kuitenkin niin kauniita, että haluisin antaa jomman kumman kutsumanimeksi.
Evelia/Evelin nimeksi tytölle
Uunituoreäiti
1
213
Vastaukset
- Sukunimeensopivat
Eveliina , Evelyn, Evelin, Evelia
Mikäs siinä, riippuu myös sukunimestä, sopiiko edellä mainitut.
Muut nimet samaan tyyliin.
Evelia Isabella
Evelia Marianne
Evelia Madeleine
Evelia Josefin
Evelia Charlotte
Evelia Leonora
Evelia Sanelma
Evelia Birgitta
Evelia Kristiina
Evelia Mariel
Evelia Karoliina
Evelia Lisamaria
Evelia Outimaria
Evelia Vivian
Evelin Linnet
Evelin Adaliina
Evelin Annabella
Evelin Julianna
Evelin Helianna
Evelin Rosalia
Evelin Olivia
Evelin Annina
Evelin Amelia
Evelin Isadora
Evelin Amanda
Evelin Ariana
Evelin Adele
Evelin Margitta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917392
- 403572
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31712Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652