Yllättyi, järkyttyi, sai itkupotkuraivarin, vaati Halla-Ahon eristämistä politiikassa, kun Halla-Ahosta tuli persujen puheenjohtaja. Mitä ihmettä? Jos joku toinen puolue valitsee haluamansa henkilön puheenjohtajakseen, mitä ihmettä se jollekin vasemmistolaiselle kuuluu??? Primitiivistä käyttäytymistä. Pelottavia tuollaiset mestaajat jotka astuvat esille heti kun maailmassa tapahtuu jotain, mitä juuri hän ei halua!
Markku Huusko US
3
136
Vastaukset
- RKP-raha_takana
Kuten myös Timo Haapala Iltalehdessä. Hän kaipailee RKP:tä mukaan hallitukseen!!??
Noin svekomedia palvelee isäntäpuoluettaan tässä svekokratiassa.- Bror-Erik1974odin
Ei vaan Isänmaan etua hakee myös RKP:n A-M Henriksson joka lausui huolensa maan tilasta persujen tonttupartiojohdon takia.Halla-aho,Hakkarainen ja tämä blondi puheen-
johtajistossa on kyllä jo heikko vitsi. -Seuraamme farssia mielenkiinnolla. Arvioin että Markku Huuskon olleen aikanaan koulukiusaaja. Ei suinkaan pääpukari, vaan pääpukarin välttämättä tarvitsemaa laumaa. Lauma odottaa pääpukarin viittausta kenen kimppuun pitää käydä.
Pääpukareita olvat paremminkin Alexanderin, Lin, A-M:n, EvaB:n ja Antin kaltaiset tyypit, jotka saivat näin "johtamis"kokemuksensa. Anteeksi, kyllä Antti ja EvaB olivat laumaa.
Samanlaisia nuoleskelupalkkion toivojia ovat ainakin Aamulehden päätoimittajat. Koivisto käytti kuvaavaa sopuli-nimitystä: Sopuli ja nuoleskelupalkkion odottaja merkitsevät samaa.
Eikös ole komeaa!: SUOMEN SOPULILIITTO r.p. och s.p.s. FINLANDS LÄMMELFÖRBUND r.b.
(r.p. = runsas palkkio , r.b. = riklig belöning).
Kuljemme Kaarlo Nordenstrengin teitä ja laumasieluina tyhmyytemme tiivistyy!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402746Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742306- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1132190Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201987Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979- 621934
- 881721