Veikkauksia mitä Vaasan pisterajoille käy tänä vuonna?
Millaisia pisteitä Vaasaan hakevat sai sisältäen ensisijaisuuspisteet?
Itse sain 29P.
Vaasan pisterajat
12
868
Vastaukset
- vaasankauppikseen
Mäki sain tasan 29 Vaasaan! Jännittää... Veikkaan, että riittää:)
- Gaubbislainen
Riittää.
- Toiveissavaanko
Mistä päättelet niin. Mitä arvelet pisterajaksi?
- SiivoojanISKÄ
29 3 niin riittää... muussa tapauksessa, ei.
- Kauppikseenko
Mulla on 30p ensisijasuuspisteiden kanssa, jännittää kyl nii paljon riittääkö!!
- vaasaanko
29,25 pistettä.. Jännittää
- Nolomies
Ei riitä! Huutista jos edes luulit riittävän
- Tietamatonnnn
Mulla on Jyväskylän yrityksen taloustieteisiin 30.25 p ja Vaasaan 29.25. Voiko näillä voittaa?
- Viljis
Ei vitussa.
- Tulevaekonomisti
Mulla samat haut 3. ja 4. vaihtoehtoina pisteillä 33,75p ja 32,75p, mutta aika hyvällä todennäköisyydellä pääsemässä ekaan hakukohteeseeni ni en varmaan oo viemässä sun paikkaasi Tietamatonnnn:) Toivottavasti pisteesi riittää!
- Minäkihaluun
Mistä ootte saanu tietää pisteitä?
- Kauppikseenko
Katso oikeat vastaukset ja laske pisteesi niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109