Yö ja päiväkastelu ongelma

Minö olen 14v poika jolla on yö ja päivä kastelua. Tähän mennessä olen käyttänyt vaippoja. Olisiko kenelläkään kokemuksia vaipoista? tÄmä ei ole minua paljoa rajoittanut koska minulla ei ole montaa kaveria joten kukaan ei ole huomannut ja parille olen kertonut. Tällä hetkellä haluasisin saada selville miksi tämä tapahtuu, koska lääkket eivät auttaneet ja mitään muuta syytä ei löydy.
91019
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Onko sinulla kikkiä? Voisimme jutella siellä

Äänestä

Mitä vaippoja käytät?

Äänestä

Tulet jäämään vanhaksi pojaksi, jollet saa hoitoa tuohon kusisairauteesi. Naiset ei vaippahousuista tykkää, muuten kuin alle 2-vuotiailla vauvoilla.

Äänestä

Onkos sulla ig tai snapchat ?

Äänestä

Sanokaa snappi tai kik nimiä

Äänestä
  • Mikä sun kiki nimi on

Äänestä

Jape20

Äänestä

Adetzi

Äänestä

Tekisin avaajan kohdalla niin, että jättäisin laittamatta vaipat, suojaisin patjan ja sitten kun heräät kusilammikosta, menet suihkuun ja käyt laittamassa kaikki petivaatteesi pesuun ja sijaat vuoteesi uudelleen. Tätä kun teet jonkin aikaa monena yönä, niin ihme tapahtuu ja alat herätä ennen kuin kuset sänkyysi. Noin kahdessa viikossa olet parantunut.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Märkävaippa kirjoitti:

Minö olen 14v poika jolla on yö ja päivä kastelua. Tähän mennessä olen käyttänyt vaippoja. Olisiko kenelläkään kokemuksia vaipoista? tÄmä ei ole minua paljoa rajoittanut koska minulla ei ole montaa kaveria joten kukaan ei ole huomannut ja parille olen kertonut. Tällä hetkellä haluasisin saada selville miksi tämä tapahtuu, koska lääkket eivät auttaneet ja mitään muuta syytä ei löydy.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu