Vanha Sony Xperia "täyttyi". Nyt yritän tämän Huawei p10 liten kanssa.
Olisiko minun jotenkin siirrettävä vanhan luurini WhatsApp vai mitä? Bluetooth ei ainakaan näyttäisi lötävän WhatsAppin siirtomahdollisuutta.
Miten haen uuteen Huawei-puhelimeeni WhatsAppin
Uunoerkki
2
159
Vastaukset
- l520l520
Sen saa Huaweihin vain lataamalla se Play kaupasta. Siinähän ei periaatteessa muutu mikään puh vaihdettaessa joten voit jatkaa viestittelyä samaan malliin uudella Huaweilla jos samat yhteistiedot ja sim kortti löytyy myös uudesta puhelimesta.
- watsappi
Itse appsi ladataan vanhan profiilin perusteella jos numero säilyy ennallaan. Mutta jos haluaa vanhat viestit siirtää uuteen puhelimeen, ne täytyy tallentaa Googlen pilvipalveluun ja ladata sitten sieltä uuteen puhelimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4108982Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1873506- 201958
- 801227
- 751090
- 271085
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641041Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035- 551013
- 65940