Nuorison pelleily Kuhmossa

Huolehtivavanharouva

Taas oli yllättäen nuoriso pelleilemässä urheilukentän parkkipaikalla. Nuoriso joukkio ajeli mopoilla ja keulivat välittämättä liikenteestä tippaakaan. Parkkipaikalla oli myös iso nuotio. Eikös sekin oli lailla kiellettyä? Nyt saisi vanhemmat laittaa lapsensa ruotuun.

23

1685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansalainen1

      Niin saisi. Ei tämä lasten touhu ole enää terveiden touhua. S-marketin parkkipaikalla keulivat myös vaikka olisi kuinka paljon autoja ja kävelijöitä. Joku voisi oikeasti loukkaantua.

      • Juupsis

        Muuten hyvä mutta tuo "nuotio" sattui olemaan grilli...


    • Vilhoukko

      Pitäisi poliisin kyllä puuttua tuommoiseen hommaan sanon minä. Tämmöistä pelleilyä ei sallittu kyllä minun nuoruudessa!

      • Niimäniin

        Minun nuoruudessa ja minun nuoruudessa,keulikoot on siinä S-parkkipaikalla niin paljon AUTOILIATOLLOJA.Niittenkin kanssa jos ei itse Varo,rysähtää....


      • urpojako

        Antakaa pojat mennä vaan ja keulikaa oikein kunnolla. Kiva katsoa kun ensimmäinen vahinko tapahtuu, että kummalle kävi huonommin, mopo pellelle, vai autoilijalle!


    • Entiiäperkule

      On tämä teidän vanhustenkin touhu täällä kuhmossa aivan perseestä, vittu kyttäätte miten sattuu toisten menoja ja juoruatte päivät pitkät.. Kokeilisitte tekin olla puuttumatta muitten asioihin, poliisi puuttuu nuorten tekemisiin jos näkee sen tarpeelliseksi, se ei ole teidäm tehtävä.

      • minäpätiijän

        Eihän se poliisikaan kerkiä kaikkia vahata ja kytätä.Vanhuksetkin saavat vähän kytätä mitä ne persesilimättömät pojat touhuaa.


      • Niimäniin

        Niin eipä varmaan kerkiä. Juu niillähän" vanhuksilla" ei ookkaan muuta tekemistä,kuin kytätä muita,ja varsinkin mopopoikia...EIHÄN niitä montaa ookkaan enää.Mutta kun ei nekään saisi näkyä Kuhmon katukuvassa....


    • Sanonpahanvaan

      Siinähän keulivat niin kauan kun minun auton nokan eteen ilmestyvät.. onhan se mukava katsella miten se homma onnistuu niillä jotka osaa

    • Kellojolyö

      Mopopojat ovat aika törttöjä, vaikka luulevat olevansa sörttöjä...

      • kateekskäy

        Hyvin he osaavat kyllä keulia.Minä en kyllä osaisi tuollaista (kun en osaa ajaa edes mopolla) Mukavaa seurata...


    • Polkupyöräiliä

      Siellä taas joku shellin Martta kyyläämässä

    • Ei shelliltä näe ison ässän pihaan asti😄

    • Kadut_ei_keulimiseen

      Kyllä se evoluutio karsii niistä tyhmimmät, kun kuria ei kerran saada.
      Menisivät jollekkin vanhalle sorakuopalle perseilemään.

    • Irmeli6000

      Vittu joka kesä sama laulu täälläkin, huomaa että kuhmolaisilla ole muuta tekemistä kun nipottaa täällä toisten tekemisistä

      • Siinäpäsitäollaan

        No äläpä muuta sano.Mahdottomuuksiin se on mennyt.Valitusta ja valitusta vaan toinen toisensa perään.Mikään ei ole hyvin...


    • kylänboikii

      Lapset kirjoittelevat tällekkin foorumille ihan vain siksi, että saavat huomiota. Ketään ei kiinnosta vittuakaan teidän lasten tekemiset! On se kova olo, kun pitää tulla kirjoittelemaan omista jäynistä ja muka kovista tekeleistä tänne. Tämä avausviestikin on jonkun yläasteelaisen lapsen tekemä, jotta kaikki varmasti kuulisivat että he ovat kovina jätkinä olleet urheilukentän parkkipaikalla kovistelemassa. Sittenpähän oppivat kun kolaroivat auton kanssa. Sitten ei tarvita kun kuoppa, arkku ja hautakivi.

      • Raksamiesssss

        No sitä samaahan ne aikuisetkin tekee.Mitä isot edellä sitä pienet perässä.Älä yhtään valita siellä....


      • Siinäpäsitäollaan

        Meillä Kuhmossa on nuoriso ( ja muuallakin) Hyvin fiksua.Käykää joskus juttelemassa nuorisoporukassa,älkää Täällä luulotelko....


      • katukissakuhmosta

        on täällä osakseen ihan fiksua nuorisoa. ja tuolla ylempänä puhuttiin nuista kyttäävistä vanhuksista ni kyllä se ihan totta on että tässä kaupgissa juorut leviää ku h#o#an jalat


      • Noniimpä

        Kerran vaan ollaan nuoria.Ottakaa vaan kaikki ilo irti siitä.Kunhan ette rikoksen tielle lähde.Keulikaa vaan mutta katsokaa missä kannattaa keula..


    • Dazeva

      Voi hurjaa ykä että oikein keulivat syytömiähän ne on jos sulla ei keuli enää

    • Hermonpelle

      Pelle jutut,jees!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe