John Kerry käveli floridalaisella biitsillä, kun sattui huomaamaan rantavedessä pullon. Hän poimi pullon ja vääntäessään korkin auki pullosta ponnahti esiin henki.
Henki sanoi: "Saat toivoa kolme toivomusta- mutta yhdellä ehdolla: myös George W. Bush saa kaiken toivomasi, ja vieläpä kaksinkertaisena!"
Kerry suostui ja esitti ensimmäisen toivomuksensa: "Olen aina halunnut saada oman taivaankappaleen." "Toiveesi toteutuu", sanoi henki. "Mutta Georgella onkin nyt kaksi omaa planeettaa."
Mietittyään hetken Kerry kertoi toiseksi toivomuksekseen, että hän voittaisi seuraavassa bingoillassa. Henki tähän, että nytpä George voittaa kahdesti.
Pitkään mietittyään Kerry viimein huokaisi:
"Toinen kivekseni on turvonnut ja aristaa ilkeästi. Olisitko kiltti ja poistaisit sen?"
Bushille tuplana
bigfoot
0
637
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509