Matka nro 2 Madeiralle lähestymässä. Eka kerralla 10 vuotta sitten jäi levadat käytännössä väliin, jotain pientä pätkää lukuun ottamatta
Katselin juutuupista videoita, hienoja maisemia, mutta vaikeen näköisiäkin paikkoja, kaiteet näyttivät kuvien perusteella lähinnä symbolisilta köysiltä . Hiukan arveluttaa nuo levadat.
Onko helppoja levadoita olemassakaan? Pääseekö niihin helposti paikallisbussilla? Jos menee vuokra-autolla pitää aina palata samaa reittiä omia jälkiään, mutta käyhän se niinkin. Vuoristotiet ei tuntuneet edellisellä reissulla erityisen pahoilta ajella. Onko siellä saarella muita polkuja kuin nuo paljon mainostetut levadat?
Helpot levadat, onko niitä?
1
143
Vastaukset
- OnNiitä
Balcoes on ainakin helppo, bussikin kulkee ainakin joskus.
Tuo helppous on vähän suhteellinen juttu, kun suurelle osalle levadoista on ilmoitettu "moderate", vaikka minusta osalla niistä ei oikein ole mitään muuta kuin paljon kävelyä ja osalla taas aikuisten oikeesti hirttää jarrut kiinni korkeanpaikan kammoisilta, puhumattakaan niistä missä on käytännössä putoamisriski.
Hieman pitää vaivaa nähdä, kun ne parhaimmat maisemat ovat sellaisilla missä joutuu hieman töitä tekemään pl. Balcoes.
25 Fontes ja Risco ok, pikkubussilla vaan se pahin ala/ylämäki, mutta paikan päälle ei pääse julkisilla busseilla. Suurin vaiva runsaiden kävijämäärien väistely alku iltapäivästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512