Mitä tehdä?

Nimimerkki1244

Tytärpuoleni 14v.varastaa saadakseen päihteitä. Olemme olleet yhteydessä lastensuojeluun mm. Tässä asiassa. Lapsi varastaa siis jokaiselta vanhemmalta. Mummoilta. Jopa parhaimmilta kavereiltaan saadakseen tupakkaa ja alkoholia(kirkasta viinaa) jopa. Asiasta on itketty. Juteltu keskusteltu ja huudettu mutta homma vaan jatkuu samalla tyylillä. Kysyessä asiasta katsoo suoraan silmiin ja valehtelee vaikka aikuinen tietäisikin asian todellisen laidan. Psygoloki on myös meillä apuna mutta en tiedä onko siitä ollut mitään apua lapsen toistuvan ja jatkuvan valehtelun takia. Mitään järellistä ns. Syytä ei käytökselle ole löytynyt. Siispä kysynkin mitä tehdä kun seuraavan kerran huomaan tai saan kuulla että rahaa on kadonnut lompakoista? Onko joku ollut samassa tilanteessa? Tuntuu aika hurjalta piilotella lompakkoa omassa kodissa tai ilmoittaa jokaiselle että hei olemme tulossa piilottakaa rahanne,tupakat ja alkoholinne...

7

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletpahävytöntyyppi

      Sun kannattaa ensin tutkia oman lapsen tekoset ja ilmoittaa hänestä lastensuojeluun ja kurittaa häntä. Nyt miehenkin lapsi on ottanut oppia sun kakarastasi, ja on huonoilla teillä.

      Tätä se just on kun menit rikkomaan toisten perheen ja nyt sulta ja pennultasi tulee nuo kaikki huonot käytöstavat jotka miehen lapset omaksuu. Oisko kannattanu? No ei, miehen lapsi menee ihan pilalle, kun sun piti sotkea ja rikkoa hänen perheensä.
      Kaiken kukkuraksi syytät meistä, lasta ja hänen äitiään vaikka syy on sinussa ja lapsissasi. Mutta sehän on tavallista että perheenrikkojat syyttää aina omistakin ongelmistaan muita, ei koskaan itseään. Hae pian apua itsellesi ja kersoillesi, ettei miehen koko suku joudu huonolle teille sun olemssa olosi takia. Apua on saatavilla, hae pian.

      Surullista, että miehen lapsi on joutunut sinun takia pahoille teille, ja et ota syytä omille niskoille, vaan syy on kaikiss koko suvussa mutta ei sussa.

      • Nimimerkki1244

        Äitimuori haudassa ja taapero tuskin esimerkkinä:)


    • olettodellaidiootti

      Oletpa katkera kun on sulla noin paljon omia ongelmia, ja nyt on miehen lapsi syyllinen, kun et osaa korjata omia mielen ongelmia! Miksi syytät lasta, no siksi kun se on helppo kohde kaikille, lasten vika on kaikki jopa heidän oma syntymä.

    • avirilia2

      Sun pitää varmaan antaa se lapsi jonnekin vähäksi aikaa. Ei sullakaan ole aikaa koko ajan kytätä sen lapsen tekemisiä töistä yms... soita lastensuojeluun ja sano että et pärjää

      • miehenvarastelevatkakar

        Meillä kanssa miehen lapset ovat erittäin epärehelleisiä. Jatkuvasti varastaa kaupasta tavaraa ja multa viety koruja ja rahaa ja arvokkaita vaatteita. Olen halunnut että lastensuojelu sijoittaisi lapset johonkin koulukotiin tai perheeseen ettei minun ja lasteni tarvi olla peloissamme.
        Omani ei ikinä olisi epärehellisiä, mitään eivät ole koskaan varastaneet, aina kysyneet luvan ja kysyy joka asiassa. Viemme miehen lapset joka viikko psykologin juttusille , sillä täytyy olla mielessä vikaa jos varastaa aina joka päivä. Mies häpee mutta lasten äiti ei mitään , puolustaa vaan varastelijoita. Minä olen kaikkeni yrittänyt tehdä heistä rehellisiä, mutta ei onnistu, olisi hienoa jos joutuisivat uuteen kotiin tai koulukotiin, jotta me voisimme huokasta helpotuksesta tässä miehen talossa. Olen työttömänä koska vahdin miehen lapsia.


      • Lissuontyötönluuseri
        miehenvarastelevatkakar kirjoitti:

        Meillä kanssa miehen lapset ovat erittäin epärehelleisiä. Jatkuvasti varastaa kaupasta tavaraa ja multa viety koruja ja rahaa ja arvokkaita vaatteita. Olen halunnut että lastensuojelu sijoittaisi lapset johonkin koulukotiin tai perheeseen ettei minun ja lasteni tarvi olla peloissamme.
        Omani ei ikinä olisi epärehellisiä, mitään eivät ole koskaan varastaneet, aina kysyneet luvan ja kysyy joka asiassa. Viemme miehen lapset joka viikko psykologin juttusille , sillä täytyy olla mielessä vikaa jos varastaa aina joka päivä. Mies häpee mutta lasten äiti ei mitään , puolustaa vaan varastelijoita. Minä olen kaikkeni yrittänyt tehdä heistä rehellisiä, mutta ei onnistu, olisi hienoa jos joutuisivat uuteen kotiin tai koulukotiin, jotta me voisimme huokasta helpotuksesta tässä miehen talossa. Olen työttömänä koska vahdin miehen lapsia.

        Älä provoa Lässy ei sul ole miestä eikä lapsia ja sitä paitsi ei sulla ole edes mitään varastettavaakaan ,jollei tyhjiä pulloja ja tölkkejä huomioida.


    • äitipuoliosaakaiken

      Hei,meillä otettiin heti miehen lapset tarkkailuun kun tulivat meille. Kaikki tavarat kuvattiin, ja lapsille selitettiin, että ovat tarkkailun alla, ettei tule ongelmia heidän kanssaan. Koulupsykologin juttusille mentiin ja tehtiin tiukat säännöt ja tavoitteet. Rasti ruutuun ja tarra kun kiltisti on oltu 20 kertaa. Penskat on nyt 19 ja 17 ja yhä meillä on ohjelma lasten kasvatukseen. Hyvin on menny kun ei anna periksi ja on se aikuinen ja leikkii äitiä jolloin uskaltaa komentaa ja vaatia.
      Meillä löytyi syy käytökseen, mielen ongelmat ja heidän äidin käytös. Minä olen yrittänyt kovasti aukasta solmuja ja onnistunutkin, sillä yhä tarkkaillaan ja käsketään ja säännöt ovat kovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1397
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1346
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1273
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1229
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1186
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      632
      1162
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      984
    Aihe