Tytärpuoleni 14v.varastaa saadakseen päihteitä. Olemme olleet yhteydessä lastensuojeluun mm. Tässä asiassa. Lapsi varastaa siis jokaiselta vanhemmalta. Mummoilta. Jopa parhaimmilta kavereiltaan saadakseen tupakkaa ja alkoholia(kirkasta viinaa) jopa. Asiasta on itketty. Juteltu keskusteltu ja huudettu mutta homma vaan jatkuu samalla tyylillä. Kysyessä asiasta katsoo suoraan silmiin ja valehtelee vaikka aikuinen tietäisikin asian todellisen laidan. Psygoloki on myös meillä apuna mutta en tiedä onko siitä ollut mitään apua lapsen toistuvan ja jatkuvan valehtelun takia. Mitään järellistä ns. Syytä ei käytökselle ole löytynyt. Siispä kysynkin mitä tehdä kun seuraavan kerran huomaan tai saan kuulla että rahaa on kadonnut lompakoista? Onko joku ollut samassa tilanteessa? Tuntuu aika hurjalta piilotella lompakkoa omassa kodissa tai ilmoittaa jokaiselle että hei olemme tulossa piilottakaa rahanne,tupakat ja alkoholinne...
Mitä tehdä?
7
239
Vastaukset
- oletpahävytöntyyppi
Sun kannattaa ensin tutkia oman lapsen tekoset ja ilmoittaa hänestä lastensuojeluun ja kurittaa häntä. Nyt miehenkin lapsi on ottanut oppia sun kakarastasi, ja on huonoilla teillä.
Tätä se just on kun menit rikkomaan toisten perheen ja nyt sulta ja pennultasi tulee nuo kaikki huonot käytöstavat jotka miehen lapset omaksuu. Oisko kannattanu? No ei, miehen lapsi menee ihan pilalle, kun sun piti sotkea ja rikkoa hänen perheensä.
Kaiken kukkuraksi syytät meistä, lasta ja hänen äitiään vaikka syy on sinussa ja lapsissasi. Mutta sehän on tavallista että perheenrikkojat syyttää aina omistakin ongelmistaan muita, ei koskaan itseään. Hae pian apua itsellesi ja kersoillesi, ettei miehen koko suku joudu huonolle teille sun olemssa olosi takia. Apua on saatavilla, hae pian.
Surullista, että miehen lapsi on joutunut sinun takia pahoille teille, ja et ota syytä omille niskoille, vaan syy on kaikiss koko suvussa mutta ei sussa.- Nimimerkki1244
Äitimuori haudassa ja taapero tuskin esimerkkinä:)
- olettodellaidiootti
Oletpa katkera kun on sulla noin paljon omia ongelmia, ja nyt on miehen lapsi syyllinen, kun et osaa korjata omia mielen ongelmia! Miksi syytät lasta, no siksi kun se on helppo kohde kaikille, lasten vika on kaikki jopa heidän oma syntymä.
- avirilia2
Sun pitää varmaan antaa se lapsi jonnekin vähäksi aikaa. Ei sullakaan ole aikaa koko ajan kytätä sen lapsen tekemisiä töistä yms... soita lastensuojeluun ja sano että et pärjää
- miehenvarastelevatkakar
Meillä kanssa miehen lapset ovat erittäin epärehelleisiä. Jatkuvasti varastaa kaupasta tavaraa ja multa viety koruja ja rahaa ja arvokkaita vaatteita. Olen halunnut että lastensuojelu sijoittaisi lapset johonkin koulukotiin tai perheeseen ettei minun ja lasteni tarvi olla peloissamme.
Omani ei ikinä olisi epärehellisiä, mitään eivät ole koskaan varastaneet, aina kysyneet luvan ja kysyy joka asiassa. Viemme miehen lapset joka viikko psykologin juttusille , sillä täytyy olla mielessä vikaa jos varastaa aina joka päivä. Mies häpee mutta lasten äiti ei mitään , puolustaa vaan varastelijoita. Minä olen kaikkeni yrittänyt tehdä heistä rehellisiä, mutta ei onnistu, olisi hienoa jos joutuisivat uuteen kotiin tai koulukotiin, jotta me voisimme huokasta helpotuksesta tässä miehen talossa. Olen työttömänä koska vahdin miehen lapsia. - Lissuontyötönluuseri
miehenvarastelevatkakar kirjoitti:
Meillä kanssa miehen lapset ovat erittäin epärehelleisiä. Jatkuvasti varastaa kaupasta tavaraa ja multa viety koruja ja rahaa ja arvokkaita vaatteita. Olen halunnut että lastensuojelu sijoittaisi lapset johonkin koulukotiin tai perheeseen ettei minun ja lasteni tarvi olla peloissamme.
Omani ei ikinä olisi epärehellisiä, mitään eivät ole koskaan varastaneet, aina kysyneet luvan ja kysyy joka asiassa. Viemme miehen lapset joka viikko psykologin juttusille , sillä täytyy olla mielessä vikaa jos varastaa aina joka päivä. Mies häpee mutta lasten äiti ei mitään , puolustaa vaan varastelijoita. Minä olen kaikkeni yrittänyt tehdä heistä rehellisiä, mutta ei onnistu, olisi hienoa jos joutuisivat uuteen kotiin tai koulukotiin, jotta me voisimme huokasta helpotuksesta tässä miehen talossa. Olen työttömänä koska vahdin miehen lapsia.Älä provoa Lässy ei sul ole miestä eikä lapsia ja sitä paitsi ei sulla ole edes mitään varastettavaakaan ,jollei tyhjiä pulloja ja tölkkejä huomioida.
- äitipuoliosaakaiken
Hei,meillä otettiin heti miehen lapset tarkkailuun kun tulivat meille. Kaikki tavarat kuvattiin, ja lapsille selitettiin, että ovat tarkkailun alla, ettei tule ongelmia heidän kanssaan. Koulupsykologin juttusille mentiin ja tehtiin tiukat säännöt ja tavoitteet. Rasti ruutuun ja tarra kun kiltisti on oltu 20 kertaa. Penskat on nyt 19 ja 17 ja yhä meillä on ohjelma lasten kasvatukseen. Hyvin on menny kun ei anna periksi ja on se aikuinen ja leikkii äitiä jolloin uskaltaa komentaa ja vaatia.
Meillä löytyi syy käytökseen, mielen ongelmat ja heidän äidin käytös. Minä olen yrittänyt kovasti aukasta solmuja ja onnistunutkin, sillä yhä tarkkaillaan ja käsketään ja säännöt ovat kovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898