nyt pitäisi siirtyä kohta 2 krt päivässä.. olen antanut noin 3-4 dl ANF ruokaa lihaa piimää jaettuna 3 ruokaan per päivä. Mutta jos siirtyy 2 krt päivässä niin pitääkö vähentää ruokamäärää ? ANF paketin mukaan olisi pitänyt syöttää 7 dl mutta se on mielestäni ihan liikaa. Ja ell sanoi pari kuukautta sitten, että ei saa antaa yhtään enempää ruokaa (vaikka olen antanut vain puolet suosituksesta, 7 dl liotettuna oli mielestäni aivan liikaa)
Paljonko siis annatte noin 6 kk pennulle ruokaa deseinä ja paljonko lisukkeita
6 kk pennun ruokinta
Collukka
1
242
Vastaukset 1
- kikkatäti
Clinivet puppya menee 5 dl/päivä. Siihen ei tarvitse lisätä mitään lisukkeita. Annan kuivana niin on hampailla töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4131819- 1471165
- 901102
- 671093
- 1051038
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku156893- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654