Kesäyöpano

tuutti1

Istuin yksin kotona tappamassa aikaa, kun uni ei tullut vaikka kuinka yritin. Miksikö olin yksin? Koska vanhemmat olivat matkalla tuttaviensa luona ja isoveli oli suorittamassa asepalvelustaan. Siksi olin yksin. Mietin päässäni että pitäisikö ottaa pienet yömyssyt ja yrittää nukkumista. Menin isäni kaapille ja otin avatun pullon konjakkia josta isäni oli joskus muutaman lasillisen maistellut. No menin keittiöön ja otin juomalasin, ensin kaadoin vähän pohjalle ja katsoin konjakin pintaa missä kohtaa pulloa se oli. Siinä samalla ajatuksissani pyöri tänään päivällä näkemäni kaunis ja todella seksikäs nuori naisihminen. Tämä tyttö oli nimeltään Sofia. Hän oli vaaleatukkainen, hyväkroppainen ja hänellä oli seksikkäät siniset silmät. Aina kun hän katsoi syvälle silmiin alkoi päässä tulla ihmeellisiä ajatuksia. Join konjakin ja katsoin kelloa vasta kaksikymmentä vaille yksi. Tätätahtia pullo olisi tyhjä jo ennen puoli kahta, mutta kaadoin uuden lasillisen, mutta tällä kertaa enemmän. Menin keittiön pöydän ääreen istumaan ja katselin tielle. Todella hiljaista kuinka olettaa saattoikin. Edelleen ajattelin Sofiaa ylös sidotussa paidassa ja revityissä farkkushortseissa, mikään ei olisi parempaa kun päästä joskus painamaan kyseistä tyttöä rajusti. Ajatukseni kävivät niin kovasti että huomasin pikaisesti pystyttäneeni teltan housujeni etumukseen. Pitäsikö runkata..aloin hiljalleen hieroa moloani ja ajatella kauniita ajatuksia Sofian kanssa. Kunnes puhelimeni tärähti, havahduin ja otin sen pöydältä. Sofia: "Oon yksis bileissä ja oon menos himaa, haluutko tulla saattamaa, en uskalla yksin kävellä! :3". Hetken pääni löi joutavaa mutta palasin maan pinnalle, Sofia haluaa minut saattamaan hänet kotiin!?! Kirjotin äkkiä: "Tottakai, mispäin oot? Tuun heti! :P". Sain Sofialta osoitteen. Ei ollut pitkä matka. Otin ison hörpyn konua ja menin pukemaan kengät. Ulos polkupyörä alle ja menoksi! Poljin niin kovaa kun pääsin, tietenkin pienenä taka-ajatuksena panolle pääseminen. Hetken päästä näin sadan metrin päässä bussipysäkillä tutun kauniin nuoren naisen. Sanoin: "Moi, lähitkö himaa ku oli paskat pileet vai?" Sofia vastasi: "No oli vähän jo meno hiipunu, mut oikeestaa halusin viel nähä sua". Sydämeni pomppasi kurkkuun halusi nähä mua?! Automaattisesti asia kääntyi päässäni halusia panna mua? Sanoin: "Aina mul on aikaa nus..öö siis nähä noin nättiä tyttöä". Sofia hymyili kainosti ja naurahti. Sen jälkeen hän tili lähemmäksia ja otti käteni ja aloimme kävellä Sofialle päin. Olimme hiljaa ja kuuntelimme linnun laulua ja minä mietin sillä hetkellä vain yhtä asiaa. Sofia asui vanhan ala-asteen lähellä ja nopein reitti kulki sitä kautta. Olimme koulun pihan kohdalla kun Sofia yllättäen sanoi minulle: "Pussaa mua!". Sanomatta sanaakaan hyökkäsin hänen huulilleen. Ne tuntuivat pehmeiltä ja aloin kiihottua heti tilateessa. Katsoin suudelman jälkeen Sofiaa hetken ja jatkoin suutelemista, nyt kielen kanssa. Kaadoin polkupyörän maahan ja otin kädet mukaan. Oikea käteni meni Sofian niskaan jossa sivelin hänen hiuskiaan, vasen puolestaan hivuttautui hänen seksikkään pehmeälle pakaralleen. Hetki hetkeltä kaluni alkoi muistuttaa enemmän rautakankea ja ajattelin että kassit pitää tyhjätä tähän naiseen. Sofiakin alkoi olla fiiliksessä mukana kun huomasin hänen hyvälevän etumustani ja availevan vyötäni. Alkoi totaalisesti panetta. Huohotin Sofialle: "Haluuksä sitä, sano haluuksä oikeesti!". Sanomatra sanaakaan Sofia tempaisi housuni alas ja alkoi runkata minua hiljalleen. Oli pakko päästä painamaan. Huusin: " Haluun panna sua, Nyt!". Sofia vastasi: "Sitä mäki haluun just nyt, mennää tonne koulun katolle". Nopeasti vedin housut ylös ja puolijuoksulla seurasin Sofiaa koulun katolle. Tikkaissa katsoin kun Sofian pakarat pyrkvät ulos lyhyistä farkkushortseista. Sofia kävi mahallen tasaista peltikattoa vasten ja aloin takaapäin hieroa hänen jalkoväliään. Sofia alkoi hengittää raskaammin ja tunsin farkkujen läpi jo kostuneen pillun . Aloin hiljalleen vetää häneltä housuja pois ja alta paljastui hänen mustat stringit jotka vedin myös alas. Paljas perse edessäni aloin asetella moloani kiimakammion suulle. Liukkaana kiihkosta oleva tiukka pillu oli parasta pitkään aikaan. Aloin rauhassa naida Sofiaa takaapäin kattoa vasten, samalla Sofia äänteli kiihkeästi ynisten. Kohta kiihdytin tahtia ja se tuntui myös tehoavan Sofian haluihin. "Aaaah vittu saatana!!" Sofia huusi ja huohotti koväänisesti hiljaisessa kesäyössä. Korskahtelin kiimassani ja työnsin niin syvälle kun sain joka vedon. Hetken kuluttua Sofia huusi: "Mä tuun kohta, vittu hoida mut!". Kiihotuin entisestään ja jyystin kovaa, kunnes Sofia huusi ja voihki orgasmin vallassa. Samalla minä aloin purkaa lastia Sofian sisään kovalla paineella! Lopulta vedin veltostuneen kyrvän ulos ja jäin paikalleen makaamaan. Menimme hetken päästä puettuamme alas ja kävelimme Sofialle. Hän sanoi: "Tuu meille yöks ku on kämppä tyhjänä". Sanoin: "Joo tuun!". Kävelimme Sofialle ja sisällä riisuimme ja menimme suihkuun.

2

4950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työnsinpaskat

      Sydämeni pomppasi katolle ja paskat työnsin housujeni sisään kovalla paineella. Huusin: "Oli pakko purkaa paskat ulos, vittu saatana!!" Sofia huusi, "Tuu meille suihkuun vittu saatana!!" Kävelimme Sofialle ja sisällä riisuimme ja työnsin paskat suihkuun. Huusin: "Kohta on perse tyhjänä saatana!!"

      • Persehuusi

        Hetki hetkeltä Sofiakin alkoi muistuttaa rautakankea ja häneltä paljastui perse. Automaattisesti aloin hieroa moloani raskaammin peltikattoa vasten. Huohotin ynisten Sofialle: "Mä tuun kohta koulun katolle. Sofia tempaisi housuni alas ja työnsin rajusti mustat paskat katolle. "Aaaah vittu saatana!!" Hetken perse löi joutavaa ja huusi koväänisesti hiljaisessa kesäyössä. Miksikö? No, otin pullon konjakkia. Lopulta jäin paikalleen makaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe