Olemme tulossa noin viikoksi aurinkorannikolle juhannuksen aikoihin ajatuksena käydä myös Gibraltarilla. Missä ja minkälaista kohdetta suosittelisitte juhannuksena?
Missä kannattaa viettää juhannusta 2017?
7
309
Vastaukset
Espanjassa Juhannus , Dia de San Juan, 24.6., ei ole lainkaan sellaisen mittakaavan ja merkityksen omaava juhla kuin mitä se on Suomessa. Sen viettämistä ei juurikaan huomaa espanjalaisessa elämänmenossa. Siitä syystä ei oikein voi suositella mitään erityistä Juhannukseen liittyvää.
Tavalliset kuviot!- Myössiellä
Fugen rannalla juhlitaan 23.ja 24.pvä 😊
- sunjoy
Kiitos kommenteista!
- SuosittelenLämpimästä
Samoin Torremolinosissa La Carihuelan rannalla on 24.6 tuhansia ihmisiä picnikillä ja kuuntelemassa musiikkiesityksiä. Myös kokkoja palaa. Siitä kummalliset juhannusjuhlat, että känniläisiä et juurikaan näe.
Että oikein kokot loimuavat!
Ihan pakko ottaa kantaa tähän visioon mm. tekstilainauksilla:
"Eri puolilla Espanjaa on kesäisin laajojen metsä- ja pensaspalojen vaara. Paloalueilla ja niiden lähistöllä joudutaan usein väliaikaisesti sulkemaan myös pääliikenneväyliä. Paikallisten viranomaisten ohjeita ja määräyksiä on niissä tilanteissa ehdottomasti noudatettava. Muun muassa avotulen teko on kielletty koko maassa. Laissa määritellyt rangaistukset palon aiheuttamisesta ovat ankarat. Viranomaiset pyytävät asukkaita muistamaan, että tulenteko on sallittua vain tulen tekoon varatuilla grillipaikoilla tai ravintoloiden toimesta. "
Ravintoloilla on sallittua sardiinien grillaus sitä varten järjestetyllä paikalla.
Torressa en tiedä olevan rannalla olevan grillauspaikkoja. Fuengirolassa on ja niitä voi ennakkoon varata käyttöönsä kaupungilta.
Piste.
- sunjoy
Kiitos!
Jos olette Torremolinosissa kannattaa käydä tsekkaamassa musiikin taso kaupungin järjestämässä
ilmaiskonsertissa Carihuelassa. Konsertti tapahtuu 23.6. illalla Plaza del Remo -aukiolla. Remo-aukio taas sijaitsee rantapaseon varrella Benalmadenaan mentäessä heti tiiviin ravintola- ja putikkialueen loputtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O381920Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601485Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot371459Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1691363Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681219Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81211Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19876- 58848
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12824Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14785