Mikä olisi hyvä rantalomakohde, kun haluaisimme mahdollisimman läheltä lentokenttää, koska emme haluais tuhlata aikaa monia tuntia busseissa istumiseen. Aurinkomatkojen tms matkanjärjestäjien matkaa olemme ajatelleet..
Lentokenttä lähellä
8
979
Vastaukset
- Distric1
Da Nang, lentokenttä noin 5 km päässä rannasta. Todella hienot rannat muuten, Vietnamin parhaimmistoa.
- muitsu
Entäs Nha Trang?
- matkaajat1
Nha Trangin ranta myöskin todella upea. Samoin kaupunki kiva.
Vinpearlin saarelle pääsee ns vaijerihissillä. Saarella huvipuisto joten kannattaa ehdottomasti mennä. Saarella myös kiva pieni ranta joka suojassa tuulilta. - chinabeach
Danangissa on aivan paras ranta. Lähietäisyydellä Hoi Annin hieno maailmanperintökohde, joka kyllä turistirysä kuten nuo pakettimatkojen rantakohteetkin, mutta myös Danangin kaupunki, jossa lentokenttä ja shoppailua, kahviloita ym. paikallisen hintatason mukaan, ei turistimesta vaan aito kaupunki.
Itse olen kohta lentämässä Hong kongin kautta Da nangiin mutta majpaikan valitsin Hoi anista, hotellin auto hakee minut lentokentältä. Majoitus/taksikyytirahat vaihtaa alkuun lentokentän vaihtopisteessä. Missähän kannattaa vaihtaa valuutat dongeiksi?, Helmikuussa vaihdoin Saigonissa majapaikan respassa, koska kurssi oli hyvä siellä.
- Vietcongi
Kultasepällä tai pankissa
- otarennosti
Danang on huippu ranta ihan mihin tahansa verrattuna. Lähellä tosiaan kaikki palvelut kaupungissa, joka ei ole turistirysä vaan paikallinen oikea kaupunki. Paikallista rahaa saa kätevimmin kun nostaa pankkiautomaatista. Ei tarvitse kuskata setelitukkuja mukana ja kyttäillä vaihtokursseja. Monissa paikoissa voi myös maksaa kortilla, niin ei tarvitse laskea edes paikallisia seteleitä. Hintataso Danangissa niin edullinen, että loman jälkeen oikein ällistytti miten vähän rahaa oli kulunut vaikka syötiin hyvin, shoppailtiin ja käytiin kahviloissa.
- vungtao
Marraskuussa meillä matkan kohteen ensin Vung tau joka on Saigonin lähin rantakohde. Kohde on vietnamilaisten omassa suosiossa, eli lomalaiset pääasiassa heitä. Vung taoon menenmme Saigonista vesitse, matka kestää kaksi tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764