Onko nyt hyvä aika paljastaa pojalle tunteista?

PorisTeini

Moi vaan! Luen usein tämän sivun keskusteluja, mutta harvoin vaivaudun itse kirjoittamaan tällaisia pitkiä kirjoitelmia. Mutta tässä on nyt jotain, jos jaksaa lukea...Eli yksinkertaisesti sanottuna olen 14-vuotias poika, joka on ihastunut toiseen poikaan monta vuotta. Ja olen tässä pari päivää sitten miettinyt, että olisiko nyt hyvä aika paljastaa minun suurimmat tunteeni tätä poikaa kohtaan? Vaihdoin 3. luokalla isommalle luokalle (ihastunut tästä luokasta asti), jossa tämä kyseinen poika oli, ja olemme siitä asti pysyneet samalla luokalla. Elokuussa siirtymässä 8. luokalle hänen kanssaan, enkä jostain syystä ole saanut suustani juuri mitään ulos kun juttelemme kasvotusten. Olen hyvin ujo ja melko mykkä, en ole mikään hyvä keskustelun aloittaja. Emmekä pojan kanssa juuri puhukaan paljon (kerran tai pari kertaa kuukaudessa viestitse), emmekä sovi tapaamisia koulun jälkeen tai kesän aikana. Mutta pointtini on, että noissa koulu lukuvuosissa ehtii tapahtua vaikka mitä, ja tiedän tästä pojasta jo olennaista tietoa. Olemme tunteneet suht pitkään jo, eli olisiko nyt korkea aika kertoa minun sisällä hautovista tunteista? Miten se tulisi kertoa hänelle "ystävällisesti" ja yksinkertaisesti, ettei siitä tulisi yhtä pitkä kuin tämä minun roskakirjoitelmani? Ajattelin kertoa sen WhatsAppin kautta. Mistä muuten tietää, ettei kukaan hänen kavereistaan satu olemaan juuri sillä hetkellä hänen vieressään?

Kiitos, kun vaivauduit lukemaan pitkän elämänkertani. Hyviä Suomi24 -hetkiä!

6

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen ensin juttelemaan sen kanssa ennen kuin menee paljastamaan tunteita. Samalla näät kiinostaako sitä ees puhua ylipäätään sulle. Mut ois sun hyvä kertoo sille niistä tai ainakin se että pidät hänestä sillä tavalla enemmän koska varmasti kun peruskoulu loppuu niin meet ihan paskaks ja sun sydän särkyy. Joskus voi olla että se henkilö sanoo ensin että sillä ei olis mitään tunteita sua kohtaan mutta sitten se saattaakin kiinostua oikeasti. Emt en osaa neuvoa.

      • En osannu lukee kunnolla mut siis onks se vaikuttanu siltä että kiinostaaks sitä?


      • PorisTeini
        laskivalas kirjoitti:

        En osannu lukee kunnolla mut siis onks se vaikuttanu siltä että kiinostaaks sitä?

        No oon huomannut siltä pari ihastumisen merkkiä, mut en tiiä tulkitsinko ne ihan oikein. Se esimerkiks. hermostuu hiukan, kun jutellaan kasvotusten ja kattelee mua silloin kun mä en sitä. Johtunee varmaan siitä, että mun tausta on ulkomaalainen, tai se vaan yrittää vaikuttaa ystävälliseltä. Mutta joo kannattaa varmaan jutella sen kanssa enemmän


    • Moi oon kans nskiinnostunut poikiin paljon ja vähän tyttöihin,mutta mietin et jos vosiit kertoo ig ni me voitais jutella oon kans 14v poika :)

      • Jooonnaassss

        Tuu kikkiin: joonas boy. 14.v tytöt ja pojat käy


      • Jooonnaassss kirjoitti:

        Tuu kikkiin: joonas boy. 14.v tytöt ja pojat käy

        Siiis onks sunkik joonasboy vai?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe