Olen joka vuosi ostanut mitä sattuu, en suosinut mitään tiettyä.
Nyt ostin 4:n annoksen FRONTLINE VET nimistä punkintorjuntaliuosta.
Aiemmin olen huomannut että luvattu 4 vkoa ei ihan riitä, joku päivä aiemmin täytyisi laittaa jo uusi satsi.
Kaikista näistä käyttämistäni on tullut lievää kuolaamista ko. päivänä mutta se on loppunut siihen.
Mielestäni kyllä punkit kiinnittyvät mutta kuolevat heti.
Tänään sain koirani kulmasta pienimmän punkin jonka olen koskaan nähnyt.
Koiran ollessa vieressäni pyyhkäisin sen toista sulkäkulmaa kun näin siinä roskan. Ei lähtenyt roska ja pyysin koiran lähemmäksi että mikä paska kun ei lähde.
Koira tuli ja pyyhkäsin uudestaan, oli niin pieni että olisi pitänyt lähteä.
Sitten totesin että se ei ollut roska, se oli pienen pieni punkero. Ei lähtenyt vaikka kynsillä yritin.
Meillä on punkkipihtejä kolmeakin erilaista ja nyt valitsin siitä sen missä vaan olisi mahdollisimman sopiva rako (sellainen hassu vihreä ja 3 euroa maksava härpätin) koska se mun 3:sen´´laseillakin oli tarkkaa puuhaa. Aina kun on silmän lähellä pelkää että koira tekee liikken jota et odota ja hyvässä lykyssä puhkeaa silmä.
En koskaan ole nähnyt niin pientä . Roskaksi se ei suostunut ja piti lujasti kiinni ollakseen vain noin 2-3 mm kokoinen. Silti olemattomatat raajat ym .erottuivat näillä kolmoslaseilla hyvin.
Maasta se pienikin ponnistaa.
No miten Frontline-lääke
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815