Olen joka vuosi ostanut mitä sattuu, en suosinut mitään tiettyä.
Nyt ostin 4:n annoksen FRONTLINE VET nimistä punkintorjuntaliuosta.
Aiemmin olen huomannut että luvattu 4 vkoa ei ihan riitä, joku päivä aiemmin täytyisi laittaa jo uusi satsi.
Kaikista näistä käyttämistäni on tullut lievää kuolaamista ko. päivänä mutta se on loppunut siihen.
Mielestäni kyllä punkit kiinnittyvät mutta kuolevat heti.
Tänään sain koirani kulmasta pienimmän punkin jonka olen koskaan nähnyt.
Koiran ollessa vieressäni pyyhkäisin sen toista sulkäkulmaa kun näin siinä roskan. Ei lähtenyt roska ja pyysin koiran lähemmäksi että mikä paska kun ei lähde.
Koira tuli ja pyyhkäsin uudestaan, oli niin pieni että olisi pitänyt lähteä.
Sitten totesin että se ei ollut roska, se oli pienen pieni punkero. Ei lähtenyt vaikka kynsillä yritin.
Meillä on punkkipihtejä kolmeakin erilaista ja nyt valitsin siitä sen missä vaan olisi mahdollisimman sopiva rako (sellainen hassu vihreä ja 3 euroa maksava härpätin) koska se mun 3:sen´´laseillakin oli tarkkaa puuhaa. Aina kun on silmän lähellä pelkää että koira tekee liikken jota et odota ja hyvässä lykyssä puhkeaa silmä.
En koskaan ole nähnyt niin pientä . Roskaksi se ei suostunut ja piti lujasti kiinni ollakseen vain noin 2-3 mm kokoinen. Silti olemattomatat raajat ym .erottuivat näillä kolmoslaseilla hyvin.
Maasta se pienikin ponnistaa.
No miten Frontline-lääke
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307