Hei,
Olisi kesäkuukausina ajankohtaista katsella koiralle hoitopaikkaa Heinolan alueelta. Itse en ole sieltä kotoisin ja olisinkin kysellyt, onko Koirahoitola Millinraitti minkälainen paikka? Oma koira on aika haastava, joten pitäisi löytää osaava paikka.
Kiitoksia jo etukäteen vastauksista, helpottaa huolehtijan mieltä :)
Koirahoitola Millinraitti, kokemuksia?
12
3252
Vastaukset
- kokemustaonjaon
Hyvä on! Oikein ammattitaitoinen paikka :)
- Haukkulainen
Kiva kuulla, kiitoksia vastauksestasi :)
- Millaillaan
Meiän poika on siellä viihtynyt ja näyttää luottavan hoitolanpitäjään. 10 vuoden aikana olemme käyttäneet vuosittain palveluja 2 vkoa. Ei muuta ohjetta kuin varaa paikka ajoissa. Sesonkikausina paikat menee nopeasti.
- Haukkulainen
Hyvältä kuulostaa, pitääpä olla nopea :) Kiitos vastauksesta :)
- turisti72
en suosittele.
- Stadi62
Itse olen käyttänyt useamman kerran ja homma on pelannut erittäin hyvin. Myös uuden omistajan aikana.
Lieneekö tyytymätrömyyden syy kirjoittajan ajankohta.
- tessustessus
Ei kai ne syötä kissanruokaa koirille!
- Hauhauhauh
Turisti72. Mikä meni pieleen, kun petyit
- Puukko-Mac
Onneksi vaihtoi omistajaa
- Annelipanneliantsku
Kaisa aloitti uutena yrittäjänä 2017 ja on todella lämminhenkinen ja ihana eläinten hoitaja, jolle hoitolaisten viihtyminen ja hyvä hoito on sydämen asia. Meidän koirien toinen koti.
- Lahtelainen1978
Itse olen käyttänyt yrityksen palveluja muutaman kerran. Hyvä asiantunteva palvelu. Mukava asioida.
- EiSinne
En suosittele Millinraittia :(
Minulla on ainoastaan huonoja kokemuksia sieltä. Koira parka oli ihan sekaisin viikon päästä, kakki ja pissi alleen. Heinolassa on parempiakin paikkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232