Kokemuksia Green garden suitesista

Auringonlämpöön

Ollaan lähdössä perheen kera Alanyaan ja ollaan varattu Tjäreborgin kautta ko. hotelli all inclusivena. Olisko nyt kellään kertoa kokemuksia tältä keväältä/kesältä tästä hotellista ja läheisestä Green garden hotellista :)

7

2059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gardenisti

No valitettavasti ei ole tältä vuodelta mutta kolmasti ollaan lasten kanssa siellä käyty ja 2 niistä allinclusivina. Käsittääkseni suitet on niitä ihania pienempiä rakennuksia siellä alueen keskellä ja niillä on omat uima-altaat, siis privat. Ollaan itse aina majoituttu itse hotellissa. AI toimii hyvin ja ruoka on hyvää. Lasten kanssa erittäin hyvä valinta, jos ei itse jaksa kokkailla tai etsiä ravintoloita. Elämä on aika hektistä välillä muksujen kanssa :). Sellaisen neuvon annan, että kun ruokailu on alkamassa, niin koittakaa mennä ihan ekojen joukossa. Siellä oli meidän aikana jonkin verran (ei häiritsevästi) myös venäläisiä ja he saattavat ottaa ruokaa ilman ottimia ja kun huomaavat että tulipa otettua liikaa, ottavat liian pois sormillaan ja heittävät takaisin laariin. Yhden kerran vain tämän näin, mutta siinä oli yksi kerta liikaa. Kyseessä oli venäläinen iskä lastensa kanssa. Kaikkissa all inclusiveissa on tuo riski. Green gardenissa on mahtava allas-alue ja mitä tuohon em. ruokaan tulee, valtavat määrät kaikenlaista. Tarjoilu on kuitenkin päivittäin aika pitkälle samaa, joten älä laita muksuille kaikkea kerralla (äläkä itsellesikään), niin ei pääse kyllästymään.

• Tepa123456

2 vuoden takaa kokemus green gardenista. Upea paikka. Haaveilen matkasta syyskuulle..

• Sheinnah

Green Garden Residence nimellä myydään täältä Suomesta, Turkissa kutsuvat nimellä Green Garden Suites nimellä samaa hotellila. Käytössä on myös Green gardenin allasalue ja Ginger ravintola ai-paketissa. Ravintola saa miinusta meluisuutensa vuoksi ja ikävä maku jäi huonosti käyttäytyvistä venäläisistä, jotka etuilivat jonossa ja eivät aina osaa käyttää ottimia vaan napsivat käsin ruokaa... Vatsavaivoja saimme. Green garden Residence on tasokas paikka, ehkä kuiten olisi olettanut tuon tasoisessa hotellissa (**** ) parempaa englannin kielen taitoa henkilökunnalta ja enemmän hymyä.
      Ruoka oli pääosin ihan hyvää, mutta lounas oli joka päivä aikalailla samaa. Illallisella oli grillilihoja, mutta harmiksi usein ylikypsennettyä, lähes mustaksi kärvennettyä.

• Tamam

Green Gardenissa on siis hotellihuoneita, eri tasoisia niissä kerrostalo-osioissa. Ollaan oltu 2 mh huoneistoissa. Alueen keskellä oli tuolloin matalia nk. Villoja joilla oli omat uima-altaat ja olivat aidoin erotettuja yleisistä alueista. Itse hotellissakin on ihan kivoja asuntoja. Itse ollaan käyty muutamia kertoja. Suosittelen lähtemään syömään myös "kaupungille".

• SainTaudin

Tämä hotelli oli elokuussa viikon kiinni tippuri epidemian takia.
      Toivottavasti kaikki on nyt ok ja allastuoleissa voi huoleti makailla.

• NytTuliEro

Minä sain hotellista tippurin suuhuni.
        Vaimoni ei uskonut että se olisi tarttunut saunasta.

• SaunaEversti

Olisihan tuo voinut aivan hyvin tarttua saunassakin mutta tarjoilijapojat eivät niihin pääse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2428
    2. 134
      1905
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1246
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      105
      1216
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1111
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      32
      1072
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1049
    8. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1016
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1009
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      942
    Aihe