Voiko W7:n päivittää tuon päivityksen?

kiitosjostiedät

11

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyssärivaan

      Eikö tuo päivitys koske vaan niitä ketkä käyttää Windows Defenderiä? Ja jos käytän jotain muuta virustorjuntaohjelmaa, niin en nyt päivitä yhtikäs mitään?

    • EiVoi
    • haeskellaan

      "Voiko W7:n päivittää mainitulla päivityksellä? Ja jos, niin mistä?"

      Windows 7 päivitetään Windows Updaten kautta.,
      ei niitä päivityksiä yleensä muualta tarvitse haeskella.

      • paska.wintoosa

        Paitsi jos on update pois päältä. Itse en halua että koneeni alkaa päivittymään itsestään kesken kaiken jotain tärkeää hommaa. Jos en saa valita mitä koneelleni tulee jätän koko paskan päivittymättä. Witut,, ! kiinnosta pätkääkään nuo wintoosan tyrkytykset.

        Käytän konetta niin kauan kuin se toimii seiskalla, ja jos joskus sekoaa, hajoaa, menee paskaks ym. niin menkööt..


      • haeskellaan
        paska.wintoosa kirjoitti:

        Paitsi jos on update pois päältä. Itse en halua että koneeni alkaa päivittymään itsestään kesken kaiken jotain tärkeää hommaa. Jos en saa valita mitä koneelleni tulee jätän koko paskan päivittymättä. Witut,, ! kiinnosta pätkääkään nuo wintoosan tyrkytykset.

        Käytän konetta niin kauan kuin se toimii seiskalla, ja jos joskus sekoaa, hajoaa, menee paskaks ym. niin menkööt..

        Kerro mitä termi " päivitetään" sinun mielestäsi tarkoittaa.


      • paska.wintoosa
        haeskellaan kirjoitti:

        Kerro mitä termi " päivitetään" sinun mielestäsi tarkoittaa.

        Mietippä sitä ihan ite, äläkä kysele tyhmiä.!


      • haeskellaan
        paska.wintoosa kirjoitti:

        Mietippä sitä ihan ite, äläkä kysele tyhmiä.!

        Tyhmä pojankin kannattaisi lukea enemmän niin viisastuisi.


      • sieltätietysti
        paska.wintoosa kirjoitti:

        Paitsi jos on update pois päältä. Itse en halua että koneeni alkaa päivittymään itsestään kesken kaiken jotain tärkeää hommaa. Jos en saa valita mitä koneelleni tulee jätän koko paskan päivittymättä. Witut,, ! kiinnosta pätkääkään nuo wintoosan tyrkytykset.

        Käytän konetta niin kauan kuin se toimii seiskalla, ja jos joskus sekoaa, hajoaa, menee paskaks ym. niin menkööt..

        Käynnistät manuaalisesti Ylläpidosta Windowsin päivitys ja haun jälkeen valitset mitä haluat ladata, paljon järkevämpää kuin etsiä itse niitä päivityksiä.

        Tuo turvallisuuspäivitys koskee kaikkia windowseja, myös XP:tä ja suunnattu juuri wanna cry ja muita haittaohjelmia vastaan. Ihmeen vähän missään näkynyt uutisia, ei varmaan monikaan tajua hakea vanhemmille käyttiksille.

        "Microsoft made an unusual move by including in this month’s Patch Tuesday releases a security update for Windows XP, which has been out of support for over three years now, as well as for Vista, that went out of support only two months ago. This is in response to the spread of a ransomware variant called “WannaCry” or “Wanna Decryptor” that reportedly shut down a number of hospitals in the U.K. last month and also infected significant numbers of systems in Russia, Spain and over seventy other countries."
        https://techtalk.gfi.com/june-2017-microsoft-patch-tuesday/

        Aiheuttanut tulostusongelmia IE:ssa, mutta korjattu. Siksi ei kannata ottaa päivityksiä heti kun saatavilla.

        Valinnaisissa päivityksissä tarjolla taas telemetry-päivitys Kb2952664, sitä ei kannata ottaa.


    • Heti päivitysten jälkeen kannattaa tarkistaa Spybot Anti-Beacon - ohjelmalla mitkä kaikki telemetria-asetukset ovat taas kytkeytyneet automaattisesti päälle.

    • uskomatonmäärä

      454 päivitystä seiskassa pelkästään wintoosalle ilman vakoilupäivityksiä, lisäksi frameworkit jne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe