Voiko W7:n päivittää tuon päivityksen?

kiitosjostiedät

11

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyssärivaan

      Eikö tuo päivitys koske vaan niitä ketkä käyttää Windows Defenderiä? Ja jos käytän jotain muuta virustorjuntaohjelmaa, niin en nyt päivitä yhtikäs mitään?

    • EiVoi
    • haeskellaan

      "Voiko W7:n päivittää mainitulla päivityksellä? Ja jos, niin mistä?"

      Windows 7 päivitetään Windows Updaten kautta.,
      ei niitä päivityksiä yleensä muualta tarvitse haeskella.

      • paska.wintoosa

        Paitsi jos on update pois päältä. Itse en halua että koneeni alkaa päivittymään itsestään kesken kaiken jotain tärkeää hommaa. Jos en saa valita mitä koneelleni tulee jätän koko paskan päivittymättä. Witut,, ! kiinnosta pätkääkään nuo wintoosan tyrkytykset.

        Käytän konetta niin kauan kuin se toimii seiskalla, ja jos joskus sekoaa, hajoaa, menee paskaks ym. niin menkööt..


      • haeskellaan
        paska.wintoosa kirjoitti:

        Paitsi jos on update pois päältä. Itse en halua että koneeni alkaa päivittymään itsestään kesken kaiken jotain tärkeää hommaa. Jos en saa valita mitä koneelleni tulee jätän koko paskan päivittymättä. Witut,, ! kiinnosta pätkääkään nuo wintoosan tyrkytykset.

        Käytän konetta niin kauan kuin se toimii seiskalla, ja jos joskus sekoaa, hajoaa, menee paskaks ym. niin menkööt..

        Kerro mitä termi " päivitetään" sinun mielestäsi tarkoittaa.


      • paska.wintoosa
        haeskellaan kirjoitti:

        Kerro mitä termi " päivitetään" sinun mielestäsi tarkoittaa.

        Mietippä sitä ihan ite, äläkä kysele tyhmiä.!


      • haeskellaan
        paska.wintoosa kirjoitti:

        Mietippä sitä ihan ite, äläkä kysele tyhmiä.!

        Tyhmä pojankin kannattaisi lukea enemmän niin viisastuisi.


      • sieltätietysti
        paska.wintoosa kirjoitti:

        Paitsi jos on update pois päältä. Itse en halua että koneeni alkaa päivittymään itsestään kesken kaiken jotain tärkeää hommaa. Jos en saa valita mitä koneelleni tulee jätän koko paskan päivittymättä. Witut,, ! kiinnosta pätkääkään nuo wintoosan tyrkytykset.

        Käytän konetta niin kauan kuin se toimii seiskalla, ja jos joskus sekoaa, hajoaa, menee paskaks ym. niin menkööt..

        Käynnistät manuaalisesti Ylläpidosta Windowsin päivitys ja haun jälkeen valitset mitä haluat ladata, paljon järkevämpää kuin etsiä itse niitä päivityksiä.

        Tuo turvallisuuspäivitys koskee kaikkia windowseja, myös XP:tä ja suunnattu juuri wanna cry ja muita haittaohjelmia vastaan. Ihmeen vähän missään näkynyt uutisia, ei varmaan monikaan tajua hakea vanhemmille käyttiksille.

        "Microsoft made an unusual move by including in this month’s Patch Tuesday releases a security update for Windows XP, which has been out of support for over three years now, as well as for Vista, that went out of support only two months ago. This is in response to the spread of a ransomware variant called “WannaCry” or “Wanna Decryptor” that reportedly shut down a number of hospitals in the U.K. last month and also infected significant numbers of systems in Russia, Spain and over seventy other countries."
        https://techtalk.gfi.com/june-2017-microsoft-patch-tuesday/

        Aiheuttanut tulostusongelmia IE:ssa, mutta korjattu. Siksi ei kannata ottaa päivityksiä heti kun saatavilla.

        Valinnaisissa päivityksissä tarjolla taas telemetry-päivitys Kb2952664, sitä ei kannata ottaa.


    • Heti päivitysten jälkeen kannattaa tarkistaa Spybot Anti-Beacon - ohjelmalla mitkä kaikki telemetria-asetukset ovat taas kytkeytyneet automaattisesti päälle.

    • uskomatonmäärä

      454 päivitystä seiskassa pelkästään wintoosalle ilman vakoilupäivityksiä, lisäksi frameworkit jne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      71
      2738
    2. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      146
      2734
    3. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      108
      2203
    4. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      111
      1886
    5. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      81
      1860
    6. Kepun kansanedustaja Aittakumpu loikkasi persuihin!

      Purran hallitus saa lisävahvistuksen! Oppositiota taatusti kismittää! https://www.is.fi/politiikka/art-2000010774118.
      Maailman menoa
      364
      1589
    7. 401
      1441
    8. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      101
      1429
    9. IS Viikonloppu 19.-20.10.2024

      2 ½ -tasoiseksi merkitty Kovis Arto Kuivaselta. Kiva ristikko, jonka vaikeustaso en mielestäni 2+. Pääkuvasta johdetut s
      Sanaristikot
      79
      1225
    10. En halua puolustella valheitani

      jne jne... Olen ollut ihan sekaisin sinusta. Haluan vaan vastauksen haluatko minut vai et??? Vain yksi asia on totta ja
      Ikävä
      35
      1079
    Aihe