onko n gagen vanhempaan malliin tehty jotain uutta "Käyttöjärjestelmää" tai vastaavaa???
olen kuullut että olisi tehty mutta mistä semmoinen mahtaa löytyä???
Käyttöjärjestelmä gageen
3
475
Vastaukset
- mammutti--
Jos siihen on uusi "käyttöjärjestelmä" niin tuskin tuo sinun asennettavissa on?
Just kaikki uudet "käyttöjärjestelmät" mitä netistä löytyy kannattaa ajella puhelimeen :)
Päivityksiä saa mutta ne pitää tehä liikkeessä 17€
Ja mikä vika nykyisessä?- PullaKalle PuP
Oon itte asentanu N-Gageeni 10" LCD-näytön ja 160Gt:n kovalevyn 128MB näytönohjaimen ja lisäsi valmistanut itse uuden prosessorin sen piirisarjalle sopivaksi ja lisäksi Digikameran jonka saa suoraan USB-väylään kiinni ja kuvat puhelimeen. Laitteessa on myös WinXP tällä hetkellä ja polttava DVD.
Nyt hetkittäin huomasin, että tämähän on tietokoneen veroinen ja painaa ainakin 10Kg. N-Gage on Tietokoneen kopan sisällä täysin vakiona, hahhaa kusetin teitä!! - Nimetön
PullaKalle PuP kirjoitti:
Oon itte asentanu N-Gageeni 10" LCD-näytön ja 160Gt:n kovalevyn 128MB näytönohjaimen ja lisäsi valmistanut itse uuden prosessorin sen piirisarjalle sopivaksi ja lisäksi Digikameran jonka saa suoraan USB-väylään kiinni ja kuvat puhelimeen. Laitteessa on myös WinXP tällä hetkellä ja polttava DVD.
Nyt hetkittäin huomasin, että tämähän on tietokoneen veroinen ja painaa ainakin 10Kg. N-Gage on Tietokoneen kopan sisällä täysin vakiona, hahhaa kusetin teitä!!loloololololololololololoololololololololollolololol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483523Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391390