onko n gagen vanhempaan malliin tehty jotain uutta "Käyttöjärjestelmää" tai vastaavaa???
olen kuullut että olisi tehty mutta mistä semmoinen mahtaa löytyä???
Käyttöjärjestelmä gageen
3
471
Vastaukset
- mammutti--
Jos siihen on uusi "käyttöjärjestelmä" niin tuskin tuo sinun asennettavissa on?
Just kaikki uudet "käyttöjärjestelmät" mitä netistä löytyy kannattaa ajella puhelimeen :)
Päivityksiä saa mutta ne pitää tehä liikkeessä 17€
Ja mikä vika nykyisessä?- PullaKalle PuP
Oon itte asentanu N-Gageeni 10" LCD-näytön ja 160Gt:n kovalevyn 128MB näytönohjaimen ja lisäsi valmistanut itse uuden prosessorin sen piirisarjalle sopivaksi ja lisäksi Digikameran jonka saa suoraan USB-väylään kiinni ja kuvat puhelimeen. Laitteessa on myös WinXP tällä hetkellä ja polttava DVD.
Nyt hetkittäin huomasin, että tämähän on tietokoneen veroinen ja painaa ainakin 10Kg. N-Gage on Tietokoneen kopan sisällä täysin vakiona, hahhaa kusetin teitä!! - Nimetön
PullaKalle PuP kirjoitti:
Oon itte asentanu N-Gageeni 10" LCD-näytön ja 160Gt:n kovalevyn 128MB näytönohjaimen ja lisäsi valmistanut itse uuden prosessorin sen piirisarjalle sopivaksi ja lisäksi Digikameran jonka saa suoraan USB-väylään kiinni ja kuvat puhelimeen. Laitteessa on myös WinXP tällä hetkellä ja polttava DVD.
Nyt hetkittäin huomasin, että tämähän on tietokoneen veroinen ja painaa ainakin 10Kg. N-Gage on Tietokoneen kopan sisällä täysin vakiona, hahhaa kusetin teitä!!loloololololololololololoololololololololollolololol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013