Huomasin tuossa pari päivää sitten takapuolen vaon yläosassa sellaisen ontelon (sinus pilonidalis?) ja tietysti sieltä tuli verta kun hölmönä menin sitä puristamaan. Annoin sen jälkeen asian olla ja nyt huomasin ontelon paikalla haavan. En sanoisi sitä kovin suureksi, mutta rupesi huolestuttamaan että pitäisikö sitä käydä näyttämässä lääkärille.
(Ei sitten tuomita koska olen alaikäinen hölmö)
sinus pilonidalis -ongelma
Vain15v
2
380
Vastaukset
- Samiksia
Hei! Vieläkö "ontelo" vaivaa? Käy ihmeessä lääkärissä, mikäli ontelo on kipeä ja haittaa normaalia elämää. Itsellä on sinus pilonidalis ja kun se kipeytyy, ei sitä todellakaan tee mieli/pysty itse sörkkimään. Olenkin tällä hetkellä leikkausjonossa.
Tsemppiä sulle! - Anonyymi
No ei sitä saakaan itse sörkkiä. Voi lähteä joku tulehdus verenkiertoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429