Onko normia 2007 yaris ajettu 62000t.
Katsari kertoi että laakerit ääntää mutta ei ole vielä väljää.
Onko normia yariksessa.
etupyörä laakerit
15
357
Vastaukset
- Lämpöhoitoa
Onko jarrut laahanneet ja levyt sekä napa olleet kuumina?
- tojoota
kyllä on.kiitos vastauksesta.
- Eiyllätäyhtään
Huonolaatuisia ja halpoja osia. Tuttua Tojolaatua. Koettu on.
- Normi-päivä
62 miljoonaa ajetussa normaalia.
- 70tkohdallavaihtanut
On tavallinen vika. Alkuperäiset osat eivät ole parhaimmasta päästä.
- isonHuollonPaikka
Onhan noita vaihdettu paljon pienemmilläkin kilsoilla. Isossa huollossa ne hoituu perinteisesti.
- tojoota
Tässä tapauksessa jarrupalat tosiaan laahasi pahasti,oliko jotenkin asennettu suitsait tyyliin.
- ferodobrakepads
Kiilajarrupalat toyosa jumisa ei pyöri rengas.mikä vikanz
- Kivaylläri
Vie valohoitoon marmoriliikkeeseen. E tykkää noita jarruongelmista koska niillä on lupa vaihtaa osia kyselemättä. Turvallisuusvaruste kun on. Itselläni tuli tonnin jarruremppa aika tuoreeseen Yarikseen. Jotenkin ne oli keksinyt että pari vuotta vanhassa autossa pitää jarrulevyt uusia. Kiva ylläri
- Toyota_Auris
Huonolaatuisten komponentit aiheuttavat ongelmia.
Toyotan laadunheikennysohjelma, jossa ahdistetaan alihankkijat ahtaalle, on tuonut tulosta.- Aiempiolihyvä
Tekivät siitä ekasta Yariksesta liian kovan, joutuivat seuraavaan sorvaamaan palikat ohuemmiksi.
Mulla oli se ensimmäinen, faceliftiversio 2004 uudesta 7-vuotiaaksi. Järjettömän hyvä peli. yli 250tkm sillä ajettiin, myin kaverille joka ajaa sillä vieläkin. Nyt alkaa paikkapaikoin hapantua sieltä täältä. Vielä ei hitsauspilliä tarvitse näyttää, osien vaihdolla selviää.
Mun ei tarvinnut varaosakauppiasta turhaan käydää häiritsemässä.
- ZKODA
62 miljoonaa ajetussa jo aivan normaalia. yllättävän hyvin kestänytkin, yleensä pyörän laakerit ei kestä kuin miljoona kilometriä. itselläni oli 2013vm skoda oktavia ja kaikki pyöränlaakerit vaihdettiin ekakerran 2500km ajettuna.
- Härmänhäjy
Mikäli ajetaan 62miljoonaa kilometriä kymmenessä vuodessa se edellyttää kokoajan ajettuna noin 700km/h nopeutta. Ei taida fysiikan lait mahdollistaa moista nopeutta. Kun otetaan huollot ja tankkaukset mukaan niin tarvii mennä jo yli1000km/h nopeutta eli nopeammin kuin lentokoneella mennään keskimäärin.
- 1_2s0-100kmh_550kmh
Toyota Yaris tunnetusti kulkee lujaa. onhan itsellänikin maailman nopein katukäyttöön rekisteröity auto, Toyota Auris, 0-100km/h 1.2 sekkaa, huiput 550km/h!!!!! jippiii olen jälleen nopein!!!! paljon on yrittäjiä ollut mutta ei ole vastusta löytynyt!!!! rs mallin skodat aivan tuhnuja Toyotan rinnalla!!!
- surgee
Ai ne käyttää toyotaan ja skodaan ne huonot lakrut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529