Raimo laamanen

Tyttösetkin

Olipa vaisut tanssit tökärillä lauantaina. Raimo laamanen lauloi Souvari musiikkia ja vielä aika huonosti. Milloinkahan Raimo tajuaa ,että on vain yksi Souvarit yhtye. Väkeä vain noin. 30hlö. Tais tulla tökärillä takkiin.

42

6884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoppauuno

      Vaisu se on kyläkin... ja epävireinen.

    • LaululintunenMauri

      Kyllä Laasanen kun laulaa niin kaikki kalpenee! On se semmoinen viheltäjä jotta oksat pois.

      • Anonyymi

        Kuka Laasanen????


    • DrioÄssä

      Heiluttiko sinistä huivia laulaessa...'Huivin sinisen sain...'
      Ja nuoret tytöt fanittivat lavan edessä ?

    • Jussijurkka

      Kyllä Raimon aika on ohi. !!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä

        Vaatimaton pavarotti


    • musikantti

      Kyllä SUHAKE on sitä ihan vimpanpäälle soittavaa musaa.

      • Anonyymi

        SUHAKE. Kas kun ei KEHASU. UKKOKÖÖRI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SUHAKE. Kas kun ei KEHASU. UKKOKÖÖRI.

        Siinä yksi ukko vain sormiaan vilkuilee. Eikö soitto pidä lähteä kuin selkärangasta?
        No, niinhän se on Ahvenainenkin vain opettelemalla opetellut pimputtaja. Ei ole luontaista musikaalisuutta.


    • Riitikko

      Onko tämä Lasanen se trumpetisti, siinä vourkatsissa

    • hyistana

      Haisiko pieru taas? Se yks kotkannänönen muori syö jotain toella sopimatonta, koska
      aina kun se on paikalla niin jumalataon paskanhaju leijuu ympärillä Turhaan koettaa
      jollain marka parfyymilla sitä peitellä. viimeks kun näin piti käydä ulkona yrjöömässä ( ja huikall)

      • Anonyymi

        Hajussa kasvaa, kun olla jaksaa😀🙃😉🤑


      • Anonyymi

        Piereskelee ihmisten nenän edessä. Käyttää hyväksi ihmisiä....melekonen levylaulaja....ei enää vedä lavoille...


    • Ompa hyvä laulamaan tämä Raimo Laamanen. Humppaa osaa tosi komeasti laulaa.

    • Öjyäsaranaan

      Kaamea naukuja tämä Laamanen. Aivan kuin olisi katsellut jotain hupiohjelmaa telkkarista. No sopiihan ääntä maailmaan myös tuollaista kuivan saranan narinaa, mitä Laamanenkin saa aikaan.

      • Anonyymi

        Just oikea kommentti


      • Anonyymi

        Just oikea kommentti


      • Anonyymi

        Velkaa ottaa ..ei maksa takaisin..ihan idiootti.. esittää tyhmää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velkaa ottaa ..ei maksa takaisin..ihan idiootti.. esittää tyhmää!

        Tarviiko edes esittää????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velkaa ottaa ..ei maksa takaisin..ihan idiootti.. esittää tyhmää!

        Fiksu ottaa ja tyhmä antaa!! Elä ruikuta oma vikasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velkaa ottaa ..ei maksa takaisin..ihan idiootti.. esittää tyhmää!

        Totta! Velkaa ottaa . Sitten esittää pöljää...minä en ole velkaa ottanut. Kyllä tiukille vielä joutuu....


    • hornkorn

      Laasasen eräsuksilla on pitkät perinteet. Samoin Lasasen puhaltajilla, jotka ovat ilahduttaneet radiokuulijoita usein.

      • Hienolaulaja

        Raimo on hyvä laulaja..fania riittää..


      • korvatlukossa
        Hienolaulaja kirjoitti:

        Raimo on hyvä laulaja..fania riittää..

        Samanlainen ääni kun kissalla jonka häntä jää kiikkustuolin jalan alle!


      • Anonyymi

        Ja Laamapaita on paras paita!


      • Anonyymi
        korvatlukossa kirjoitti:

        Samanlainen ääni kun kissalla jonka häntä jää kiikkustuolin jalan alle!

        🐈‍⬛miuuuu


    • Riitikko

      Sen verran minäkin kiinnostuin, että kaivoin netistä esiin muutaman kappaleen. No...onneksi on vielä paljon kehittymisen varaa, ei käy aika pitkäksi.

    • KEKEDEMIUS

      NAURETTAVAA...MIKSI OSALLISTUA TANGOKISOIHIN???PYSY VAAN SILLÄ NAUKUMIS LINJALLA!!!SURKEETA!!!

    • Puolustajaosapuoli

      Kateellisia riittää

    • Puolustajaosapuoli

      Kateellisia riittää

    • Hkjgg

      Jos ei teitä kiinnosta, niin miksi edes vaivaudutte? Onko tämä piilomainos?

      • Anonyymi

        Turhaan haukutte, takuulla top-50 joukossa Puolangan artisteista.


      • Anonyymi

        Ei, nämä ovat Emppu Nallen synttärit,!


    • Anonyymi

      Pysykää Puolangan kateelliset vaan omalla saitillanne elekääkä tuluko tänne vaikeroimaan ja itkemään ommaa kurjuuttanne.

    • Anonyymi

      Kyllä Rami laulaa ihan hyvästi. Suomi on täynnä paskempia foglareita. Eritoten ärsyttää räppärit. Ei huonompaa musiikkia voi olla. Souvarithan on omassa luokassaan. Huvittaa kun musiikin tekijät yrittää apinoida heitä niin musiikilla kuin sanoituksilla lapin lumosta ja kaihosta. Se kun vaan ei onnistu, se ei onnistu kertakaikkiaan. On vain yksi ja ainut lappiaiheisen musiikin tekijä ja se on SOUVARIT ja Lasse Hoikka.

      • Anonyymi

        Hosse Laikka.


    • Anonyymi

      Ihan ok laulaja

    • Anonyymi

      Vai oli vaisu menot. Oisit pistänyt ranttaliksi. Joku raketti kummasti olisi tuonut tunnelmaa sisätiloissa vallankin.
      Kellohame heilahtaa......

    • Anonyymi

      7 vuotta vanha juttu.

      • Anonyymi

        Niin, vasta 7 v. Siinä se Suomussalmen kehitys näkyy...taaksepäin mennään.
        Rämsänranta forever.


    • Anonyymi

      Auervaara se on ...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe