Tahmaaako tämä voi jumalauta ei auta yhtään mitään.
Vastaukset 5
- Tahmaaja
Minkä ihmeen takia tekstin syöttö tahmailee kun kirjoittaa Suomi24:ään, ihan uskomatonta tahmaamista, olen todella kyllästynyt.
- ruuhkaako-netissä
Jos vaikka vika olisi nettiyhteydessä tai siinä on ruuhkaa.
- gfdfgdgf
Käynnistä kone uudelleen. Joskus harvoin voi tekstinkäsittelyohjelma tahmata.
AdBlocker ei siihen vaikuta. Testaan että tahmaako tekstinsyöttö täällä Suomi24:ssä, kumma juttu näyttää riippuvan mihin alueeseen kirjoittaa. Tai no ei ole ihme, mainostajien koodia luultavasti ajetaan tietyillä sivuilla
- ublockorigin
Vaihda adblock Ublock originiin.
Jos on käyttiksessä vikaa tee uudelleen asennus.
Onko näppikselle kaatunut sokerilitkua? Pyöriikö kone ei oo prossu 100% käytössä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48940Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15818Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46707
- 42634
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35583
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44470