Vanha plus 60

Lirkku1

Ennen plus 60 kympisiin kuului 37 keskustelijaa niin se oli ennen mutta viime viikonloppuna tuli palstalla tuli ilmiriita jonka johdosta palsta joutui anarkisten valtaukseen ei tässä vielä kaikki lopulta palsta hajosi 20 palsalaista sai tarpeekseen ja erkani palstasta.
Tämän kuulin puskasta niinollen olen täysin ulkona mitä viime viikonloppuna oikein tapahtui, sitä vain kysyisin.

18

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan viime viikonloppuna moni jäi lomalle ja otti hatkat palstalta. Mikä on Ihan Oikein välillä.
      Nauttikaatte nauttikaamme kesästä.

      • Kyllä älyllisten kännyköiden ja tablettien tulo on huomattavasti helpottanut palstalle osallistumista.
        Ennen oli hankalaa, kun pönttökonetta ei viitsinyt mukana kuljettaa.
        :)


      • Ancelina kirjoitti:

        Kyllä älyllisten kännyköiden ja tablettien tulo on huomattavasti helpottanut palstalle osallistumista.
        Ennen oli hankalaa, kun pönttökonetta ei viitsinyt mukana kuljettaa.
        :)

        Juu näin mutta reissussa ei välttämättä palsta tule edes mieleen. Muut mielenkiinnon kohteet😊.


    • Jospa palstalle on käynyt kuin perussuomalaisille, hajonnut mokoma, mennyt kahtia,.

      toinen puoli perustanut oman, ' hiphei rallalei-porukanUudet kuviot elämässä'ja toiset jääneet kiemurtelemaan entisiin kuvioihin. Vanha 60 valitsivat uuden puh johtajan, taitaa hääkin olla joku perussuomalaisten käskassara.

      Kesä on niin suloista aikaa.

    • syksylläTerhotmaahan

      No kun Vähemmistöön tuli nuivasti Hallaa ja loput kaksikymmentä saivat Eloa vaaroihinsa ja kinttuihinsa ja läksivät kasvattamaan Timo tei ruohoa tai uusiaTimo teitä, niin siksi.

      • 1lesken

        Palstalla on kokoajan ollut hallitus ja oppositio. Tai niin ainakin hallituslaiset ovat luulleet ja nostaneet itsensä aitioon. Me räksyttäjät olemme, niinkuin meidän kuuluukiin, esittäneet vastaväitteitä. Mm. maailmanympärimatkoihin, talojen ja mökkien omistuksiin, verojen maksuihin, naapurimaamme mamuihin, uskontoon, ateismiin jne. jne. Itse henk. koht. olisin halunnut hemmetin monta kertaa hajoittaa tämän palstan hallituksen. Palstalaiset ovat itse omineet kaapin paikan johtoryhmässä. Silti täältä oppositiosta on hyvä heittää legendaa ja slouganeita. Ja tivata vastauksia kiperiin kysymyksiin. Yleensä hallitus vaikenee, eikä minkäänlaista vastausta tule. Lesken


      • arvaan.pari
        1lesken kirjoitti:

        Palstalla on kokoajan ollut hallitus ja oppositio. Tai niin ainakin hallituslaiset ovat luulleet ja nostaneet itsensä aitioon. Me räksyttäjät olemme, niinkuin meidän kuuluukiin, esittäneet vastaväitteitä. Mm. maailmanympärimatkoihin, talojen ja mökkien omistuksiin, verojen maksuihin, naapurimaamme mamuihin, uskontoon, ateismiin jne. jne. Itse henk. koht. olisin halunnut hemmetin monta kertaa hajoittaa tämän palstan hallituksen. Palstalaiset ovat itse omineet kaapin paikan johtoryhmässä. Silti täältä oppositiosta on hyvä heittää legendaa ja slouganeita. Ja tivata vastauksia kiperiin kysymyksiin. Yleensä hallitus vaikenee, eikä minkäänlaista vastausta tule. Lesken

        Keitäs siihen hallitukseen kuuluu, että osaa kunnioittaa heitä?


      • 1lesken
        arvaan.pari kirjoitti:

        Keitäs siihen hallitukseen kuuluu, että osaa kunnioittaa heitä?

        arvaan.
        Jotkut änkyrät roikkuvat epätoivoisesti vanhassa. Luullen saavuttaneensa jonkin aseman. Jos ovat sepustuksiaan väsänneet muutaman vuoden, ovat nostaneet itsensä muiden yläpuolelle. Täyttä tuubaa. En kunnioita ketään täällä puskapalstalla. Lesken


      • bojotsulle
        1lesken kirjoitti:

        Palstalla on kokoajan ollut hallitus ja oppositio. Tai niin ainakin hallituslaiset ovat luulleet ja nostaneet itsensä aitioon. Me räksyttäjät olemme, niinkuin meidän kuuluukiin, esittäneet vastaväitteitä. Mm. maailmanympärimatkoihin, talojen ja mökkien omistuksiin, verojen maksuihin, naapurimaamme mamuihin, uskontoon, ateismiin jne. jne. Itse henk. koht. olisin halunnut hemmetin monta kertaa hajoittaa tämän palstan hallituksen. Palstalaiset ovat itse omineet kaapin paikan johtoryhmässä. Silti täältä oppositiosta on hyvä heittää legendaa ja slouganeita. Ja tivata vastauksia kiperiin kysymyksiin. Yleensä hallitus vaikenee, eikä minkäänlaista vastausta tule. Lesken

        1leskenille peukku hyvästä kirjoituksesta mustalta puskasta.


      • 1lesken kirjoitti:

        Palstalla on kokoajan ollut hallitus ja oppositio. Tai niin ainakin hallituslaiset ovat luulleet ja nostaneet itsensä aitioon. Me räksyttäjät olemme, niinkuin meidän kuuluukiin, esittäneet vastaväitteitä. Mm. maailmanympärimatkoihin, talojen ja mökkien omistuksiin, verojen maksuihin, naapurimaamme mamuihin, uskontoon, ateismiin jne. jne. Itse henk. koht. olisin halunnut hemmetin monta kertaa hajoittaa tämän palstan hallituksen. Palstalaiset ovat itse omineet kaapin paikan johtoryhmässä. Silti täältä oppositiosta on hyvä heittää legendaa ja slouganeita. Ja tivata vastauksia kiperiin kysymyksiin. Yleensä hallitus vaikenee, eikä minkäänlaista vastausta tule. Lesken

        """Itse henk. koht. olisin halunnut hemmetin monta kertaa hajoittaa tämän palstan hallituksen."""

        Osaatko sinä edes lentää?


      • 1lesken
        Tellukka kirjoitti:

        """Itse henk. koht. olisin halunnut hemmetin monta kertaa hajoittaa tämän palstan hallituksen."""

        Osaatko sinä edes lentää?

        Tell
        Olen lentänyt nuorena juoppoputkaan. Kelpaako? Lesken


    • ollaa-varovaisia-

      Sääennusteessa annettiin UV-varoitus, voi polttaa näppinsä, jos sitä kannattaa. Pitää suojautua uv-lta kaikin tavoin, tai saa henkisensyövän, joka nakertaa lopunkin uskottavuuden politiikasta.

      • New-age

        Eipä hätää. On suojakertoimet.

        Onko meillä hallitusta täällä?
        Mielestäni ei.
        Itsensä ylösnostamista ehkä joskus, muttei vakavaa; aluksi ärsytti, mutta kaikkeen tottuu. Ylösnouseminen on välillä ongelma: liian aikaisin tai liian myöhään, kun ei enää juokse oravanpyörässä.
        Enemminkin luulen, että meillä on laaja varjohallitus ja erittäin monipuolinen valiokunta!


      • fairilla-focukseen

        Minulla ei ole kuin fairya. Käykö se suojakertoimeksi?
        Sillä pesen tukkani ja itseni sauna reissulla.
        Pesuhuoneessa riittääkin vaahtoa myös seuraaville saunojille.
        Ei tarvitse omia nesteitä.
        On se hitsivie riittoisaa ja vaahtoisaa.


    • ajattelematon-

      Minä kuulun kevyesti ajattelevien. En kuulu kumpaankaan leiriin.
      Raskaita poliittisten keskustelut päiväkausia uusin aloituksin saavat vetäytymään.
      Useisiin ketjuihin sopisi sanonta "tästähän on jo puhuttu".
      Kertaus ei aina ole "opintojen äiti", vaan turhauttavaa.

    • Lähes viikko meni tärkeämmissä hommissa.
      Seuraan persujen toimia kuin jonkinlaista saippuasarjaa, se on ihan mielenkiintoista.
      En sano muuta, ei edes ole mielipidettä.

      • Eipystykatsomaan

        Taustanaurajat puuttuvat saippua sarjastasi.


      • New-age

        No poliittiset toimittajat nauroivat aamutelevisiossa? Myivät varmaan lehtiä kivasti. Ehkä sekin naurattaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe