Vanha plus 60

Lirkku1

Ennen plus 60 kympisiin kuului 37 keskustelijaa niin se oli ennen mutta viime viikonloppuna tuli palstalla tuli ilmiriita jonka johdosta palsta joutui anarkisten valtaukseen ei tässä vielä kaikki lopulta palsta hajosi 20 palsalaista sai tarpeekseen ja erkani palstasta.
Tämän kuulin puskasta niinollen olen täysin ulkona mitä viime viikonloppuna oikein tapahtui, sitä vain kysyisin.

18

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan viime viikonloppuna moni jäi lomalle ja otti hatkat palstalta. Mikä on Ihan Oikein välillä.
      Nauttikaatte nauttikaamme kesästä.

      • Kyllä älyllisten kännyköiden ja tablettien tulo on huomattavasti helpottanut palstalle osallistumista.
        Ennen oli hankalaa, kun pönttökonetta ei viitsinyt mukana kuljettaa.
        :)


      • Ancelina kirjoitti:

        Kyllä älyllisten kännyköiden ja tablettien tulo on huomattavasti helpottanut palstalle osallistumista.
        Ennen oli hankalaa, kun pönttökonetta ei viitsinyt mukana kuljettaa.
        :)

        Juu näin mutta reissussa ei välttämättä palsta tule edes mieleen. Muut mielenkiinnon kohteet😊.


    • Jospa palstalle on käynyt kuin perussuomalaisille, hajonnut mokoma, mennyt kahtia,.

      toinen puoli perustanut oman, ' hiphei rallalei-porukanUudet kuviot elämässä'ja toiset jääneet kiemurtelemaan entisiin kuvioihin. Vanha 60 valitsivat uuden puh johtajan, taitaa hääkin olla joku perussuomalaisten käskassara.

      Kesä on niin suloista aikaa.

    • syksylläTerhotmaahan

      No kun Vähemmistöön tuli nuivasti Hallaa ja loput kaksikymmentä saivat Eloa vaaroihinsa ja kinttuihinsa ja läksivät kasvattamaan Timo tei ruohoa tai uusiaTimo teitä, niin siksi.

      • 1lesken

        Palstalla on kokoajan ollut hallitus ja oppositio. Tai niin ainakin hallituslaiset ovat luulleet ja nostaneet itsensä aitioon. Me räksyttäjät olemme, niinkuin meidän kuuluukiin, esittäneet vastaväitteitä. Mm. maailmanympärimatkoihin, talojen ja mökkien omistuksiin, verojen maksuihin, naapurimaamme mamuihin, uskontoon, ateismiin jne. jne. Itse henk. koht. olisin halunnut hemmetin monta kertaa hajoittaa tämän palstan hallituksen. Palstalaiset ovat itse omineet kaapin paikan johtoryhmässä. Silti täältä oppositiosta on hyvä heittää legendaa ja slouganeita. Ja tivata vastauksia kiperiin kysymyksiin. Yleensä hallitus vaikenee, eikä minkäänlaista vastausta tule. Lesken


      • arvaan.pari
        1lesken kirjoitti:

        Palstalla on kokoajan ollut hallitus ja oppositio. Tai niin ainakin hallituslaiset ovat luulleet ja nostaneet itsensä aitioon. Me räksyttäjät olemme, niinkuin meidän kuuluukiin, esittäneet vastaväitteitä. Mm. maailmanympärimatkoihin, talojen ja mökkien omistuksiin, verojen maksuihin, naapurimaamme mamuihin, uskontoon, ateismiin jne. jne. Itse henk. koht. olisin halunnut hemmetin monta kertaa hajoittaa tämän palstan hallituksen. Palstalaiset ovat itse omineet kaapin paikan johtoryhmässä. Silti täältä oppositiosta on hyvä heittää legendaa ja slouganeita. Ja tivata vastauksia kiperiin kysymyksiin. Yleensä hallitus vaikenee, eikä minkäänlaista vastausta tule. Lesken

        Keitäs siihen hallitukseen kuuluu, että osaa kunnioittaa heitä?


      • 1lesken
        arvaan.pari kirjoitti:

        Keitäs siihen hallitukseen kuuluu, että osaa kunnioittaa heitä?

        arvaan.
        Jotkut änkyrät roikkuvat epätoivoisesti vanhassa. Luullen saavuttaneensa jonkin aseman. Jos ovat sepustuksiaan väsänneet muutaman vuoden, ovat nostaneet itsensä muiden yläpuolelle. Täyttä tuubaa. En kunnioita ketään täällä puskapalstalla. Lesken


      • bojotsulle
        1lesken kirjoitti:

        Palstalla on kokoajan ollut hallitus ja oppositio. Tai niin ainakin hallituslaiset ovat luulleet ja nostaneet itsensä aitioon. Me räksyttäjät olemme, niinkuin meidän kuuluukiin, esittäneet vastaväitteitä. Mm. maailmanympärimatkoihin, talojen ja mökkien omistuksiin, verojen maksuihin, naapurimaamme mamuihin, uskontoon, ateismiin jne. jne. Itse henk. koht. olisin halunnut hemmetin monta kertaa hajoittaa tämän palstan hallituksen. Palstalaiset ovat itse omineet kaapin paikan johtoryhmässä. Silti täältä oppositiosta on hyvä heittää legendaa ja slouganeita. Ja tivata vastauksia kiperiin kysymyksiin. Yleensä hallitus vaikenee, eikä minkäänlaista vastausta tule. Lesken

        1leskenille peukku hyvästä kirjoituksesta mustalta puskasta.


      • 1lesken kirjoitti:

        Palstalla on kokoajan ollut hallitus ja oppositio. Tai niin ainakin hallituslaiset ovat luulleet ja nostaneet itsensä aitioon. Me räksyttäjät olemme, niinkuin meidän kuuluukiin, esittäneet vastaväitteitä. Mm. maailmanympärimatkoihin, talojen ja mökkien omistuksiin, verojen maksuihin, naapurimaamme mamuihin, uskontoon, ateismiin jne. jne. Itse henk. koht. olisin halunnut hemmetin monta kertaa hajoittaa tämän palstan hallituksen. Palstalaiset ovat itse omineet kaapin paikan johtoryhmässä. Silti täältä oppositiosta on hyvä heittää legendaa ja slouganeita. Ja tivata vastauksia kiperiin kysymyksiin. Yleensä hallitus vaikenee, eikä minkäänlaista vastausta tule. Lesken

        """Itse henk. koht. olisin halunnut hemmetin monta kertaa hajoittaa tämän palstan hallituksen."""

        Osaatko sinä edes lentää?


      • 1lesken
        Tellukka kirjoitti:

        """Itse henk. koht. olisin halunnut hemmetin monta kertaa hajoittaa tämän palstan hallituksen."""

        Osaatko sinä edes lentää?

        Tell
        Olen lentänyt nuorena juoppoputkaan. Kelpaako? Lesken


    • ollaa-varovaisia-

      Sääennusteessa annettiin UV-varoitus, voi polttaa näppinsä, jos sitä kannattaa. Pitää suojautua uv-lta kaikin tavoin, tai saa henkisensyövän, joka nakertaa lopunkin uskottavuuden politiikasta.

      • New-age

        Eipä hätää. On suojakertoimet.

        Onko meillä hallitusta täällä?
        Mielestäni ei.
        Itsensä ylösnostamista ehkä joskus, muttei vakavaa; aluksi ärsytti, mutta kaikkeen tottuu. Ylösnouseminen on välillä ongelma: liian aikaisin tai liian myöhään, kun ei enää juokse oravanpyörässä.
        Enemminkin luulen, että meillä on laaja varjohallitus ja erittäin monipuolinen valiokunta!


      • fairilla-focukseen

        Minulla ei ole kuin fairya. Käykö se suojakertoimeksi?
        Sillä pesen tukkani ja itseni sauna reissulla.
        Pesuhuoneessa riittääkin vaahtoa myös seuraaville saunojille.
        Ei tarvitse omia nesteitä.
        On se hitsivie riittoisaa ja vaahtoisaa.


    • ajattelematon-

      Minä kuulun kevyesti ajattelevien. En kuulu kumpaankaan leiriin.
      Raskaita poliittisten keskustelut päiväkausia uusin aloituksin saavat vetäytymään.
      Useisiin ketjuihin sopisi sanonta "tästähän on jo puhuttu".
      Kertaus ei aina ole "opintojen äiti", vaan turhauttavaa.

    • Lähes viikko meni tärkeämmissä hommissa.
      Seuraan persujen toimia kuin jonkinlaista saippuasarjaa, se on ihan mielenkiintoista.
      En sano muuta, ei edes ole mielipidettä.

      • Eipystykatsomaan

        Taustanaurajat puuttuvat saippua sarjastasi.


      • New-age

        No poliittiset toimittajat nauroivat aamutelevisiossa? Myivät varmaan lehtiä kivasti. Ehkä sekin naurattaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5619
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      480
      3601
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      160
      3405
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2633
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2439
    6. 270
      2055
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1442
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe